Onneksi elin nuoruuteni 90-luvulla, alapään sheivausbuumi ei ollut alkanut
Yhdelläkään miehellä, jonka kanssa olin (noin 15) ei todellakaan ollut mitään sheivattuja munakarvoja. Eikä kukaan koskaan kommentoinut minun puskaani (vain bikinirajat siistitty). Eikä missään uimahalleissa näkynyt posliiniksi ajeltuja pimppejä. Nykyään se on varmaan enemmän sääntö kuin poikkeus. Puolisoni on luonnollisestikin ihan samoilla linjoilla kanssani. Seksiä varten ei tarvitse näyttää lapselta.
Kommentit (27)
Minun mielestäni sheivaus oli normi jo ysärillä. Panin varmaan eri miehiä kuin sinä. T. vm. -77
En ymmärrä karvojen kynimistä "juurinen" ja sänkineen kun se jää jotenkin punoittavana näkyviin . Parempi siistittynä
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni sheivaus oli normi jo ysärillä. Panin varmaan eri miehiä kuin sinä. T. vm. -77
Rajojen sheivaus joo mutta täysin posliineja ei juuri näkynyt, eikä nykyäänkään enää näy, halleissa ainakaan.
Uimari
Siis mies sheivattuna sieltä? Oksennus!
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä karvojen kynimistä "juurinen" ja sänkineen kun se jää jotenkin punoittavana näkyviin . Parempi siistittynä
Jotenkin? Kynitty broileri se on.
Muistan ysärillä nähneeni jonkun tv-dokumentin jossa miehet sheivasi rintakarvat pois ja sanoivat että enää ei eletä 70-lukua :D
Olen kyllä ajellut "puskaani" jo 90-luvulla. Täytin 18v -93. Kyllä ihan ajelin karvojani , enkä usko edes olleeni mitenkään ainoa.