Paljonko sinulla maksaa Netflix kuukaudessa?
Mulla vähän alle 20e.
Kommentit (35)
Mulla ei edes ole telkkaria. Pöytäkoneella katson jos katson. Ihan Suomessa asun. -ap
Itselläni ei ole mahdollisuutta ottaa maksullisia suoratoistopalveluita. Yle Areena ja MTVKatsomon ilmaisversio riittävät itselleni ihan hyvin. Mitään Netflixejä en osaa edes kaivata kun sellaista ei ole koskaan itselläni ollutkaan. Kaikkea ei toki tarvitse,meikä pidäkään näyttää ilmaiseksi. Pärjään ihan täysin ilman maksullisia palveluita. Noissa ilmaisissakin on paljon katsottavaa ja MTVKatsomosta näkee ohjelmia ilmaiseksi mainoksilla kunhan vaan malttaa odottaa. Usein se odotusaika ei edes ole pitkä verrattuna siihen milloin maksullisena tuon ohjelman näkee.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä maksaisi latin latia mistään maksukanavista.
Onks sulla netti ilmainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se kaikilla sen vähän alle 20 euroa maksa. Ei tietääkseni mikään paketti yli 20 euroa maksa.
Asun yksin ja olen ainoa joka tässä taloudessa Netflixiä käyttää. Miten nämä hintaerot on näin isot, kun joillain jopa alle kympin kuukaudessa?
Sä oot ottanut sen kalleimman tilauksen. Tietokone käteen ja meet rukkaamaan tiliäs. Mun kahden laitteen tilaus maksaa 13,99. Siinäkin periaatteessa 1 laite liikaa koska asun yksin mutta mulla käy vieraita ja haluan että ne viihtyy (Neljä taulutelkkua neljässä huoneessa).
Joskus oli Netflix, mutta lopetin tilauksen, kun ei siellä ole mitään katsottavaa. Nyt katson ilmaiseksi Yle Areenaa, Katsomoa ja Ruutua.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei edes ole telkkaria. Pöytäkoneella katson jos katson. Ihan Suomessa asun. -ap
Olet sitten jonkun kolmannen osapuolen kautta ottanut sen. Se kerää provikat välistä!
7 tai 8€/kk. Espanjassa asun, ja joku halvempi tilaus on kyseessä, matalampi kuvanlaatu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks sulla netti ilmainen?
Netti ei ole maksukanava.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään! Nämä suoratoistot ovat ehdottomia! Voi katsoa silloin kuin haluaa ja niin paljon kuin haluaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole huomannut mitään eroa tuolla huonommalla ja paremmalla kuvanlaadulla. Siksi vaihdoin halvempaan. 9,49€kk. Riippuu se kai telkkaristakin miten näkyy.
Mulla oli pitkään se halvin, mutta kun hankin uuden telkkarin, oli pakko vaihtaa siihen parempaan laatuun kun näytti niin huonolta.
Hitaalla nettiyhteydellä kuvanlaatu ei parane yhtään. Ehkä sulla on valokuitu, jolloin eron huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vääränlainen liittymä. Me ny ihmeessä Netfixin verkkosivun kautta tilillesi ja säädä kuntoon se.
Mulla oli pitkään se halvin, mutta kun hankin uuden telkkarin, oli pakko vaihtaa siihen parempaan laatuun kun näytti niin huonolta.