Kaupoissa on tarjouksessa vain rehuja ja vegetuotteita. Tähänkö ruokaviraston suositukset tähtäsivät että ei kunnon ruokaa enää syötäisiin?
Jotain nakkeja mutta ei mitään kunnon ruokaa enää tarjouksissa. Rehuja en osta.
Kommentit (28)
Näin kommunismi etenee, suositus kerrallaan.
Kalan hinta laskee kolme centtiä kilolta. Tuosta mainittavasta hinnan alennuksesta uutisoitiin jopa valtakunnan uutisisssa.
Mutta onhan vegaani ruoka oikeaa, kunnon ruokaa! Miksi aina pitää valittaa kaikesta?
Vierailija kirjoitti:
Mutta onhan vegaani ruoka oikeaa, kunnon ruokaa! Miksi aina pitää valittaa kaikesta?
Miksi sitä sitten jää niin paljon myymättä? Kaikkee pitäs muka olla mut eihän tota moskaa kukaan syö.
Siellä on taas oikea runkkari eikö ÄIÄ mölisemössä.
Makkaraa ja lihapiirakkaa mikroon. Siinö on runkkarin " oikea ruoka".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä sitten jää niin paljon myymättä? Kaikkee pitäs muka olla mut eihän tota moskaa kukaan syö.
Tarkentaisitko mikä on sitä vegaanimoskaa mikä jää myymättä? Tarkoitatko nyt jotain punalaputettuja eineksiä?
Et osta rehuja, eli mitä? Porkkanaa, kurkkua, paprikaa, salaattia, sipulia, parsakaalia, kesäkurpitsaa?
En minä koske niihin vegenakkeihin, vegepippuripihveihin ja muihin ylijalostettuihin lihankorvikkeisiin. Syön paljon kasviksia, joskus ihan kasvisruokaa mutta porkkana porkkanana, papu papuna. Nyt on lautasella enimmäkseen kasviksia vaikka varsinainen liharuoka onkin. Olen oikein iloinen että kasvikset on tarjouksessa, enköhän saa siihen kylkeen lihaa ostettua, joka viikko joku liha on tarjouksessa, tänään Lidlissä hyvännäköinen kasslerpala kohtuuhintaan.
Juuri oli sipsit tarjouksessa. Tuskin yhteistyössä THL:n kanssa.
ei vegaanit jaksa kantaa paljoa kerrallaan koska ovat niin heikkoja ja heikkolahjaisia, ja sitten niiden rehut on pakko myydä alennettuun hintaan kun mätänevät muuten hyllyyn.
Että juu vai ei syötäisi. Voi prkl sekavaa päätteiden käyttöä otsikkotekstissä.
Mitä schaibaa tämäkin aloitus on? Joulukinkunkin ostin hyvästä tarjouksesta.
Huomasin saman . Kaikki viikon tarjoukset olivat jotain vegeruokaa.
Ap, kerrotko mitä pitäisi olla tarjouksessa kun kanaa, possua ja kalaa on jatkuvasti tarjouksessa.
Tammikuu on tyypillinen vegeilykuukausi, silloin alkaa suosittu vegaanihaaste. Kaupat tietenkin tarttuvat ajankohtaisiin ilmiöihin myynnin edistämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin saman . Kaikki viikon tarjoukset olivat jotain vegeruokaa.
Missä kaupassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teepä sinä osasi hävikin vähentämiseksi. Osta kasvisruokaa.
Mä teen ruokani itse "alkuaineista" ja hyvää on.
Eineksiä en tykkää syödä siitä yksinkertaisesta syystä, että ne on kuivia, liian suolaisia, täynnä kaiken maailman täyteaineita joilla rakenne pidetään myyntiajan (viikkoja) koossa.
Minä ostan niitä rehuja. Väitän, että olen paremmassa kunnossa ja fyysisesti nuorempi kuin ap, joka ei kohta pärjää lerppamunansa ja aivoverisuontensa kanssa.
Lidlissä koko tammikuun tarjouksessa.