Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö viisikymppisenä naisena että ikäluokkasi miehistä kisaa paljon nuoremmatkin naiset, jopa kolmekymppiset?

Vierailija
31.12.2025 |

Miksi joku kolmevitonen haluaa isänsä ikäisen miehen, en tajuu ollenkaan

Kommentit (340)

Vierailija
281/340 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet väärässä. 5- kymppiset naiset eivät kisaa 5- kymppisistä miehistä.

Vierailija
282/340 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset vaatii enemmän seksiltä, äijät ei osaa. Ja niiden puolesta täytyy maksaa kaikki. Onnea vaan. Ja mulla on jo mies.

Itse kyllä näin kypsässä iässä vaadin paljon enemmän seksiltä kuin nuorena. Miehen erektion heikkeneminen iän myötä on myös auttanut siihen, ettei seksi pyöri yhdynnän ja samalla miehen orgasmin ympärillä, vaan monipuolistuu ja saan naisena enemmän orgasmeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/340 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko, että mun miehestä kisaa mun kanssa kukaan, hän ei ole ihan jokaisen teekupponen. Mulle sopiva kylläkin. .

Vierailija
284/340 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaija koo soimaan taustalle ja kuluneilla polvilla pailaamaan 70-luvun mummot! Nyt pailataan!!

Miksi ei saisi iloita ja juhlia niin kauan kuin voimia riittää? Sinusta pitäisi yksin murehtia kotona peilin edessä keskittyen pohtimaan "kelpaavuuttaan kulahtaneille setämiehille".

'nii ja vinkua ja itkeä sitten la-to, aina SAA NAURAA!!!!

Tämä ja vahvasti ja nuolla sitten "hienon" kämppänsä jokaista nurkkaa viikolla! Ai että näitä juntteja!!

Tämä on muuten plus 40 v mummeleilla sinkuilla aika yleistä :D

Äitini on kahdeksankymppinen sinkkumummo ja tyytyväinen elämäänsä. 

Hän jäi kolmekymppisenä leskeksi ja ilmoitti että ei ota koskaan uutta miestä vaivoikseen. Sanoi, että elämä on helpompaa kun ei tarvitse passata ketään. Samoilla linjoilla on edelleen.

Kotinsa on kaunis ja aina hyvässä järjestyksessä.

Vierailija
285/340 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä. 5- kymppiset naiset eivät kisaa 5- kymppisistä miehistä.

Ei tarvitse kisata kenestäkään. Natsaa jos se oikea osuu kohdalle.

Vierailija
286/340 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamiesten on ehkä vaikea ymmärtää, että yhdenkään naisen unelma ei ole päästä siivoamaan miehen sotkuja ja pesemään hänen likaisia vaatteitaan. Eivät naiset sellaisesta kisaise, että kuka siihen heIvettiin pääsee.

Nuoret miehet sentään siivoavat jälkiään, edes jonkin verran. Mutta vanhana ne pitävät itsestäänselvyytenä, että nainen siivoaa, laittaa ruoat, hoitaa kauppaostokset, pesee pyykit, käy töissä ja vielä antaa seksiäkin..

Miksi kukaan oikeasti haluaisi semmoista?

Vierailija
287/340 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstamiesten on ehkä vaikea ymmärtää, että yhdenkään naisen unelma ei ole päästä siivoamaan miehen sotkuja ja pesemään hänen likaisia vaatteitaan. Eivät naiset sellaisesta kisaise, että kuka siihen heIvettiin pääsee.

Nuoret miehet sentään siivoavat jälkiään, edes jonkin verran. Mutta vanhana ne pitävät itsestäänselvyytenä, että nainen siivoaa, laittaa ruoat, hoitaa kauppaostokset, pesee pyykit, käy töissä ja vielä antaa seksiäkin..

No mies toki haluaa sellaisen elämän ja, koska se on heille mukavinta, epäempaattisina ihmisinä kuvittelevat sen olevan naisillekin ihanaa.

