Tiia, 25, on etsinyt sopivaa poikaystävää koko aikuiselämänsä. Miksi miehet olette noin nirsoja???
Tiia ei ole koskaan seurustellut.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/52d58790-754b-485e-b962-ffb208d48dd0
Kommentit (260)
Melko ulkonäkökeskeisiä kommentteja. Ei jäisi minulla ainakaan siitä kiinni jos hän ensin hankkiutuisi eroon kaikesta keinotekoisesta mitä on itseensä lätkinyt.
Vierailija kirjoitti:
Yhteenveto artikkelista: "Tiia, 25, ei löydä millään poikaystävää"
Iltalehden artikkelissa 25-vuotias Tiia Liiten kertoo avoimesti turhautumisestaan deittailuun. Hän on käyttänyt Tinderiä ja Hingea 18-vuotiaasta asti ilman yhtään seurustelusuhdetta, ja kokee nyt "deittailu-uupumusta". Artikkeli keskittyy vahvasti Tiian näkökulmaan ja sosiologi Juulia Heikkisen asiantuntijakommentteihin, jotka selittävät ilmiötä sovellusten aiheuttamalla valinnan paljouden paradoksilla ja yksilöllisyyden kulttuurilla.
Miehet kokevat deittisovellukset "karkkikauppana": "Heillä olo on kuin karkkikaupassa" vaihtoehtoja on rajattomasti, joten he eivät panosta kehenkään yksittäiseen.
Suurin osa miehistä ei etsi vakavaa suhdetta tai käyttäytyy törkeästi: "Suuri osa Tinderin tai Hingen käyttäjistä 'ei etsi mitään vakavaa' tai sitten he käyttäytyvät törkeästi."
Miehet aiheuttavat seksuaalista häirintää ja traumoja: Tiia kertoo kohdanneensa
Voin yhtyä Tiian kommentteihin. Onneksi olen jo ollut naimisissa ja lapsi löytyy. Se on just noin. Ihana tavalliset eronneetkin miehet on tosi nirsoja ja käyttäytyy törkeästi tinderissä. Olrn 38 v. nainen. Olen hoikka ja ikäisekseni nuoren näköinen. Sääliksi käy nuoria naisia, jotka yrittää löytää seuraa ja perustaa perheen. Onneksi itsellä ei noita paineita ole, joten kstän ehkä paremmin sen miesten tökerön käytöksen.
En ule nirzo, joz Tiiiah neitsut, se kelppa, vaikka vakisin.
Vierailija kirjoitti:
Melko ulkonäkökeskeisiä kommentteja. Ei jäisi minulla ainakaan siitä kiinni jos hän ensin hankkiutuisi eroon kaikesta keinotekoisesta mitä on itseensä lätkinyt.
Eiköhän tuolla nimenomaan ulkonäössä näy se keinotekoisuus
Otsikossa on jotain väärin. Miehet eivät ole nirsoja vaan Tiia on.
Ehkä se on juuri se, etsimällä etsinyt. Mitä jos vaan nauttii elämästä, saattaa tulla se ns. oikea vastaan. Itse olen jo ikäloppu ja naimisissa vuosia. Muistan vain nuoruudesta, että silloin kuin vähiten odotti alkoi tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kiire Tiialla on? Vasta 25 ja valittaa kun oikeaa ei ole löytynyt. Vinkki: saat sen mistä luovut.
Itsekin olin tuossa iässä sinkku, mutta siitä kymmenen vuoden päästä naimisissa ja kaikki lapsetkin jo saatuna. Muutamassakin vuodessa ehtii tapahtua paljon ja tavata sopivan kumppanin, joten malttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa missä on vika tai onko sitä. Täytyisi ensin päästä panemaan, muuten ei kannata jatkaa pidemmälle parisuhteeseen.
Tämä, miehiä kiinnostaa naisissa kuitenkin ensisijaisesti pillu ja jos sen saamisessa on havaittavissa ongelmaa heti alkuvaiheessa niin kiinnostus lopahtaa koska todennäköisesti ongelmaa ei aika ainakaan paranna.
Juuri näin. Seksiä jos ei ole tiedossa niin ei parisuhdettakaan. Kaikkea muutakin hienoa kuin sitä seksiä saattaa jäädä kokematta toisen ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se on juuri se, etsimällä etsinyt. Mitä jos vaan nauttii elämästä, saattaa tulla se ns. oikea vastaan. Itse olen jo ikäloppu ja naimisissa vuosia. Muistan vain nuoruudesta, että silloin kuin vähiten odotti alkoi tapahtua.
