Mitä se haittaa, jos kaivelen roskiksia?
Monet hermostuu, kun eivät halua että nään heidän roskat, mutta en edes tiedä mitkä on kenenkin roskat
Kommentit (37)
Siinäpähän tongit, mitäs sitä täällä öyhötät...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein otan ehjää ja puhdasta tavaraa kotiini ja joskus laitan oikeisiin paikkoihin roskat
Ap
Mutta vain joskus? Yleensä levität roskat pitkin poikin kuin harakka?
Oikeiden dyykkareiden sääntö on, että ikinä ei sotketa mitään.
Itseasiassa nää usein keräilee niitä "paremman väen" sotkuja ja vie roskikseen.
Vähän sama sääntö kuin metsässä, mitään ei tuhota eikä jätetä sotkuja tai roskia.
Ei siinä mitään pahaa ole itsekin olen roskiksia kaivanut ja jopa tehnyt löytöjä
Esimerkiksi matkalaukun
Sieltä roskiksista voi tulla mitä vain ötököitä sun muita niiden tavaroiden mukana, että siinäpähän sitten...Kaikki ne eivät aluksi edes välttämättä näy heti/ paljaalla silmällä. Mutta typerykset jatkaa...
Vierailija kirjoitti:
Ne paskaset ja reikäset kalsarit on mun
Et osaa pyyhkiä persettäs ja pidät alusvaatteita niin kauan, että ne kuluu reikäsiksi?
Hyi hitto.
Vierailija kirjoitti:
Senkus alapeukutatte. En tee mitään rikosta kuitenkaan
Ap
Se ei todellakaan ole rikollista.
Vasta-alkaja. Minä asun roskiksessa.
Vierailija kirjoitti:
Ne on edelleen omaa omaisuutta, vaikka onkin roskia. Ne on haluttu asianmukaisesti hävitettäväksi. Sieltä löytyy kyllä henkilökohtaisiakin tietoja, ei kaikkea voi vetää silppurista lävitse.
Henkilökohtaiset tiedot on syytä saksia pois !
Vierailija kirjoitti:
Sieltä roskiksista voi tulla mitä vain ötököitä sun muita niiden tavaroiden mukana, että siinäpähän sitten...Kaikki ne eivät aluksi edes välttämättä näy heti/ paljaalla silmällä. Mutta typerykset jatkaa...
Alapeukuttaja; Olet tyhmä ja ällöttävä...
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla haittaa. Ei se mikään tabu ole et naisella on menkat. Sieltäpähän räävit kalan perkeet tampoonien seasta. Yks semi ookoo tomaatti siellä. Pyyhit vähän hihaan ja suuhun vaan. Jaksaa paremmin penkoa lisää. Siks mä en lajittele, että löydät syötävää.
Tuskin ap biojätteitä tonkii !
Ei varmaan kukaan jätteiden viejä halua et joku penkoo ne.Mä en ainakaan.
Kaivele ihan vapaasti kunhan jätät roskiksen siistiksi. Itsekin olen dyykannut tuolin, paistinpannun, taulun, kukkaruukkuja ym. Ja kuskannut jäteasemalle tavaraa, jota ei edes saisi jätehuoneeseen tuoda, mutta tollot tuovat silti.
Vierailija kirjoitti:
Jos et osaa katsoa, onko ötököitä niin onnea vaan. Mikset ilmoita tuholaisongelmastasi huoltoon? Saastutat koko talon.
Miksi anastat jatkuvasti jätefirmojen omaisuutta? Vai etkö muka tiedä, että kaikki jätteen keräyspisteeseen tuotu tavara on heidän omaisuuttaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on edelleen omaa omaisuutta, vaikka onkin roskia. Ne on haluttu asianmukaisesti hävitettäväksi. Sieltä löytyy kyllä henkilökohtaisiakin tietoja, ei kaikkea voi vetää silppurista lävitse.
Henkilökohtaiset tiedot on syytä saksia pois !
Silppirissa menee ksikki. Mitähän vatun tunnisteita sun lumpuissa ja rikkinäisissä astioissa on? Lääkepakkauksista revitään tarrat pois ja kääritään rullalle liimapintaa vasten niin erkkikään ei näe sun psykomedikaaleista, että ne on sun.
Itse olen tarkka tästä ja tietoinen siitä, että jäterikosten varaltakin tehdään pistokokeita. Ser ei kuulu roskiin eikä lääkejämät.
Vierailija kirjoitti:
Miksi anastat jatkuvasti jätefirmojen omaisuutta? Vai etkö muka tiedä, että kaikki jätteen keräyspisteeseen tuotu tavara on heidän omaisuuttaan?
Taloyhtiöt joutuu maksamaan ylimääräisistä keikoista. Ei siinä kukaan ainakaan menetä mitään.
Miksi, avaatko vähän mielenmaisemaasi?
-Ei ap