Heated Rivalry?
Onko täällä heitä jotka ovat katsoneet tätä sarjaa?
Kommentteja?
Kommentit (27)
Katsoin tänään viidennen jakson (se mökki jakso) ja kyyneleet alkoivat valumaan-miten kaunis rakkaustarina.
Nuorten komeiden miesten homostelu se vasta kuumaa hommaa onkin. Pitääkö tässä HBO ottaa kuukaudeksi ....
Suosittelen ottamaan. Itse otin nimenomaan tätä sarjaa varten, enkä ole katunut. Se kemia pääosan esittäjien välillä...huh. Nousee ihokarvat pystyyn vähän väliä katsellessa:)
Mutta myös itse tarina on koskettava. Miesten osalta lätkämaailma on todella homofobinen. Toivon, että sarja muuttaa asenteita.
Olen kiitollinen siitä, että jostain syystä, vaikka en kauheasti somessa pyöri, törmäsin tähän sarjaan. Hetkeksi irti maailman sekasorrosta, mielessä vain rakkaus ja toivo.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen ottamaan. Itse otin nimenomaan tätä sarjaa varten, enkä ole katunut. Se kemia pääosan esittäjien välillä...huh. Nousee ihokarvat pystyyn vähän väliä katsellessa:)
Mutta myös itse tarina on koskettava. Miesten osalta lätkämaailma on todella homofobinen. Toivon, että sarja muuttaa asenteita.
Olen kiitollinen siitä, että jostain syystä, vaikka en kauheasti somessa pyöri, törmäsin tähän sarjaan. Hetkeksi irti maailman sekasorrosta, mielessä vain rakkaus ja toivo.
Millä tavalla lätkämaailma on homofobinen? Eiköhän syrjintä seksuaalisen suuntautumisen perusteella ole kiellettyä niin nhl:ssä kuin Suomessakin.
Toki kiellettyä, mutta pukukoppipuheissa käytetään halventavaa kieltä. Been there.
Vierailija kirjoitti:
Toki kiellettyä, mutta pukukoppipuheissa käytetään halventavaa kieltä. Been there.
Yksityiset keskustelut ovat yksityisiä. Jos niissä käytetään halventavaa kieltä, niin se ei kuulu kellekään.
Lähettää kuitenkin dicpicin pyytämättä.