Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä se haittaa, jos kaivelen roskiksia?

Vierailija
31.12.2025 |

Monet hermostuu, kun eivät halua että nään heidän roskat, mutta en edes tiedä mitkä on kenenkin roskat

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävähän sinä tosiaan olet.

Miksi, avaatko vähän mielenmaisemaasi?

-Ei ap

Vierailija
22/37 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpähän tongit, mitäs sitä täällä öyhötät...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein otan ehjää ja puhdasta tavaraa kotiini ja joskus laitan oikeisiin paikkoihin roskat

Ap

Mutta vain joskus? Yleensä levität roskat pitkin poikin kuin harakka?

Oikeiden dyykkareiden sääntö on, että ikinä ei sotketa mitään.

Itseasiassa nää usein keräilee niitä "paremman väen" sotkuja ja vie roskikseen.

Vähän sama sääntö kuin metsässä, mitään ei tuhota eikä jätetä sotkuja tai roskia.

Vierailija
24/37 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään pahaa ole itsekin olen roskiksia kaivanut ja jopa tehnyt löytöjä

Esimerkiksi matkalaukun

Vierailija
25/37 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä roskiksista voi tulla mitä vain ötököitä sun muita niiden tavaroiden mukana, että siinäpähän sitten...Kaikki ne eivät aluksi edes välttämättä näy heti/ paljaalla silmällä. Mutta typerykset jatkaa...

Vierailija
26/37 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne paskaset ja reikäset kalsarit on mun 

Et osaa pyyhkiä persettäs ja pidät alusvaatteita niin kauan, että ne kuluu reikäsiksi?

Hyi hitto.

Vierailija
27/37 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senkus alapeukutatte. En tee mitään rikosta kuitenkaan

Ap

Se ei todellakaan ole rikollista.

Vierailija
28/37 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta-alkaja. Minä asun roskiksessa.

Vierailija
29/37 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on edelleen omaa omaisuutta, vaikka onkin roskia. Ne on haluttu asianmukaisesti hävitettäväksi. Sieltä löytyy kyllä henkilökohtaisiakin tietoja, ei kaikkea voi vetää silppurista lävitse.

Henkilökohtaiset tiedot on syytä saksia pois ! 

Vierailija
30/37 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieltä roskiksista voi tulla mitä vain ötököitä sun muita niiden tavaroiden mukana, että siinäpähän sitten...Kaikki ne eivät aluksi edes välttämättä näy heti/ paljaalla silmällä. Mutta typerykset jatkaa...

Alapeukuttaja; Olet tyhmä ja ällöttävä...

Vierailija
31/37 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla haittaa. Ei se mikään tabu ole et naisella on menkat. Sieltäpähän räävit kalan perkeet tampoonien seasta. Yks semi ookoo tomaatti siellä. Pyyhit vähän hihaan ja suuhun vaan. Jaksaa paremmin penkoa lisää. Siks mä en lajittele, että löydät syötävää.

Tuskin ap biojätteitä tonkii !

Vierailija
32/37 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kukaan jätteiden viejä halua et joku penkoo ne.Mä en ainakaan.

Vierailija
33/37 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivele ihan vapaasti kunhan jätät roskiksen siistiksi. Itsekin olen dyykannut tuolin, paistinpannun, taulun, kukkaruukkuja ym. Ja kuskannut jäteasemalle tavaraa, jota ei edes saisi jätehuoneeseen tuoda, mutta tollot tuovat silti.

Vierailija
34/37 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et osaa katsoa, onko ötököitä niin onnea vaan. Mikset ilmoita tuholaisongelmastasi huoltoon? Saastutat koko talon.

Vierailija
35/37 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi anastat jatkuvasti jätefirmojen omaisuutta? Vai etkö muka tiedä, että kaikki jätteen keräyspisteeseen tuotu tavara on heidän omaisuuttaan?

Vierailija
36/37 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on edelleen omaa omaisuutta, vaikka onkin roskia. Ne on haluttu asianmukaisesti hävitettäväksi. Sieltä löytyy kyllä henkilökohtaisiakin tietoja, ei kaikkea voi vetää silppurista lävitse.

Henkilökohtaiset tiedot on syytä saksia pois ! 

Silppirissa menee ksikki. Mitähän vatun tunnisteita sun lumpuissa ja rikkinäisissä astioissa on? Lääkepakkauksista revitään tarrat pois ja kääritään rullalle liimapintaa vasten niin erkkikään ei näe sun psykomedikaaleista, että ne on sun.

Itse olen tarkka tästä ja tietoinen siitä, että jäterikosten varaltakin tehdään pistokokeita.  Ser ei kuulu roskiin eikä lääkejämät.

Vierailija
37/37 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi anastat jatkuvasti jätefirmojen omaisuutta? Vai etkö muka tiedä, että kaikki jätteen keräyspisteeseen tuotu tavara on heidän omaisuuttaan?

Taloyhtiöt joutuu maksamaan ylimääräisistä keikoista. Ei siinä kukaan ainakaan menetä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi