" Hiirenhäntiä" haukkuvat ovat selvästi pitkähiuksisille kateellisia tynkätukkia!
Kommentit (45)
Toki, jos tukka on kovin ohut, ei mikään puoliväliin selkää yltävä tukka näytä hyvältä. Sen sijaan puolipitkä tukka on hyvin leikattuna upea. Lyhyeksi " rekkalesbotukaksi" ei kenenkään ohuthiuksisenkaan kannata hiuksiaan leikata!
Mikähän siinä muuten on, että kun 30-v. ikä lähestyy, niin pätkäistään tukka lyhyeksi ja " tosi persoonnallista" punaista väriä koko päähän tai raitoina... Soooo boooooooring and ugly...
Senpä takia haluankin nauttia kutreistani. :) Ymmärrän kyllä tavallaan miksi suomalainen nainen leikkaa tukan tietyssä iässä tai jo nuorena. Tukka vaan on olemattoman ohut aika isolla osalla ja siksi mitäänsanomaton pitkänä.
Yksi huono puoli tuossa tukan pitämisessä tietyssä mallissa on raha. En halua todellakaan ravata partureissa tukkani takia yhtenään. Rahaa saa menemään muutenkin.
21
Lähes kaikki kannattavat pitkiä hiuksia ja iästä viis. Ei tietenkään heitä tässä asiassa ole pakko kuunnella. Minä olisin pojan näköinen lyhyessä tukassa. Toisille sopii upeasti.
Ruma+lyhyet hiukset ei hyvä. Eli minulle ei sovi lyhyet valitettavasti. Pitkät hiukset tekevät minusta nätin.
ä kasvoja ja lyhyttä kaulaa.
Toon lisäksi mulla ei yksinkertaisesti ole varaa, käydä kampaajalla joka 4 viikko lyhentämässä, nyt riittää vähän väriä tai uudistusta n. joka toinen kuukausi.
Juuri niin, mausta ei voi kiistellä. Minä saan tästä hiirenhännästä tarvittaessa upean prinsessalookin aika helpostikin. Lyhyessä tukassa peli olisi valmiiksi menetetty.
Ja ei löydy kananpersekampausta. Mielestäni on vain junttia ajattelumalli: " kyllä kunnon naisella pitkä tukka olla pitää" , mitä jotkut miehet harjoittavat - ja toiset naiset ylläpitävät.
Itsellä ei ole rohkeutta leikata häntääni.
on se kauhea muisto 80-luvulta, jolloin muuten lyhyisiin hiuksiin jätettiin sellainen pitkä hiushäntä (!) taakse. Mutta olin väärässä luulossa.
Takana roikkuva ohut hiirenhäntä josta joskuskunjosniin saa sen ihanan barbitukan muttakunei.
en jaksa liitellä kuvia, mutta googlaa vaikka sellaisia naisia kuin halle berry, cameron diaz, meg ryan, madonna, annie lennox, anne heche tai winona ryder kauniita lyhyitä hiusmalleja nähdäksesi. toisilla voi nyt olla pitkät hiukset, mutta komeita lyhyttukkakuvia kyllä löytyy. Ja kotimaisisita laura malmivaara, jonna tervomaa, minna kuukka, anna-liisa tilus nyt äkkiä tulee mieleen -- muistelkaapas vain kuinka paljon upeammaksi muuttui annaliisa tilus ja karita tuomola hiukset leikattuaan...
T: pitkätukkainen, jonka itsetunto ei ole kiinni siitä, millaisia ovat toisten tukat, ei siis tarvitse mollata ketään tai mitään. MOni suomalainen nainen EI ole uskaltanut valita kampausta joka pukisi häntä parhaiten, mutta upeita hiuksia yhtä hyvin kuin tylsiä tanttatyylejä näkee niin pitkä- kuin lyhyttukkaisillakin...
Lyhyt muodikkaaksi " risaiseksi" ja pörröiseksi leikattu monivärjätty raitapesäke on tyylikäs? :D:D
Ihan oikeasti!
Pitkät hyväkuntoiset normaalit hiukset ovat kauniit, naiselliset ja klassiset!
Lyhyt tukka sopii oikeasti harvoille ja niitä näkee liian monilla! Lyhyt tukka voi olla sporttinen ja lesbokas, mutta hyvin harvoin naisellinen ja klassisen kaunis.
Upealla todella kauniskasvoisella naisella lyhyt tukka voi olla upea, mutta liian harva suomalainen kananpersetukka on mikään halle berry.
Mulla on hiukset kohta vyötärölle asti, sileät ja paksut. Mutta kyllä kuule ap niitä hiirenlirutukkia näkee kaupungilla. Joskus esim. nätti polkkamittainen tukka on niin paljon parempi vaihtoehto kuin väkisin kasvatettu ohut piiska.
Vierailija kirjoitti:
Ja ei löydy kananpersekampausta. Mielestäni on vain junttia ajattelumalli: " kyllä kunnon naisella pitkä tukka olla pitää" , mitä jotkut miehet harjoittavat - ja toiset naiset ylläpitävät.
Näin se on, mutta suurin osa miehistä tykkää rehellisesti sanoen kuitenkin pidemmistä hiuksista. Niin se vaan on.
Ajankohtaisia aiheita... Vuodelta 2007. Eikö oikein lähde? Nyt vähän enemmän eforttia kehiin.
Minä haluan ainakin olla pitkätukkainen koko nuoruusikäni koska olen pitkän unelmien tukan vaivalla kasvattanut vuosien saatossa. Katsotaan sitten reilusti päälle kolmekymppisenä mitkä vibat mutten usko että vibat muuttuu koska olen niin monta kertaa leikannut lyhyen tukan ja sitten kironnut kun pitää alkaa taas kasvattamaan! En ole viihtynyt koskaan lyhyessä tukassa. Lyhyeen tukkaan joutuu käyttämään tököttejä päivittäin että saa pehkon näyttämään hyvältä ja tuuhealta. Muotoilutuotteita en tykkää arkisin käyttää.
21