Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset katsoo, että naisen sukuelin on ruma

Vierailija
31.12.2025 |

Olen useassa keskustelussa törmännyt lauseeseen "Pimppa on ruma". EI se ole monen miehen mielestä - myös minun mielestäni - se on kauneinta päällä maan. Samaa keskustelua voidaan käydä kullista "Jonkun mielestä ruma kusiputki ja jonkun mielestä kiihottavinta ja kauneinta päällä maan". Meitä on moneen junaan - ONNEKSI

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän kasa pekonia karvojen ympäröimänä mikään estetiikan huipentuma ole.

En silti ottaisi asiasta mitään syndroomaa.

Vierailija
22/58 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joskus jouduin käymään useaan otteeseen naistentuatien polilla hoidettavana ja tutuksi tuli potilaan osa siellä alapää paljaana. Kerran sattui läkriksi hyvin vapautuneen oloinen nuorehko nainen, erikoistumisvaiheessa ja elttiin siinä puhella sitten vaginoiden ulkonäköeroista (olen itsekin aika vapaamielinen, joten ei ujostuttanut puhua), jostain kumman syystä. Oltiin kai samalla aaltopituudella, niin tämä lääkäri vapautui ja sanoi, että mitä enemmän näkee vaginoita, niin ekana tajuaa, että kaikki on erilaisia ja että juuri siinä on asian kauneus. Itse kun olen aina ollut sitä mieltä, että pimpit vaan on rumia. Olen ehkä edelleenkin, utta minulla onkin huikea kahden pimpin kokemus, joten ehkä olen väärässä ja tuo gyneksi opiskellut oikeassa. 

"Emätin eli vagina on naaraspuolisten nisäkkäiden ulkoisia sukupuolielimiä ja kohtua yhdistävä putkimainen elin."

Toivottavasti meni vain kirjoittajalla sanat sekaisin eikä lääkäri oikeasti puhunut vaginasta. Jos olisi, hän on ollut lääkäriksi melkoisen pihalla missä mikäkin on, tai sitten kirjoittaja osoittaa hämmästyttävää omistautuneisuutta pillujen vertailussa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen oppinut tykkäämään omastani. Eräälle olen pyynnöstä kuvannutkin, erikoista että sitä kiihottuu sitten itsekin

Vierailija
24/58 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vulva on kuin sormenjälki, yksilöllinen ja tunnistettava. Niin on varmaan vaginakin mutta vaatii ihan erikoislaitteiston eikä siihen pelkkä specula riitä. Vaatii jo solu / dna-tasolle menemistä yksilöllisen vaginan tunnistamisessa.

Vierailija
25/58 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta mikäänlaissista naisista eikä pilluista koska olen kokematon hetero, 42v impipoika, ja siksi aika nymfoksi menen, vallankin kun ja jos on synnintuntoa, masennusta sun muita nekatiiviitä tunteita ja olen pitänyt rankaistuksien pelossa runkkutaukoa, kuten nyt olen yli kuukauden. 
kuitenkin kuvittelisin, että tie "rumasta "pillusta viehättymiseen käy kasvojen kautta. Jos siis haaveilen, että neitsyt plikka, kunka kimppuun olisi käytävä ystävällismielisesti vasta seksittömien seurustelu- ja kihla-aikojen, ynnä kirkkovihkimisen ja sitä seuranneiden hääjuhlinkien päätteeksi, yksityisessä aviohetekassa, on kasvoistaan nätti, ääneltään kiva, ihrottoman impi, luonteeltaan passeli ja vaikkapa peräti Jumalan minulle osoittama ainoa oikea aviovaimo niin eivät silloin varmaan lievä läskeys ja härski raakaamaton alapääheinä, jatkukoont vaikka navasta häntäluihin, ja jonka alta tummat, ruttuiset, laskostuneet, roikkuvat, miten tahansa skitsosti repsottavat häppärit kajastavat, olisi näkynä intoa taltuttava, vaan paremminhi vahvistava.
Kauniin naaman vastinpariksi kun taitaa vaan käydä parhaiten "ruma alapää", kunhan se on terve ja koskematon. Ankeaa jos alapää olisi yhtä puunattu kuin kasvot ja tukka: Kyllä semmonen ristiriita ja huoamttava "somuus"ero noiden alueiden kesken on vaan poikaa, vai mitä tietävät sanoa ne jotka ovat kokemattomina astuneet avioon toisen kokemattoman kanssa ja vasta tuolloin nähneet tämän alapäänkin ekkaa kertaa?

