Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tunteita herättää jos 30-vuotiaalla on 75-vuotias isä/äiti?

Vierailija
24.04.2007 |

En ole juurikaan kuuluttanut kenellekään tätä asiaa, mutta kieltämättä matkan varrella on kuullut yhtä sun toista siitä että toinen vanhemmista on noinkin vanha verrattuna muiden vanhempiin...

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" vanhaan" isään. Ei herätä mitään sen kummempia tunteita, kuin sen että itse halusin lapset nuorena, ettei ole sitten vanhempana mummo.

Kärsin siitä itse lapsena, että isäni oli suht vanha jo silloin, eikä ollut kovin kiinnostunut/innostunut lastensa harrastuksista yms. Eihän se tietenkään ole tae kiinnostuksesta, jos on nuori, mut jaksaahan sitä vähän paremmin...

Vaarina hän on extra hyvä heppu!

Vierailija
22/31 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä ei tiedä meidän poikien olemassaolostakaan mitään, tai enhän mä tiedä vaikka se nyt jotakin ymmärtäisikin. Ovat kuitenkin hänen toinen ja kolmas lapsenlapsensa.

Mua harmittaa se, että olen niin kiinni pienissä lapsissani,että en oikein pysty paneutumaan isän asioihin. Harvoin käyn edes katsomassa häntä, vaikka onkin 20 min ajomatkan päässä. Kahden pienen ja vilkkaan pojan kanssa on vaikea selviytyä kunnialla vanhainkotikeikoista. Eikä mulla oikein muutenkaan ole ketään kenelle työntää nuo lapset hoitoon, edes hetkeksi...

Näin ollen isä on sitten juuri niitä laitokseen unohdettuja vanhuksia ja mä varmaan saan hoitohenkilökunnan ihmetyksiä niskaan. mutta kun en jaksa niin en jaksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä anoppi-asiaan tulee, niin minä luulen, että 75-vuotias anoppi on mukavampi tapaus kuin 45- tai 55-vuotias. Yleensä ikä tuo järkeä ja tuossa viidenkympin hujakoilla monella on pahasti hormonit sekaisin. Oma anoppini ainakin oli aivan järkevä vailla, kun tapasimme ekoja kertoja. Hän oli aloittanut lastenteon parikymppisenä, täysin tyhjän päällä, kun nämä nyt muuttivat pois kotoa, etsi kuumeisesti jotain menetettyä työuraa ja purki kiukkua ja kateutta kaikkeen liikkuvaan ja aivan hormonihuuruissa vaihdevuosien takia.

Nyt kun hän on melkein 70, hän on melkeinpä leppoisa.

Vierailija
24/31 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

so what? sen nuorin lapsi on vasta reilu parikymppinen

Vierailija
25/31 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitinsä on tosin paljon nuorempi kuin isä...

Vierailija
26/31 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-vuotias on jo aikuinen. Hyvä, kun on saanut pitää vanhemmat tuo ikäisenä vielä (siis 30-vuotias). Paljon nuoremmat ovat joutuneet luopumaan nuoremmistakin vanhemmista.

Vierailija
27/31 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä 33v ja isäni täytti vastikään 70v, mutta olen perheen kuopus. Toki mun kavereilla on monilla nuorempia vanhempia, varsinkin jos ovat esikoisia.

Kyllä se mua noin 14-15-vuotinaana hämmästytti, jos joku ikätoveri kertoi vanhempansa jäävän eläkkeelle.

Vierailija
28/31 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun on saanut pitää vanhempansa. JOskus ihmist kuolevat nuorenakin.

Vierailija
29/31 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuleekin kun vanhaksi elää, sano mummo 75v

Vierailija
30/31 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä menee poikaystävän kanssa vähän oudosti, nimittäin minun (19v) isä on 64 ja poikaystävän (27) molemmat vanhemmat ovat alle viisikymppisiä.

Ja kyllä, olen iltatähti :) Onneksi isänpuolen suku on pitkäikäistä ja pysyneet järjissään vanhallakin iällä.

Vierailija
31/31 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa mullakin olisi isä, hänen iällä ei olisi mitään väliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi