Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heated Rivalry?

Vierailija
30.12.2025 |

Onko täällä heitä jotka ovat katsoneet tätä sarjaa? 

Kommentteja?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihkukohtauksessa hienointa on se, että Ilja lopettaa heti kun Shane protestoi:

Hän ei jää jankuttamaan, ei hauku, ei painosta, ei suutu. 

Fiktion ja todellisuuden ero on räikeä. Ei ihme, että naiset tykkää tästä.

Lähettää kuitenkin dicpicin pyytämättä.

Vierailija
22/27 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tänään viidennen jakson (se mökki jakso) ja kyyneleet alkoivat valumaan-miten kaunis rakkaustarina. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten komeiden miesten homostelu se vasta kuumaa hommaa onkin. Pitääkö tässä HBO ottaa kuukaudeksi ....

Vierailija
24/27 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ottamaan. Itse otin nimenomaan tätä sarjaa varten, enkä ole katunut. Se kemia pääosan esittäjien välillä...huh. Nousee ihokarvat pystyyn vähän väliä katsellessa:)

Mutta myös itse tarina on koskettava. Miesten osalta lätkämaailma on todella homofobinen. Toivon, että sarja muuttaa asenteita. 

Olen kiitollinen siitä, että jostain syystä, vaikka en kauheasti somessa pyöri, törmäsin tähän sarjaan. Hetkeksi irti maailman sekasorrosta, mielessä vain rakkaus ja toivo.

Vierailija
25/27 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen ottamaan. Itse otin nimenomaan tätä sarjaa varten, enkä ole katunut. Se kemia pääosan esittäjien välillä...huh. Nousee ihokarvat pystyyn vähän väliä katsellessa:)

Mutta myös itse tarina on koskettava. Miesten osalta lätkämaailma on todella homofobinen. Toivon, että sarja muuttaa asenteita. 

Olen kiitollinen siitä, että jostain syystä, vaikka en kauheasti somessa pyöri, törmäsin tähän sarjaan. Hetkeksi irti maailman sekasorrosta, mielessä vain rakkaus ja toivo.

Millä tavalla lätkämaailma on homofobinen? Eiköhän syrjintä seksuaalisen suuntautumisen perusteella ole kiellettyä niin nhl:ssä kuin Suomessakin. 

Vierailija
26/27 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki kiellettyä, mutta pukukoppipuheissa käytetään  halventavaa kieltä. Been there.

Vierailija
27/27 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki kiellettyä, mutta pukukoppipuheissa käytetään  halventavaa kieltä. Been there.

Yksityiset keskustelut ovat yksityisiä. Jos niissä käytetään halventavaa kieltä, niin se ei kuulu kellekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme