Ärsyttääkö viisikymppisenä naisena että ikäluokkasi miehistä kisaa paljon nuoremmatkin naiset, jopa kolmekymppiset?
Miksi joku kolmevitonen haluaa isänsä ikäisen miehen, en tajuu ollenkaan
Kommentit (340)
En ymmärrä kysymystä. Ei kukaan viisikymppinen kisaa yhdestäkään ihmisestä. Ei ole mitään pakottavaa tarvetta parisuhteeseen - lisääntymisikä on ohi.
Kyllä tuo Harkimokin tytärtä etsii nuoresta naisesta. Siis en ymmärrä.
Ei kisaa, vaan juoksevat karkuun setiä.
Vierailija kirjoitti:
Viiskymppiset akat ja ällöttävä hiivan löyhkä!
50-vuotias mies ja taliköhnärokahtuma harvenevassa tukassa. Hilseet hartioilla. Sisäkumi paistaa, muna pettää.
Sä et vain näe etkä kuule enää kunnolla. Ne on feissareita.
Vierailija kirjoitti:
Kisaa? Aika surkea lähtökohta parisuhteelle, jos se on jonkun kisan loppuhuipentuma? Ja 30 v. kiinnostuneita 50 v. 🤣 ... mikähän on mennyt elämässä vikaan, jos ollaan kiinnostuneita oman isän ikäluokkaa olevista tyypeistä?
Joo mietin itseäni silloin 20-30 vuotiaana eikä kyllä missään vaiheessa 50 kymppiset miehet kiinnostanu.
Mistä tuollainen ajattelu? Miesten oma harha ilmeisesti. Suomessa naiset on hyvin koulutettuja ja käyvät töissä ja elättävät itsensä. Eli eivät mitään rahakukkaroa miehestä tarvitse. Mistä tämä ajatus tulee? Jostain jenkkisarjoistako?
Suomalaiset naisethan muutenkin ovat joutuneet aina hoitamaan myös osin ns. miesten juttuja kuten Lotat aikoinaan.
Onko muualla maailmassa ollut näin? Enpä usko suomessa naiset vaan joutuu hoitamaan miehille perinteisesti kuuluneita juttuja koska suomalaiset miehet ovat vähän sanotaanko nyt niin etteivät täysin miehekkäitä johtuen viinan kiroista ja silloin naiset on halki vuostuhansien hoitaneet myös miesten hommia kun miehistänsä ei ole siihen ollut.
Siitä se itsenäisyys varmaan johtuu. Ei odotella ett mies tulis ja hoitais niin kuin muissa maissa vaan totuttu hoitamasn itse kun mies juopottelee ties missä eikä tiedä milloin palaa ja asiat pitää saada hoidetuiksi.
En tunne yhtäkään paria, jossa mies on 40-60 v ja nainen 20-30 v. Ja mistä kumpuaa miesten harhaluulo, että vanha mies voi tuosta noin vain alkaa parisuhteeseen itseään 10-30 v nuoremman, kauniin ja seksikkään naisen kanssa? Missä näitä naisia on jonoksi asti???
Ei ärsytä, sehän on vaan merkki siitä, ettei ko mies sovi mulle. Jos mies katselee nuorempia, silloin hän ei ole arvoisenikaan. Miehen tulee jahdata minua eikä toisinpäin. En tunne muuten oloani halutuksi.
Joo ihan jokainen 50 + mies löytää heti rinnalleen parikymppisen, isotissisen ja hyvännäköisen sporttisen naisen, kyllä, kyllä
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtäkään paria, jossa mies on 40-60 v ja nainen 20-30 v. Ja mistä kumpuaa miesten harhaluulo, että vanha mies voi tuosta noin vain alkaa parisuhteeseen itseään 10-30 v nuoremman, kauniin ja seksikkään naisen kanssa? Missä näitä naisia on jonoksi asti???
Kisaamassa.😂😂😂
Kyllä en olisi 30-45-v tullut mieleenkään mitään 50v ukkoja katsella sillä silmällä. Nyt kun itse olen 50 niin edelleenkään en kiinnostuisi vanhoista ukoista. Onneksi oma 55v mies on mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä promillea miehistä kiinnostaa viisikymppiset kurpat. Se on vaan naisille vaikea fakta hyväksyä.
Tämä!
Eikö hormonit oikein hyrrää enää? Laihduta ja mene salille!
Aivan. Miehistä tulee jo kauan ennen men-o-paussia kyvyttömiä ja kärttyisiä hormoonivajeen takia. Miehet vanhenevat nuorina, kun naiset taas vain kaunistuvat.
Kyllä, kurtut kaunistaa, eiku.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Mutta monet kolmekymppiset naiset yrittävät kisata minun, viisikymppisen naisen, kanssa omasta nelikymppisestä miehestäni. Kaikkeen tottuu.
Onko DI?
Vierailija kirjoitti:
Jos 8% menee nuoremmille naisille, se tarkoittaa että 80% niistä halutuimmasta desiilistä jotka menee nuoremmille
Miesryhmä jonka naiset kokevat hyvin kiinnostavaksi menee nuoremmille naisille
Vierailija kirjoitti:
Ei ärsytä, sehän on vaan merkki siitä, ettei ko mies sovi mulle. Jos mies katselee nuorempia, silloin hän ei ole arvoisenikaan. Miehen tulee jahdata minua eikä toisinpäin. En tunne muuten oloani halutuksi.
Kaikki jahtaa nuoria
Kisaa? Kisaile sinä ap lisää mielikuvituksesi kanssa. Vaihtoehtoisesti voit yrittää hankkia elämän.
Uuh oikea asenne