Haen Helsinkiin töihin!!! Jeee!!! Soitin ensin ja kuulosti ihan positiiviselta..
Kävin heti viemässä postiin hakemuksen niin se on huomenna perillä! Pitäkää peukkuja!!!! Olen nuori ja siltä alalta on vain vähän kokemusta, mutta johtaja sanoi, ettei ole mahdotonta päästä:DD jee!!
Kommentit (18)
Olis niin hienoa jos pääsisin sinne, se ois lisäks UNELMAtyöpaikka:))
Hei, onko tyhmää soittaa sinne JO viikon päästä vapun jälkeen hakemuksen perään ja ehdottaa, että voisin tulla esittäytymään esim 7.5 ma?? Vai odotellako rauhassa...soittavat kyllä ihan varmasti jos tarvitsevat/ ovat kiinnostuneita palkkaamaan..
Kyllähän ne soittavat sitten niille, jotka tulevat valituiksi haastatteluun.
Joten sitä ajattelin, että olen Oulusta tulossa Helsinkiin vapun jälkeen joka tapauksessa, joten ehkä samalla reissulla voisin pistäytyä esittäytymässä?
ap
postitse? En ole vuosikausiin lähetellyt kuin sähköpostitse tai täyttänyt nettihakemuksia. Kuulostaa tosi aataminaikaiselta. Et kai kirjoittanut hakemusta käsin?
Miksi vaikutat niin varmalta, että saisit työpaikan. Onko ammattisi kovinkin ainutlaatuinen. Jotain perusmerkonomi/tradenomin paikkaa voi hakea satoja.
No en ole merkonomi/ tradenomi:D Erikoinen ala, johon pitää olla tietty erikoiskoulutus. Eivät huvikseen palkkaa ketään.. Pidetään peukkuja!
niin varmasti myös saat töitä sekä lähi- että sairaanhoitajana. Antavat myös mielellään työsuhdeasunnonkin. Tervetuloa vaan!
Ja jos on ihan spesiaaliala voit soittaa vapun jälkeen, mutta on se kyllä aika nopeesti. Riippuu firman koostakin, isossa ei paljoakaan kerkiä tapahtumaan ennen vappua.
Jos vaan pystyt olla soittamatta, niin kannattaa vähän pitempään odotella.
Sekä aina on oltava mahdollisuus hakea kirjeellä, vaikka olisi nettihakemus tai toive sähköpostista.
Paljon tulee hakemuksia postitse.
Oikeesti täällä on hyvä asua ja elää, älä kuuntele nurinoita. Niitä on joka paikasta. Itse olen kotiutunut tosi hyvin, muutin vuonna 1989 muovikassillisen kanssa, menin perheeseen hoitamaan lapsia. Ei ollu peruskoulun lisäksi muuta koulutusta. Nyt asun Espoossa kohtuu hyvällä aluella tilavassa asunnossa mieheni ja kahden lapsen kanssa, koulutusta hankin piikomisen ohessa ja olen jo ylittänyt suomalaisen naisen keskiansion monia vuosia sitten. Hyvin menee. Viihdyn niin, etten pois muuttais.
palkkaisi tyyppiä, joka lähettää hakemuksen postitse. Vaikuttaa, että tippunut kelkasta tai ei ole koskaan siihen päässytkään.
Ja toivottavasti työn saat!
Kuten kirjotit, olet vielä nuori. Silloin pitääkin mennä ja muuttaa vaikka muualle! Ihana innostus näkyi kirjotuksessasi!
Vierailija:
Kyllähän ne soittavat sitten niille, jotka tulevat valituiksi haastatteluun.
Se osoittaa kiinnostusta ja antaa hyvän kuvan.
Yleensäkin pitää aina soittaa hakemuksen perään. Jos johonkin paikkaan hakee esim. sata hakijaa niin ne ovat vahvoilla, jotka soittavat hakemuksensa perään ja jäävät työpaikalla mieleen.
Nyt en ymmärrä...