Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiia, 25, on etsinyt sopivaa poikaystävää koko aikuiselämänsä. Miksi miehet olette noin nirsoja???

Vierailija
31.12.2025 |

Kommentit (248)

Vierailija
141/248 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi. Onpa Tiialla ja muilla samankaltaisilla naisilla vaikeata, kun komeat miehet eivät halua heidän kanssaan parisuhteeseen. Mutta heille ei kelpaa tavallinen mies.

https://www.tiktok.com/@janhunensara/video/7211590663329139973?lang=fi-…

Tässäkin yksi esimerkki. Yhyy, kun oon niin yksinäinen, mutta seuraksi ei kelpaa tavisporukka. Pitää olla jotain erikoista ja jännittävää seuraa.

Katsoin tiktokin. Kävi kyllä sääliksi. Voihan hänellä olla väärät kriteerit miehille. Mutta jos naisena haluaa rakastavan miehen niin voi olla vaikeaa. Ei ne ymmärrä että komeimmat haluaa vain seksiä kun on mukavampi uskoa muuta. Kyllä se heitä satuttaa kovasti huomata että tuli käytetyksi. Vaikka omaakin vikaa olisi.

Olen siis mies. Jos olis toisin päin että kaikki kauniitkin naiset haluaisi pelkkää seksiä ja lemppaisi miehen joka haluaa oikeaa välittämistä

Moni mies olisi innoissaan jos edes joku nainen lähestyisi.

Vierailija
142/248 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkee jo naamasta että haluaa massimiehen jonka kanssa voi juoda skumppaa sviitissä ja postata ig-matskua upeasta elämästä. Eli vääränlaiset miehet lähestyvät, se jätetään kuitenkin mainitsematta.

High value -nainen ansaitsee koulutetun ja komean miehen. Sinä se et ole!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/248 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkee jo naamasta että haluaa massimiehen jonka kanssa voi juoda skumppaa sviitissä ja postata ig-matskua upeasta elämästä. Eli vääränlaiset miehet lähestyvät, se jätetään kuitenkin mainitsematta.

Oon miettinyt samaa tinderissä. Joillakin on naamassa sellainen hyvin epämiellyttävä narsistimainen katse. Aika monella. Siitä tietää jo että ihan turha edes yrittää mitään aitoa syvällistä, kun toinen on kulkenut jo pitkään henkisesti väärää polkua ja näkee naamasta että on aivan hukassa. Toivon vain että se luonnekuva on esitystä eikä todellisuutta mitä näiden silmistä lukee.

Vierailija
144/248 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo Tiia käytetty nainen?

8 vuotta Tinderissä. Mitä veikkaat?

Vierailija
145/248 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudon näköinenämmä: kuva rypystä ilmapäähän saakka fotaroitu ja filtterin läpi vedetty ja silti näyttää tuolta. En haluaisi nähdä livenä. 

Vierailija
146/248 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olen tavannut deittisovellusten kautta 58 miestä reilun kolmen vuoden aikana ja heistä 2/3 antoi minulle pakit. Se 1/3, joille minä annoin pakit, ei vaan riittävästi synkannut, että olisin halunnut parisuhteeseen heidän kanssaan ja sitten myös oli sellaisia, jotka eivät ollenkaan ole ainakaan minulle sopivaa kumppaniainesta (esim. Outo käytös)

Keroo vain siittä että tapailet liian korkeatasoisia miehiä sinun omaan tasoon nähden. Ja melkovarmaan ne kenelle itse annoit pakit on juuri sinun oman tasoisia joita sinä et kelpuuta

Vierailija
147/248 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei enää osaa sitoutua, koko elämä menee muka paremman etsimiseen.

Luullaan, että itse ollaan jotenkin spesiaali.

Vierailija
148/248 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten vikahan se on ettei nainen löydä mitä haluaa?

Tottakai on, koska niinhännse on aina naisten vika, jos mies ei löydä naista. Turha on nyt ulista että asia ei olisi totta,kun puhelin on toisinpäin. 

Vierailija
149/248 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies olisi innoissaan jos edes joku nainen lähestyisi.

Kyllä mieskin saa hyväksikäyttäjänaisen hetkeksi jos haluaa. Antaa vain naisen viedä rahat.

Vierailija
150/248 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo Tiia käytetty nainen?

8 vuotta Tinderissä. Mitä veikkaat?

Miksi Jamal ei taluttanut vihille, häh 🤣

Vierailija
151/248 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on, koska niinhännse on aina naisten vika, jos mies ei löydä naista. Turha on nyt ulista että asia ei olisi totta,kun puhelin on toisinpäin. 

Kyllä, pitää aikaansa, koska suomalaiset miehet on niin nirsoja ja kranttuja. 

Vierailija
152/248 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset hakevat vertaistaan seuraa, mikä on tietysti heidän oikeutensakin.

Sellaista vertaistaan seuraa, jollaista itsekin kokevat olevansa.

