IL: Riikka Purra on kyllästynyt tyhmiin ja vit tumaisiin persuihin
"Paskan vastaanottamisen ja tyhmien/vittumaisten ihmisten sietokykyni alkaa lähestyä pohjalukemiaan. Mutta vielä on vuotta jäljellä! Purra kirjoittaa."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629…
Kommentit (209)
Vierailija kirjoitti:
"Mutku mun äänestäjät! 😭"
"Mun tyhmät, vanhat, ylipainoiset duunaripunaniskaäänestäjät! 😭😭"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesti kannattaa katsoa peiliin jos niitä tyhmiä ja vittumaisia ihmisiä on jokapuolella.
Nykyaikana tuo ei pidä paikkaansa. Ihmiset ovat nykyään uskomattoman typeriä, tai heittäytyvät tietoisesti tyhmiksi.
Se paska, mitä purra saa niskaansa on tuolle saksilehmäpaskalle ihan täysin ansaittua kaikin tavoin. Pahempaakin saisi tulla.
Kyllä sitä tuleekin. Vielä on vuotta jäljellä.
Ei persut sitä enää äänestä mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Todella virkistävää......suurin osa poliitikoista on roolia vetäviä täysiä valehtelijoita. Hyvesignalointi on päivän sana.
Riikkahan se on rehellisyydestään tunnettu... "se ei meille käy" ja "Suomi kaataa yhteisvelat vaikka yksin" jne.
Vierailija kirjoitti:
Väsyttää paimentaa kun aina rasisti ja pistooliaziat tapetilla.
Itse antaa näille luvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella virkistävää......suurin osa poliitikoista on roolia vetäviä täysiä valehtelijoita. Hyvesignalointi on päivän sana.
Riikkahan se on rehellisyydestään tunnettu... "se ei meille käy" ja "Suomi kaataa yhteisvelat vaikka yksin" jne.
Petti äänestäjänsä ja romutti persujen kannatuksen katuojaan orpon kainalossa 👹👹👹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purra heikensi duunareiden työolot moninkertaisesti, siksi kannatus romahti kesken hallituskauden.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sen huomaa. Vihaa itseään ja projisoi vihansa suomalaisiin.
Oliko sillä joskus lääkkeet ja terapia ?????
Ilmankos eukko näyttää siltä, ettei ole viime aikoina paljon peiliin vilkaissut. Sieltä nimittäin katsoisi takaisin juurikin tyhmä ja vittumainen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purra heikensi duunareiden työolot moninkertaisesti, siksi kannatus romahti kesken hallituskauden.
Juuri näin. Sen lisäksi kaikki muu idioottimainen temppuilu saksineen ja silmienvääntöineen on vain lisännyt persujen kannattajien lähtemistä, ja se tulee vain jatkumaan. Kohta kukaan ei enää kehtaa kuulua persuihin, niin kiittämättömästi he ovat äänestäjiinsä suhtautuneet Riikka Purran johdolla. Sinänsä kyllä aivan käsittämätöntä toimintaa. En ole aiemmin todistanut vastaavaa.
Melkein säälittää Jussi Halla-aho, joka onnistui mahdottomassa eli persujen suosion nostamisessa huippuunsa. Nyt Jussi joutuu katselemaan vierestä, kun hänen seuraajansa tyrii systemaattisesti kaiken sen puoluemenestyksen, jonka hän on luonut: tyrimisen määrää, jota ei yhdessä vuosikymmenessä vielä korjata. Mahtaa Jussia potuttaa. 🥔 T. Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petti äänestäjänsä ja romutti persujen kannatuksen katuojaan orpon kainalossa 👹👹👹
On nuppi monesta suunnasta tiukilla.
Ja nyt kimpaantui Purra Rydmaniin. Just kun oli päässyt sanomasta, että ei enää yhtään pelleilyä eikä rasismikohua, niin eikös Rydman mene haukkumaan Vantaan kaupunginjohtajan ja samalla vantaalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt kimpaantui Purra Rydmaniin. Just kun oli päässyt sanomasta, että ei enää yhtään pelleilyä eikä rasismikohua, niin eikös Rydman mene haukkumaan Vantaan kaupunginjohtajan ja samalla vantaalaiset.
Todella häpeällinen ääliö nousi möliisemään ja haukkumaan Vantaan Kaupungin johtajan ja rasistisisesti haukkui Vantaan kaupungin asukkaita. 👿👿👿👿👿
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietää hyvin että se oso pettynyt, pois puolueesta lähteneet vihaa häntä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietää hyvin että se oso pettynyt, pois puolueesta lähteneet vihaa häntä...
Minä mukaan lukien. Erosimme persuista heti kun humasimme että Riikka rupesi orpon ja Eekoon luuturäksi ja petti lupaukset. 💩
No Petteri onkin turkulainen. -sama