Ärsyttääkö viisikymppisenä naisena että ikäluokkasi miehistä kisaa paljon nuoremmatkin naiset, jopa kolmekymppiset?
Miksi joku kolmevitonen haluaa isänsä ikäisen miehen, en tajuu ollenkaan
Kommentit (340)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tummelimummelit käyneet taas kuumana, ei niinkään yllättäen :D
Hiivaiset tummelit käy kuumana!
Incelibrot löysivät heti toisensa 💞
eiköhän nuo ole samalta näppikseltä...
tummelimummelit selvittää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä viisikymppisellä elähtäneellä pullealla ja kaljuuntuvalla miehellä, jonka nennästä ja korvista tursuaa karvaa ja, joka kuorsaa, tekee niin vanha kuin nuorikaan?
Samaa ihmettelen. Siis yök!
Itsellä sixpack, vähärasvainen sopivasti, lihaksikas v-kroppa. Sellainen parikymppisen jalkapalloilijan kroppa. Hiukset ja muut karvat siistit. Komeat kasvot. Muna 18 cm. m50
Huomaa että jotkut ei selvästikään ymmärrä tilastojen päälle. Isossa mittakaavassa se yksikin prosentti on ihan valtavasti. Jos nyt 5% kaikista yrityksistä menee sormia napsauttamalla konkkaan niin se kyllä näkyy ja tuntuu. Näin esimerkkinä.
8% on jo paljon eikä kukaan ole väittänytkään varmaan että kyseessä olisi enemmistö. Tuossa on lisäksi huomattava ero siis sukupuolten välillä olevissa suhteellisissa arvoissa. Dataa voi tietty aina esitellä oman kantansa mukaisesti edullisella tavalla mutta tässä ei ole siitä kyse. Se ei kuitenkaan auta että laitetaan laput silmille jos joku data ei miellytä
T: teen työtä tilastojen kanssa
En mä kenestäkään kisaa, mulla on hyvä mies.
Vierailija kirjoitti:
Eronneista 50-vuotiaista naisista harva enää haluaa riippakiveä itselleen. Ne on jo nähty. Joten ei harmitaisi, jos vapautuisin parisuhteestani.
Ei tarvitse olla riippakiven kanssa. Voi olla yksin tai parisuhteessa normaalin hyvän miehen kanssa. Mä löysin itselleni sen oikean.
N55
Olen viisikymppinen parisuhteessa kuusikymppisen kanssa. Jos tämä suhde päättyy, tuskin haluan uutta. Ihan tarpeeksi on nähty miehiä tähän ikään mennessä. Joten eipä tartte kisailla. Pitäköön hyvänään.
Mistä hiton kisaamisesta tämä ap-muori haaveilee? Oletko ihan terve latvapäästäsi?
Ei harmita yhtään. Jos joku "kisaisi" minulta miehen, niin sillehän en mitään voisi. Olen onnellisesti naimisissa, enkä pelkää mitään mahdollisia kanssakilpailijoita. Jos sellainen tulisi eteen, niin se pitäisi ottaa yhtenä elämän käänteistä ja jatkaa sitten yksin. Olen hirmu onnellinen miehestäni, mutten hänestä riippuvainen.
ja missähän ne plus 50v naiset sitten on
Vierailija kirjoitti:
ja missähän ne plus 50v naiset sitten on
Kyllä ne palstalla on enemmän plus 150 kg naisia
En tunne letään, joka haluaisi pitää kiinni miehestä, joka haluaa mennä. Jos mies haluaa toiselle kierrokselle, niin se on hänen oikeutensa. Meillä on vain yksi elämä. Jos mies haluaa jonkun muun kuin sen ekan vaimon rinnalleen, niin hänellä on täysi oikeus lähteä sitä tavoittelemaan. Parisuhde perustuu vapaaehtoisuuteen ja yhdessä pitää olla onnellinen ja tyytyväinen, eihän onnettomassa ja tyytymättömässä suhteessa ole mitään järkeä.
N54
Ei aikoinaan näkynyt päiväkotien ja koulujen vanhempainilloissa yhtään sellaisia perheitä, joissa ikäeroa olisi 20 vuotta. Ja enpä näe muutenkaan tuollaisia pariskuntia missään. Vaikea uskoa, että jos naiset niin kovasti haluaisivat vanhan miehen, sellaista ei jostain heille järjestyisi. Joten pakko päätellä, että eivät halua.
Ja tummelimummelit käy EDELLEEN KUUMANA!
Vierailija kirjoitti:
Tähän on kyllä olemassa ihan pätevää dataa. Tietysti taas jos se data ei miellytä omaa ajatusmaailmaa tai silmää niin tulee miinusääniä mutta tulkoon jos ei joku sellaista kestä. Nopeasti kipaisin katsomassa nyt rapakon takaa statistiikkaa ja sieltä seuraavasti:
Mies vanhempi kuin vaimo:
5,0 %: mies on 1014 vuotta vaimoa vanhempi
1,6 %: mies on 1519 vuotta vaimoa vanhempi
1,0 %: mies on 20 vuotta tai enemmän vaimoa vanhempi
Vaimo vanhempi kuin mies:
noin 1,0 %: vaimo on 1014 vuotta miestä vanhempi
0,3 %: vaimo on 1519 vuotta miestä vanhempi
0,4 %: vaimo on 20 vuotta tai enemmän miestä vanhempi
Tietysti tässä ei nyt puhuta juuri viisikymppisistä miehistä vaan yleensä ja ei parisuhteista vaan naimisissa olevista. Trendi on kuitenkin hyvin selkeä ja aika merkittävä. Meillä suomessa voi tietysti olla eri juttu, joku voi halutessaan etsiä sieltä tiedot. Aina mu
Rapakon takana on rapakon takana. Ei se kerro suomalaisesta todellisuudesta mitään. Kyseessä on ihan eri kulttuuri ja erilainen yhteiskunta. Suomessa tilastojen mukaan pääsääntöisesti ollaan suunnilleen samanikäisen kanssa, ja ikäerosuhteet ovat harvinaisia.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että jotkut ei selvästikään ymmärrä tilastojen päälle. Isossa mittakaavassa se yksikin prosentti on ihan valtavasti. Jos nyt 5% kaikista yrityksistä menee sormia napsauttamalla konkkaan niin se kyllä näkyy ja tuntuu. Näin esimerkkinä.
8% on jo paljon eikä kukaan ole väittänytkään varmaan että kyseessä olisi enemmistö. Tuossa on lisäksi huomattava ero siis sukupuolten välillä olevissa suhteellisissa arvoissa. Dataa voi tietty aina esitellä oman kantansa mukaisesti edullisella tavalla mutta tässä ei ole siitä kyse. Se ei kuitenkaan auta että laitetaan laput silmille jos joku data ei miellytä
T: teen työtä tilastojen kanssa
Ymmärrän sinua täysin ja olen kanssasi samaa mieltä.
Otsikossa kysyttiin kuitenkin, että ärsyttääkö tämä ilmiö. Minua sinkkunanaisena 48v. se ei ärsytä. Tilastosi perusteella ei vaikuta myöskään valtavan yleiseltä. Eikä ärsytä silti, vaikka olisi.
Jokaisella on oikeus tavoitella onnea. 50-vuotiaalla miehellä on oikeus tavoitella parikymppistä naista. Eihän tästä tarvitse edes keskustella. Avioliitot ja parisuhteet perustuvat vapaaehtoisuuteen ja kestävät niin kauan kuin osapuolet niitä haluavat jatkaa. En vaadi puolisoltani mitään ikuista yhteen jäämistä, mutta iloitsen yhdessäolostamme kovasti. Olen 57-vuotias nainen, naimisissa 30 vuotta, aikuiset lapset.
Jaa, en kisaa kenestäkään enkä todellakaan usko kenenkään kisaavan minusta.
Kuutisen vuotta nuorempi jantteri tuossa pyörii nurkissa. Ihan mukava on jaa saa pyöriäkin.
n50
Vierailija kirjoitti:
Ehkä promillea miehistä kiinnostaa viisikymppiset kurpat. Se on vaan naisille vaikea fakta hyväksyä.
Niin mutta miksi uskot, että se on vaikea hyväksyä?
Tiedätkö, paljonko on yksi prosentti? Se on yksi sadasta!
Yli 92 prosentissa ikäero on alle 10 vuotta, kun mies on vanhempi ja yli 98 prosentissa silloin, kun vaimo on vanhempi.