Vierailija
26/58 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei se mikään kauniskaan ole, kun lähempää katsoo niin kyllä se on nimensä väärtti.

Vierailija
27/58 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin verestävä haava haarojen välissä. Ei päätä huimaa.

Vierailija
28/58 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. römsä on kaluni käytössäni vain pimeässä yöllä.

Vierailija
29/58 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei se mikään kauniskaan ole, kun lähempää katsoo niin kyllä se on nimensä väärtti. Kuuluuko sen ollakaan? Riittää että on silti viehättävä ja kiihottava, vaikka olisi aivan luomu. Sitä käytetään kuitenkin eri tavoin kuin muita kehon osia. Aika tylsää jos näkisi alapään paikalla vain kauniit kasvot, saman näyn joka on muutaman kymmenen senttiä ylöspäin

Vierailija
30/58 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ohan ne nyt ihan karmeita varsinkin jos ne häppärit tursuaa sieltä.

Puhuttaisiinko hetki siitä miten kukaan ei halua katsella sinun värkkejäsi?

Siis kyllä minustakin naisen sukuelin on ihan kamalan näköinen, enkä kyllä haluaisi omaani katsella, mutta ei mies siitä ole koskaan valittanut.

Onneksi minun ei tarvii sitä katellakkaan😁

Eri

Vierailija
31/58 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas tämän "Pimppa"miehen aloituksia.

Kuinka moni mies oikeasti puhuu "pimpasta"?

Vierailija
32/58 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläpäässä somuus on alkonaista; kauniiden huulten ha hampaiten takaa saapuu ktikeriöä myrkkysanoja. Alapäässä viehätys on siellä härskin ulkonäön takana. Varmaan sitä mukavempi yllätys mitä "rumempien" porttien ohitse  autuuteen astutaankaan. Miettikää sitä, pillunne "rumuudesta" tuskailevat

Vierailija
33/58 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimppi on työkalu lisääntymistä varten. Samoin kuin kikkeli-muna-yhdistelmä, joka on lähinnä huvittavan näköinen.

Vierailija
34/58 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pimppi on työkalu lisääntymistä varten. Samoin kuin kikkeli-muna-yhdistelmä, joka on lähinnä huvittavan näköinen.

Kyllä kikuli on parhaimmillaan uljaan ja ylevännäköinen verrattuna röpöpiirakkaan.

Vierailija
35/58 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis mutta myös käytännöllinen. Ainakin akksi hyvää ominaisuutta samassa paketissa. Nekin molemmat  ominaisuudet asuvat aina kaikessa Jumalan luomassa

Vierailija
36/58 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihailen pimppaa aina kun sellaisen pääsen näkemään. Otantani ei ole kovin suuri, mutta rumaa en ole nähnyt, mutta kauneushan on katsojan silmässä. Minä haluan aina jonkunlaisen tunnelma valaisun nähdäkseni tuon rakkauden elimen.

Vierailija
37/58 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmässä. Pillu on kaunis!

Vierailija
38/58 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällein yhtääkään "kiellettyä" livepillua näkemättömänä yli 4-kymppisenä tuskaisena heterovanahpoikana osaan arvostaa luomuutta ja käsittlemättömyyttä sekä suoranaista härskiyttä. paras tietenkin jos  jollain enkeliprinsessakultakutrilla tai seitanalliseksi hot gootiksi tälläytyneellä nahkavaatedomanlla olisi kasvoihin ammuskeldun ja rikkihapolla pirkoteldun abo-mummon kasvojen näköinen, mutta yhtä kaikki, terve ja koskematon alapää.

Vierailija
39/58 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen roikkuva paahtopaisti-outie ei todellakaan ole kaunis!

Tiukka ja sileä innie on kaunis.

Vierailija
40/58 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen roikkuva paahtopaisti-outie ei todellakaan ole kaunis!

Tiukka ja sileä innie on kaunis.

Posliiniksiyljetty tai trimmailtu on tökerö, ruma ja tylsä, oli sitten paahtis-outi tai luotiviiva. Naturaalina kaikennnäköiset ovat viehätysvoimaiset