Silloin ennen miehet lähestyivät naisia. Nykynaisen pitää ymmärtää lähestyä itseään kiinnostavaa jos haluaa jotain.
"Miehet kokevat deittisovellukset "karkkikauppana": "Heillä olo on kuin karkkikaupassa" vaihtoehtoja on rajattomasti, joten he eivät panosta kehenkään yksittäiseen."
Aivan älyttömän pienellä vähemmistöllä miehistä on tämä tilanne. Jo ihan perusmatematiikalla ilman mitään "tasoteorioita" voi tämän kumota - deittisovelluksissa kun on jokaista miestä kohden noin puolikas nainen.
Tiialla jutun mukaan mätsejä riittää ja jos niistä ei mitään tule, niin kyllä isoin tekijä on Tiia itse.
Jaa miehet nirsoja? Itsehän Tiina ei kelpuuta niitä miehiä mitä saisi kun ne miehet ei ole Tiinan mielestä riittävän hyviä
Mä oon 48v terve heteromies, enkä ole koskaan seurustellut.
Tuollaiset "Tiiat" aiheuttavat suoraan sanottuna vtutusta. Hänellä ei oikeasti ole mitään käsitystä siitä, mitä on elää vuodesta toiseen yksin.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 48v terve heteromies, enkä ole koskaan seurustellut.
Tuollaiset "Tiiat" aiheuttavat suoraan sanottuna vtutusta. Hänellä ei oikeasti ole mitään käsitystä siitä, mitä on elää vuodesta toiseen yksin.
Näinhän se on, että Tiian pitäisi täysin rehellisesti kysyä itseltään: "Eikö tosiaan kukaan mies ole minua halunnut pariuhteeseen? Eikö kukaan?" Tuota hän saisi nyt miettiä viikon putkeen ja olla sitten rehellinen ja miettiä omia syitään, miksi hänelle itselleen ei kelvannut.
Tiian ongelma on kuten 96% sinkkunaisten ettei ne halua tavallisen miehen kanssa seurustella. Tiia on tavallisen näköinen mutta sille kelpaa vain pitkä komea urheilija mies. Olen tinderissä ollut itse vuosia ja olen saanut pakit jokaiselta tavis naiselta, on ollut lihaviakin naisia ja yksinhuoltajia ja ei niitä kiinnosta. Olen itse 167 cm 75 kg tavallinen mies. Olen pyytänyt satoja naisia treffeiille turhaan , ei niitä kiinnosta koska olen samanpituinen tai jopa 5 cm pitempi.
Tässä menevät nyt puurot ja vellit sekaisin. Tiia kuvailee Tinderin perustoimintaa ja miesten yleistä huonoa käyttäytymistä. Kumpikaan asia ei liity mitenkään itse Tiiaan.
Vierailija kirjoitti:
Tiia etsii tällä hetkellä myös kokoaikaista työpaikkaa. Tekee ilmeisesti osa-aika töitä ja lisää liksaa olisi kiva saada. Facebookista löytyy ilmoitus.
Onnea hänelle kumppanin ja työpaikan etsintään.
Ja koulutus on?
"Näin on ja noita tasokkaita miehiä ne naiset sitten kilpaa bongailevat Tinderistä. Nämä miehet taas paneskelevat ympäriinsä kun saanti on helppoa. Miehelle kelpaa kassien tyhjennykseen heikompitasoinenkin nainen kun miehelle seksin harrastaminen ei vaadi että kaikki planeetat on kohdallaan, tunteet oikeassa asennossa ja jeesuksen armo läsnä. Mikäli naiset keskittyisivät oman tasoisiinsa miehiin niin ongelmaa ei olisi tai se olisi huomattavasti pienempi."
Mutta eikö tuo, että miehille kelpaa nainen kuin nainen kassien tyhjentämiseen päde kaikenlaisiin, myös ns. heikkotasoisiin miehiin? Eikö nainen ole yhtälailla heikkotasoiselle miehelle kassien tyhjennystä varten? Miten nainen siis välttyy ongelmilta heikkotasoisen miehen kanssa?
Suomessa kapea valikoima. Ulkomailla lisää porukkaa. Eri asia kuka on turvallinen kumppani.
Low quality naisen havaitse jo kaukaa, sen takia äijät ei halua enempää kuin päästä pukille. Ne täyden kympin urokset ei näe tuossa mitään muuta kuin sper ma ämpärin, joten miehen löytääkseen vaatimustasoa on laskettava rajusti tai sitten oltava ilman.