Onko "vertainen seura" naiselle rikkaampi mies? En ymmärrä.

Vierailija
153/248 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä,koska ihan tavis suomalainen nainen on todella haluttu Aasiassa. 

Vierailija
154/248 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä olen tavannut deittisovellusten kautta 58 miestä reilun kolmen vuoden aikana ja heistä 2/3 antoi minulle pakit. Se 1/3, joille minä annoin pakit, ei vaan riittävästi synkannut, että olisin halunnut parisuhteeseen heidän kanssaan ja sitten myös oli sellaisia, jotka eivät ollenkaan ole ainakaan minulle sopivaa kumppaniainesta (esim. Outo käytös)

Keroo vain siittä että tapailet liian korkeatasoisia miehiä sinun omaan tasoon nähden. Ja melkovarmaan ne kenelle itse annoit pakit on juuri sinun oman tasoisia joita sinä et kelpuuta

Ei pidä paikkaansa.  Suomimiehrt ovat vaan niin nirsoja ja kranttuja ja kuvittelevat itsestään liikoja. 

Vierailija
155/248 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, mistä saisin Tiian yhteystiedot linkattua pojalleni (Kohta KTM, ICT -ala vakihommat, RUK, omistusasunto) Instaan? 
Ei vaan löydä ketään ja nyt lopettanut etsimisen. Ja tinderiin ei kuulemma mene. Uutta vuotta juhlii taas kaveriporukassa

Omistusasunto ja silti yksin, nyyh

Vierailija
156/248 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon miettinyt samaa tinderissä. Joillakin on naamassa sellainen hyvin epämiellyttävä narsistimainen katse. Aika monella. Siitä tietää jo että ihan turha edes yrittää mitään aitoa syvällistä, kun toinen on kulkenut jo pitkään henkisesti väärää polkua ja näkee naamasta että on aivan hukassa. Toivon vain että se luonnekuva on esitystä eikä todellisuutta mitä näiden silmistä lukee.

Nuo ovat juuri niitä naisia joista tulee mieleen lähinnä biletys ja jossain festareilla suomiräppärien kuunteleminen.

Vierailija
157/248 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi. Onpa Tiialla ja muilla samankaltaisilla naisilla vaikeata, kun komeat miehet eivät halua heidän kanssaan parisuhteeseen. Mutta heille ei kelpaa tavallinen mies.

https://www.tiktok.com/@janhunensara/video/7211590663329139973?lang=fi-…

Tässäkin yksi esimerkki. Yhyy, kun oon niin yksinäinen, mutta seuraksi ei kelpaa tavisporukka. Pitää olla jotain erikoista ja jännittävää seuraa.

Kun katsoo tuon videon niin se itsekin listasi asioita mitkä tekee siittä vain yhden suuren kävelevä red flag eikä ole valmis millään tavalla muuttamaan itseään että olisi haluttavampi ja vaatii että hänet on hyväksyttävää tuollaisenaan. Ja nyt kun on itsekin huomannut että tuo oma toiminta ei tuota tulostaa alkaa tuo järkyttävä itku ja vollotus kuinka minä olen vain viaton uhri ja miehet on saastoja kun ei kelpuuta minua

Vierailija
158/248 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkukylässä asumisen puolia. Heti 18 vuotiaana Tinderiin, mutta maine on ehtinyt mennä jo eikä yksikään asiallinen miies ota yhteyttä.

Vierailija
159/248 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvat kyseisestä prinsessasta.

https://img.ilcdn.fi/hiyn45Na1FKGmQuvCzo8kn66mb0=/full-fit-in/920x0/img…

https://img.ilcdn.fi/u7wzE520cNv_qBPLFK9lKlISdOE=/full-fit-in/920x0/img…

Jaa se on näitä tusina blondeja. Kymmenen kahdestatoista naisista näyttää, kuulostaa ja toimii samalla tavalla kun muutkin naiset siinä tusinassa ja kehtaa valittaa kuinka häntä ei kohdella uniikkina lumihiutaleen 

Nämä ovat juuri näitä joille ei kelpaa se tavallinen putkimies :D

Toisinpäin "en tavallisena hitsarina" juurikin tuon näköistä naisista tykkäile, en varsinkaan jos ei ole mitään muuta kuin pelkät kuvat tai korkeintaan joku tylsä teksti "pitäiskö ladata tinder vai satisfyer" aika paljon tuollainen saa vakuutella profiilissaan  ja mahdollisuuden tullen olla oma-aloitteinen, että miestä jolle tärkeitä asioita ovat mm avoimmuus, empaattisuus, tunneälykkyys, itsestä huolehtiminen, hyvät keskustelutaidot ja yhteinen tekeminen kiinnostaa tutustua edes. Naisilla ei usein ole ollenkaan mitään tekstejä ja ilman niitä tuollainen ei herätä minkäänlaista käsitystä. 

Vierailija
160/248 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko suomimiesten nirsoudesta jotain faktaa jossain? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä