Miten sinkkuisällä on varaa kolmion vuokraan?
Naapuriin muutti sinkkuisä noin kolmevuotiaan lapsensa kanssa. Isä ei käy töissä ja vuokraa kolmiossa on yli 1000 euroa. Miten hän pystyy sen maksamaan? On kaiket päivät kotona ja kolistelee jatkuvasti. Lapsi on hoidossa päivisin.
Kommentit (50)
Tekee kotoa käsin sijoitustoimintaa. Ei siinä tarvitse olla koko ajan ruudun ääressä.
No jos se on vaikka Miki Kuusi tai vastaava niin helposti on varaa maksaa tonni kuukaudessa. Vaikka satatonniakin jos on tarve.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun naapurin sinkkumies on aina kotona. Pitkin päivää se puuhastelee pihahommia ja lumityöt on aina tehty heti kun aura käy. Silti se tekee joka päivä töitä. Sillä on toimisto kotona, tekee etätöitä ja taukoja pitäessään puuhastelee pihalle. Jos ei tietäisi hänen tekevän töitä, voisi luulla, että siinä isossa omakotitalossa asuu työtön sinkkumies.
Mistä tiedät että on kotitoimisto? Olette siis jutelleet?
Ohhoh. Naapuritko muka juttelisi keskenään, ennen kuulumatonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, ettei hän tee töitä siellä kotona?
No ei ainakaan kovin tehokkaasti sillä puuhaa koko ajan jotain muuta ja siivoilee parvekettaan tuntikausia. Kolistelee aivan koko ajan. On kotona aamusta iltaan. Ei ainakaan missään toimistolla käy koskaan näyttäytymässä.
Olet siis itse 24/7 kotonaistuva toimeton mielenterveyspotilas, joka kuuntelee yksin hiljaisuudessa naapuriaan. Olet itse synkkä hyväksikäyttäjä ja loinen.
Voiko asumistukia elareita ja lapsilisiä saada niin paljon että voi maksaa tonnin vuokraa ja kaikki muut kulut mitä lapsi tuo?
Ehkä se saa ansiosidonnaista tai tekee töitä kotoa. Voi olla vaikka koodari tai muuten vain päätetyöläinen.
Ehkä perinyt tai vaikka sijottaja.. ei kaikki oo miltä näyttää. Antakaa ihmisen olla, ihme kyyliä joka asiassa. Kysy suoraan jos sinun ressi
Tonni on edullinen. Må maksan asumiskuluja n. 1500 e samoin mies. Asutaan viiden lapsen kanssa velkaisessa paritalossa.
Ex-naapurini asui yksin poikansa kanssa ja maksoi sellaista vajaan tonnin vuokraa. Ei käynyt töissä, vaan oli omaishoitajana. Kyllä hän siinä juuri ja juuri pärjäsi. Muutti vähän pienempään asuntoon, kun sellaisen löysi.
Tekee kotoa töitä. Palaverien aikana voi hyvin vaikka siivota tai laittaa ruokaa jos ei itse tarvi olla äänessä. Ja ajatellakin voi vaikka jumpatessa.
Vierailija kirjoitti:
Voiko asumistukia elareita ja lapsilisiä saada niin paljon että voi maksaa tonnin vuokraa ja kaikki muut kulut mitä lapsi tuo?
No sehän riippuu ihan siitä, miten varakas lasten äiti on. Elarit määrittyvät maksajan tulojen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Voi. Esim. 10 lasta tuottaa lapsilisiä 1660€. Siitä vaan tienaamaan!
Enemmän kiinnostaa, missä korvessa on noin pienet vuokrat? Itse maksan kaksiosta 850€/kk.
Vierailija kirjoitti:
Kela maksaa.
Ei kaikilla ole sama tilanne kuin sinulla.
Itse elätin kaksi poikaa aikuisiksi, oktssä asuen. Tänä vuonna 25t kattoon ja tammikuussa 7t lämmitykseen. Autonkin uusin viime vuonna.
Ei kaikki elä kädestä suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se saa ansiosidonnaista tai tekee töitä kotoa. Voi olla vaikka koodari tai muuten vain päätetyöläinen.
No joo miten se voi siivoilla ja kolistella koko ajan? Parvekettaan laittelee päivisin että missä välissä koodaa. Ja leikkaa näyttää pelaavan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, ettei hän tee töitä siellä kotona?
No ei ainakaan kovin tehokkaasti sillä puuhaa koko ajan jotain muuta ja siivoilee parvekettaan tuntikausia. Kolistelee aivan koko ajan. On kotona aamusta iltaan. Ei ainakaan missään toimistolla käy koskaan näyttäytymässä.
Olet siis itsekin kotona koko ajan ja kyttäät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo miten se voi siivoilla ja kolistella koko ajan? Parvekettaan laittelee päivisin että missä välissä koodaa. Ja leikkaa näyttää pelaavan
Missä välissä elät omaa elämääsi?
Kysy vaikka Elias Aallolta. Se mies, joka myi Woltin ja tienasi kaupoilla jotain 20 miljoonaa.