Vierailija
288/340 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitin huvikseni onko dataa noin kolmekymppisen naisen ja viisikymppisen miehen suhteista. Tilastokeskuksen sivuilla on laskuri, jossa voi selvittää jokaisen vuoden kohdalla kuinka monta avioliittoa tietyllä ikäerolla on solmittu. Vuonna 2024 tälläisia avioliittoja solmittiin 29 kpl eli 0,14 prosenttia kaikista solmituista avioliitoista. Suuren ikäeron suhteet ovat sellaisia, missä mies on suomalainen ja nainen on aasialainen tai itäeurooppalainen. 

Copilot ei pysty antamaan tietoa suoraan, se antaa vain linkin sivulle, josta datan saa laskurista.

Vierailija
289/340 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvitin huvikseni onko dataa noin kolmekymppisen naisen ja viisikymppisen miehen suhteista. Tilastokeskuksen sivuilla on laskuri, jossa voi selvittää jokaisen vuoden kohdalla kuinka monta avioliittoa tietyllä ikäerolla on solmittu. Vuonna 2024 tälläisia avioliittoja solmittiin 29 kpl eli 0,14 prosenttia kaikista solmituista avioliitoista. Suuren ikäeron suhteet ovat sellaisia, missä mies on suomalainen ja nainen on aasialainen tai itäeurooppalainen. 

Copilot ei pysty antamaan tietoa suoraan, se antaa vain linkin sivulle, josta datan saa laskurista.

*useimmiten

Vierailija
290/340 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko, että mun miehestä kisaa mun kanssa kukaan, hän ei ole ihan jokaisen teekupponen. Mulle sopiva kylläkin. .

Kisaisipa joku minun miehestäni! Hän on niin jumiutunut sohvaan, eikä innostu enää mistään. Töihin, nukkumaan, töihin jne ja muulloin seuraa urheilua.

Vierailija
291/340 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten naisten olisi hyvä tehdä vähän aikaa ikääntyneiden ja senioreiden hoitoa, jotta he ymmärtäisivät sen, mitä elämä on. Jotkut miehet ovat hyvässäkin kunnossa vanhempina, mutta mitä elämää se on, jos esim. nainen on viisikymppinen, niin hän joutuisi parhaimmassa iässä hoitamaan miestä vuosikymmeniä. Joten järki käteen. 

Vierailija
292/340 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstapunkeroiden idoli Sherpa Selänne ainakin haluaa

Vierailija
293/340 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kaksi elähtänyttä löydettiin toisemme 60+ ikäisinä. Ei siis mitään hätää tässä asiassa.

Vierailija
294/340 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan viiskymppisten naisten hiivaisia perskarvoja!

Vierailija
295/340 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorten naisten olisi hyvä tehdä vähän aikaa ikääntyneiden ja senioreiden hoitoa, jotta he ymmärtäisivät sen, mitä elämä on. Jotkut miehet ovat hyvässäkin kunnossa vanhempina, mutta mitä elämää se on, jos esim. nainen on viisikymppinen, niin hän joutuisi parhaimmassa iässä hoitamaan miestä vuosikymmeniä. Joten järki käteen. 

Minusta nimenomaan nuorten miesten tulisi tehdä ikääntyneiden hoitoa. Ymmärtäisivät sitten vanhempanakin paremmin, mikä on ongelma suuren ikäeron suhteessa. Papathan niitä nuoria naisia haluaa. Nuoret naiset ei papoista innostu.

Vierailija
296/340 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. En kisaa miehistä. Mies haluaa joko olla kanssani tai sitten ei.

N55

Vierailija
297/340 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehistä kisataan? En muista todistaneeni tällaista kisaa vielä koskaan koko 48-vuotisen elämäni aikana.

Vierailija
298/340 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni sopii nuorille miehille paremmin koska on niin fyysistä duunia ja raskasta. Miehet jaksaa käännellä ja nostella.

Vierailija
299/340 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten miehistä kisataan? En muista todistaneeni tällaista kisaa vielä koskaan koko 48-vuotisen elämäni aikana.

Nyrkkitappelu ja miehen on otettava voittanut osapuoli, yleensä se massiivisempi kisaaja.

Vierailija
300/340 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hopeakettu täysruskeissa ja käyn 16-vuotiaasta! Soitelkaa lukiolaistsirpulat! 😘

Rauno 76v

Hyi, yök🤭

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi