Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiia, 25, on etsinyt sopivaa poikaystävää koko aikuiselämänsä. Miksi miehet olette noin nirsoja???

Vierailija
31.12.2025 |

Kommentit (248)

Vierailija
161/248 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun nuoruudessa joskus 2000-luvun tienoilla kukaan edes puhunut politiikasta. Paitsi joku yksittäinen outo poikkeus. Jos joku alkoi puhumaan politiikasta muut nuoret haukottelivat.

Sepä. Kyllästyin tapailemaan suomalaisia naisia muutama vuosi sitten, ja yksi syy nimenomaan politiikka, sekä naisten ahdasmielinen ja mustavalkoinen suhtautuminen muihin. Kumma kyllä ei ollut oikein tarttumapintaa näiden "anti-rasististen" suomalaisten naisten kanssa, mutta sen sijaan tulen hyvin juttuun eksoottisempien naisten kanssa.

Tämä.

Juttelin tässä taannoin yhden aasialaisnaisen kanssa (naimisissa, lapsia) muslimien integroitumisesta ja se sanoi, että miksei niitä voisi vaan ampua. 

Vierailija
162/248 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset edes muista lähestymistä jos sen tekee mies joka ei kiinnosta. Olin kerran yhdessä avoliitossa missä nainen jätti minut toisen miehen vuoksi. Siinä kun olin muuttamassa pois yhteisestä asunnosta hän pillitti että löytyyköhän koskaan miestä joka hänen kanssaan haluaisi naimisiin. Muistutin siinä sitten että sanoinhan aikaisemmin hänelle että halusin hänen kanssaan naimisiin (mutta hän ei halunnut). Hän sitten oli siinä nolona että ai niin sanoitkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/248 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainitsee, että tinderistä ei löydy mitään, mutta ei silti voisi kadulta/tapahtumista löytää ketään. 

Kuka oikeasti kadulta tai tapahtumista enää nykyään löytää ketään? Näitä vinkkejä antaa ainoastaan +45 ikäiset ihmiset. 

Nykyään tapahtumissa kaikki ovat omissa porukoissa. Siihen on vaikea yksin mennä jotain höpisemään.

Vierailija
164/248 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä olisi vielä lapsi niin iltalehdelle itkeminen olisi "Miksi sinkkuäitinä en saa tinderissä tykkäyksiä?"

Vierailija
165/248 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tinderissä lähes jokaisella naisella on harrastuksena euroopassa kiertely, viinit, sali ja kaikkea muuta siihen päälle. Ei me miehet haluta tuollaiseen elämäntyyliin mukaan. Me halutaan ihan normaali nainen, joka ei oo aina menossa jonnekin sata lasissa.

Vierailija
166/248 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan sanoo, että vaihtoehtoja on paljon, muttei sopivaa ole tullut vastaan eli ei nyt miehiä parane mennä nirsoiksi syyttämään. Tosin ymmärrän sen, että ei kannata kenen kanssa vaan seurustella, mutta tavallaan itse aiheutettu ongelma, jos ei ole valmis katsomaan omia toiveita ja vaatimuksia uudelleen.

Tavallaan joo. Aivan tavallinen nuori nainen, miksi aivan tavallinen nuori mies ei kelpaa seurustelukumppaniksi? Vai onko niin, että häntä tavoittelee vain joku alemman tason vähemmistö? Tuskin. Tyllerö elää prinsessasatujen maailmassa, jossa omaa peilikuvaakin katsotaan raskaiden filttereiden läpi. 

Vierailija
167/248 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkee jo naamasta että haluaa massimiehen jonka kanssa voi juoda skumppaa sviitissä ja postata ig-matskua upeasta elämästä. Eli vääränlaiset miehet lähestyvät, se jätetään kuitenkin mainitsematta.

High value -nainen ansaitsee koulutetun ja komean miehen. Sinä se et ole!

Jos haluaa high value naisen kohtelun niin pitää myös aidosti olla high value nainen. Siihen ei todellakaan riitä se että tavis nainen vain päättää ja ilmottaa että minä olen high value nainen

Vierailija
168/248 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkee jo naamasta että haluaa massimiehen jonka kanssa voi juoda skumppaa sviitissä ja postata ig-matskua upeasta elämästä. Eli vääränlaiset miehet lähestyvät, se jätetään kuitenkin mainitsematta.

High value -nainen ansaitsee koulutetun ja komean miehen. Sinä se et ole!

Miksi sinä lipität yksin laatikkoviiniä sokeritoukkakolossasi vaikka olet high-value nainen ja ansaitset parempaa?

Vierailija
169/248 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä olen tavannut deittisovellusten kautta 58 miestä reilun kolmen vuoden aikana ja heistä 2/3 antoi minulle pakit. Se 1/3, joille minä annoin pakit, ei vaan riittävästi synkannut, että olisin halunnut parisuhteeseen heidän kanssaan ja sitten myös oli sellaisia, jotka eivät ollenkaan ole ainakaan minulle sopivaa kumppaniainesta (esim. Outo käytös)

Keroo vain siittä että tapailet liian korkeatasoisia miehiä sinun omaan tasoon nähden. Ja melkovarmaan ne kenelle itse annoit pakit on juuri sinun oman tasoisia joita sinä et kelpuuta

Olen mies ja kyllä ymmärrä enemmän kuin hyvin. Ei kannata alkaa kenenkään kanssa joka ei miellytä. Minäkin olen tavannut monia ja on todella kiinnostavaa niiden ensimmäisten treffien jälkeenkin, mutta en kestä pienintäkään epäkohtaa. "Erittäin kaunis, hyvinkouluttautunut nainen ja minusta todella kiinnostunut, mutta ei osaa esim jutella" ei jatkoon. 

Vierailija
170/248 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin tinderissä lähes jokaisella naisella on harrastuksena euroopassa kiertely, viinit, sali ja kaikkea muuta siihen päälle. Ei me miehet haluta tuollaiseen elämäntyyliin mukaan. Me halutaan ihan normaali nainen, joka ei oo aina menossa jonnekin sata lasissa.

Tuollainen elämäntyyli kertoo myös tyhjyydestä pääkopassa. Tärkeintä on pinnallinen glamour, jota esitellään somessa. 

Vierailija
171/248 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, vaan tykkää lähteä mökille saunomaan ja juomaan kaliaa.

Vierailija
172/248 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olen tavannut deittisovellusten kautta 58 miestä reilun kolmen vuoden aikana ja heistä 2/3 antoi minulle pakit. Se 1/3, joille minä annoin pakit, ei vaan riittävästi synkannut, että olisin halunnut parisuhteeseen heidän kanssaan ja sitten myös oli sellaisia, jotka eivät ollenkaan ole ainakaan minulle sopivaa kumppaniainesta (esim. Outo käytös)

Melko sairasta menoa nykyään. Minä valitsin IRL maailman noin kolmen miljardin naisen joukosta nykyisen vaimoni. Ei varmasti tarvinnut käydä läpi noin montaa. Kriteereinä oli, että on minua fiksumpi, hyvä vartalo ja etenkin perse sekä miljonääri ettei tarvitse rahasta kinastella eikä minun ainakaan häntä sponsoroida koska se nyt vaan on mielestäni vähän kyseenalaista. Tietysti piti muutenkin tulla toimeen puolin ja toisin. Kyllähän siinä aikaa meni ja olin yli kolmekymppinen ennen kuin sopiva löytyi. 

Ei ollut deittisovelluksia silloin. Jotain nettikehitelmiä ehkä, en niistä tiedä. Olisikin voinut mennä vaikeaksi jos olisi ollut. Kuinkahan pitkään Tiian pitää noita sovellutuksia käyttää ennen kuin tajuaa että IRL toimii paremmin. Einstein määritteli tyhmyyden jotenkin niin että tyhmyyttä on se kun jatkaa saman asian toistamista toivoen että lopputulos muuttuu. M55

Vierailija
173/248 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ne ovat kun ei mun tinderissä alkorytmit näytä tuollaisia. Salilimmejä kyllä ja nämä viinilasi tyypit, mutta ne juopot ohitetaan aina.

Vierailija
174/248 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, vaan tykkää lähteä mökille saunomaan ja juomaan kaliaa.

Ja njussimaan.

Vierailija
175/248 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa kahlata ketjua...mitkä vaatimukset tällä Tiialla on miehen suhteen?

Vierailija
176/248 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko sairasta menoa nykyään. Minä valitsin IRL maailman noin kolmen miljardin naisen joukosta nykyisen vaimoni. Ei varmasti tarvinnut käydä läpi noin montaa. Kriteereinä oli, että on minua fiksumpi, hyvä vartalo ja etenkin perse sekä miljonääri ettei tarvitse rahasta kinastella eikä minun ainakaan häntä sponsoroida koska se nyt vaan on mielestäni vähän kyseenalaista. Tietysti piti muutenkin tulla toimeen puolin ja toisin. Kyllähän siinä aikaa meni ja olin yli kolmekymppinen ennen kuin sopiva löytyi. 

Ei o

IRL edellyttäisi että nämä mielensäpahoittajalumihiutaleet osaisivat puhua ihmisille. Eihän ne uskalla edes puhelimella soittaa. Ei ole ihme ettei suhdetta löydy jos yhteydenpito on tekstaamista missä fiilis ei varmasti välity eikä ainakaan niin kuin sen pitäisi.

Vierailija
177/248 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa kahlata ketjua...mitkä vaatimukset tällä Tiialla on miehen suhteen?

Siniseen denim-asuun pukeutunut hopeakettu.

Vierailija
178/248 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei o

Olihan tuohon aikaan jo kovastikkin nettideittejä. Itse tapasin 2000 luvun vaihteessa jo kymmeniä naisia nimenomaan netin kautta. Suomi24 Treffit oli kova. Muistan kun kaverit lähtivät aina baariin, mutta minä aina jonkun naisen luokse naimaan. M40

Vierailija
179/248 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten vikahan se on ettei nainen löydä mitä haluaa?

Tottakai on, koska niinhännse on aina naisten vika, jos mies ei löydä naista. Turha on nyt ulista että asia ei olisi totta,kun puhelin on toisinpäin. 

Kyllä, pitää aikaansa, koska suomalaiset miehet on niin nirsoja ja kranttuja. 

Onko suomimiesten nirsoudesta jotain faktaa jossain? 

On. Aito suomimies ei niele pas#aa mitä monet yrittävät syöttää.

Vierailija
180/248 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon näköisellä naisella 110% oma vika, jos ei löydä poikaystävää. Hän on hukassa itsensä kanssa. Nyt parin vuoden selibaatti, itseen tutustuminen ja sitten takaisin deittailemaan.

Satavarmasti miehet lähestyvät häntä! Samanikäistä miestä joka on vielä ilman seurustelukokemusta, tuskin yrittää iskeä kukaan :D

Tottakai lähestyy mutta ne miehet ei Tiinalle kelpaa ja Tiina haluaisi niiden samojen top 10% miehistä lähestyvän niin kuin ihan kaikki muutkin naiset niin helpompi vain valehdella että ei lähesty ollenkaan kuin se että myöntäisi omien kriteerien olevan aivan liian tiukat ja olevansa aivan liian nirso miesten suhteen. Totuus kuitenkin on se että jos haluaa niiden top 10% miehistä lähestyvän pitää itsekin kuulu top 10% naisista ja siihen ei riitä se että itse päättää olevansa paras ja

Ei kriteerit ole liian tiukat, ei vain pärjää kilpailussa. Kerrankin syy ei ole miehissä vaan toisissa naisissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä