Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset käyttävät mielummin lääkkeitä kuin treenaavat

Vierailija
31.12.2025 |

Omituista 🧐

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikäiseni naiset (45+) tuntuu harrastavan lääkereseptien keräilyä liikunnan sijaan.

Treenaan itse 4 tuntia viikossa plus ulkoilut sekä venyttelyt ja minua pidetään outona kun ei ole mitään säännöllistä lääkitystä.

Juoksin pari tusinaa maratonia, harrastin ties mitä liikuntaa ja nyt 45v iässä minulla on molemmissa lonkissa proteesit ja toiseen polveen on leikkaus tulossa helmikuussa. Kyllä kannatti liikkua!

Jotenkin ristiriitaista, että juoksemalla nivelensä pilannut saa proteesit jo nuorena kun hiukankaan ylipainoinen joutuu kärsimään nivelkipuja vuosia ennen protetisaatiota.

Vierailija
22/29 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikäiseni naiset (45+) tuntuu harrastavan lääkereseptien keräilyä liikunnan sijaan.

Treenaan itse 4 tuntia viikossa plus ulkoilut sekä venyttelyt ja minua pidetään outona kun ei ole mitään säännöllistä lääkitystä.

Olen 53v ja lihava. Kaltaisesi pitävät minua outona kun en treenaa, en venyttele, eikä minulla ole mitään säännöllistä lääkitystä. Kulkutauditkin tuntuvat vaivaavan enemmän muita kuin minua.

Tämä oli hyvä näkökulma, kiitos siitä. Joskus ne sairaudet on ihan tuurista kiinni. Taikka kaikkia ei voi edes elämäntavoilla korjata. -eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedäkkö kuinka paljon aikaa tuhraantuu siihen reenaamiseen?

Vierailija
24/29 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kyllä hassua sakkia, kysymyksessähän se jo lukee Miksi ihmiset käyttävät mielummin lääkkeitä kuin treenaavat ei siinä sanota JOS SYÖT LÄÄKKEITÄ AIJAI PAHA JUTTU. Siinä kirjaimellisesti rajataan ne ongelmat/taudit mitkä on hoidettavissa liikunnalla ja yleensä terveellisillä elämäntavoilla.

Mistä te opitte tämän mielenpahoittamisen

Vierailija
25/29 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juoksin pari tusinaa maratonia, harrastin ties mitä liikuntaa ja nyt 45v iässä minulla on molemmissa lonkissa proteesit ja toiseen polveen on leikkaus tulossa helmikuussa. Kyllä kannatti liikkua!

Tosi kurja tilanne. Kovasti tsemppiä sekä toipumista polvileikkaukseen! 

Vierailija
26/29 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette kyllä hassua sakkia, kysymyksessähän se jo lukee Miksi ihmiset käyttävät mielummin lääkkeitä kuin treenaavat ei siinä sanota JOS SYÖT LÄÄKKEITÄ AIJAI PAHA JUTTU. Siinä kirjaimellisesti rajataan ne ongelmat/taudit mitkä on hoidettavissa liikunnalla ja yleensä terveellisillä elämäntavoilla.

Mistä te opitte tämän mielenpahoittamisen

Koska täällä olevat ihmiset ovat onnettomia, itsesäälissä vellovia köntyksiä jotka ottavat kaiken henkilökohtaisesti ja haluavat suojella haavoittuvaa egoaan koska assosioivat kaikki tekstit itseensä jostain syystä. Eli tunteet edellä ja faktat perässä. Tämä ylipäätänsä syy sille miksi muualla elämässä on ongelmia.

Vierailija
27/29 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku järki siinä liikunnassakin on hyvä olla mukana. Kilpaurheilu tai muu rääkki on harvoin terveellistä, mutta säännöllinen keskivertorasittava liike on lääke. Mikä tahansa terveellinen tappaa liikana.

Vierailija
28/29 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku järki siinä liikunnassakin on hyvä olla mukana. Kilpaurheilu tai muu rääkki on harvoin terveellistä, mutta säännöllinen keskivertorasittava liike on lääke. Mikä tahansa terveellinen tappaa liikana.

Jep, ihmettelen tämänkin alkuperää. Veden piti olla terveellistä mutta kun setäni joi sitä 16 litraa niin hän kuollakupsahti. Kannatti siis juoda vettä! Se ei ole urheilun syytä jos sinä et ihmisenä tunne hyvää tekniikkaa ja rajojasi. 

Vierailija
29/29 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärjistetty aloitus, mutta moni selkävaivainen mieluummin syö lääkkeitä ja odottaa lääkärin ratkaisevan ongelman, itse ei haluta tehdä asialle mitään, esimerkiksi vahvistamalla selkälihaksia. Aika moni selkävaiva johtuu siitä, että selässä ei ole lihaksia ja paranisi lihastreenillä ja muulla lihaksia ja selkää tukevalla liikunnalla. 

Sanon että höpöhöpö!

Taas joku joka luulee tietävänsä.

Meinaa välillä lähtee jalat alta, siinä ei selkälihasten vahvistaminen auta kun "se" iskee!

Jos siellä selässä ei ole lihaksia, niin varmasti iskee vaikka mikä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi