Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Influenssa vatsaoireet

Vierailija
31.12.2025 |

Onko teillä liittynyt influenssaan vatsaoireita ja jos niin millaisia? Minulla jo viikon ollut influenssa ja on inhottavaa pahoinvointia ja oksentelua. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hapotkin ihan sekaisin, enkä tiedä mitä lääkettä tähän oikein ottaisi, tai uskaltaisi ottaa. -ap

Vierailija
2/6 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripuli ja ilmavaivat ja olen oksentanutkin kerran. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joku tauti yli 3 viikkoa.  Alkoi ilmavaivoilla ja väsymyksellä,  4 päivää sitten vessassa juoksemista, ei ihan ripulia mutra tiheää.  Kuume 38,8 viikon ja sitten lämpöä.  Yskä.   Oli joko inf tai korona.  Tytär kävi ja tuli kipeeksi myös, teki testin, hänellä oli korona.

Vierailija
4/6 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mulla alko oksentelulla ja luulin ensin vatsataudiksi, mutta sitten tuli mukaan kovaa kuumetta, lihassärkyä, kurkkukipua ym. Jälkitautina silmätulehdus ja lääkäriinkin täytyi sitten mennä lopulta. Pitkään oli veto pois ja ruokaa piti syödä ihan väkisin kun ei meinannut millään mennä alas. Tuosta on jo aikaa, mutta on jäänyt mieleen kauheana tautina.

Vierailija
5/6 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa koronalta tai adenovirukselta, ei influenssalta.

Vierailija
6/6 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli joku tauti yli 3 viikkoa.  Alkoi ilmavaivoilla ja väsymyksellä,  4 päivää sitten vessassa juoksemista, ei ihan ripulia mutra tiheää.  Kuume 38,8 viikon ja sitten lämpöä.  Yskä.   Oli joko inf tai korona.  Tytär kävi ja tuli kipeeksi myös, teki testin, hänellä oli korona.

Sama täällä. Ihan kauhea tauti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä