Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onneksi elin nuoruuteni 90-luvulla, alapään sheivausbuumi ei ollut alkanut

Vierailija
30.12.2025 |

Yhdelläkään miehellä, jonka kanssa olin (noin 15) ei todellakaan ollut mitään sheivattuja munakarvoja. Eikä kukaan koskaan kommentoinut minun puskaani (vain bikinirajat siistitty). Eikä missään uimahalleissa näkynyt posliiniksi ajeltuja pimppejä. Nykyään se on varmaan enemmän sääntö kuin poikkeus. Puolisoni on luonnollisestikin ihan samoilla linjoilla kanssani. Seksiä varten ei tarvitse näyttää lapselta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ajellut "puskaani" jo 90-luvulla. Täytin 18v  -93. Kyllä ihan ajelin karvojani , enkä usko edes olleeni mitenkään ainoa.

Vierailija
22/27 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni sheivaus oli normi jo ysärillä. Panin varmaan eri miehiä kuin sinä. T. vm. -77

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä karvojen kynimistä "juurinen"  ja sänkineen kun se jää jotenkin  punoittavana näkyviin . Parempi siistittynä

Vierailija
24/27 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni sheivaus oli normi jo ysärillä. Panin varmaan eri miehiä kuin sinä. T. vm. -77

Rajojen sheivaus joo mutta täysin posliineja ei juuri näkynyt, eikä nykyäänkään enää näy, halleissa ainakaan. 

Uimari 

Vierailija
25/27 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies sheivattuna sieltä? Oksennus!

Vierailija
26/27 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä karvojen kynimistä "juurinen"  ja sänkineen kun se jää jotenkin  punoittavana näkyviin . Parempi siistittynä

Jotenkin? Kynitty broileri se on.

Vierailija
27/27 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ysärillä nähneeni jonkun tv-dokumentin jossa miehet sheivasi rintakarvat pois ja sanoivat että enää ei eletä 70-lukua :D