Aiotko viettää tipattoman tammikuun?
Itse olen jo viettänyt tipattoman touko-joulukuun. Aion jatkaa tipatonta niin pitkään kuin siltä tuntuu. Toistaiseksi ei ole vielä alkoholia tehnyt mieli.
Kommentit (17)
Kyllä, aivan kuten edellisenkin tammikuun ja sitä seuranneet 11 kuukautta.
Kyllä se tammikuu on tipaton niinkuin kaikki muutkin kuukaudet🙃
Olen lopettanut alkoholin käyttämisen.
Absolutistist hehkuttaa paremmuuttaan, joka vuosi sama 😂
Jaa taitaa tulla kohta 20 vuotta täyteen tipatonta, ei ole ikävä alkoholia.
Aion ryypätä vaikka joka viikonloppu tammikuussa jos sattuu huvittamaan mut tod näk otan vaan parina.
Liian vanha tuollaisiin massaliikkeisiin. Tammikuu on muutenkin pitkä,kylmä ja ankea. Miksi ankeutta pitää oikein korostaa tipattomalla ja laihduttamalla. Molemmille parempi aika vaikka toukokuu. Mutta suomalainen on suomalainen. Pitää,koska muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Ja te hehkutatte huonommuuttanne.🤭
En. Ei ole ongelmaa alkoholin kanssa niin en tarvitse mitään "nenänvalkaisuviikkoja". Juon jos huvittaa, tai olen juomatta. Ehkä 1-2 päivänä tulee lasi viiniä tai hyvää armanjakkia maistettua, tai ehkä 1 drinkki.
Vierailija kirjoitti:
Liian vanha tuollaisiin massaliikkeisiin. Tammikuu on muutenkin pitkä,kylmä ja ankea. Miksi ankeutta pitää oikein korostaa tipattomalla ja laihduttamalla. Molemmille parempi aika vaikka toukokuu. Mutta suomalainen on suomalainen. Pitää,koska muutkin.
Mut toukokuussa on Vappu ja helatorstai, pitää ryypätä ainakin kolme viikkoa putkeen. Tammikuu on oikea kuukausi marttyyroida.
Tulee todennäköisesti ainakin tipaton tammikuu - kesäkuu.
Minäkin aloitin aikanaan sillä, että pidän tipatonta niin kauan kuin se tuntuu hyvältä. Se oli suunnilleen kolme ja puoli vuotta sitten. Tipaton jatkuu edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla kysymykseen vastaaminen on paremmuutensa hehkuttamista?
Ei ole alkoholiongelmaa niin ei tarvii lupailla mitään.