Kerro ikäsi sekä minkä ikäiseksi itsesi tunnet!
Kommentit (27)
Olen 60v. Hiljattain olin mukana testiryhmässä, jossa tutkittiin mm. sydäntä ja kehon liikkuvuutta. Tulos oli, että sydän ja koko keho kuin 45-vuotiaalla. Henkisesti olen ehkä myös jossain 45 vuoden iässä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 33, aika samalta tuntuu :) Oon aina tykännyt olla sen ikäinen kuin olen. Paitsi että nykyisen deittimiehen (joka on mua 3 vuotta nuorempi) kanssa tuntuu että taannun aivan joksikin teiniksi :D Tää on hassua, mutta koen että ehkä se tekee myös terveydelle hyvää 😅 N33
Hah, mulla sama, olen 40 ja sen ikäiseksi tunnen itseni, mutta 32-v poikkiksen kanssa tuntuu välillä vähän nuoremmalta
Olen mies, pian 35-vuotias. Tunnen olevani pikemminkin 24-vuotias niin elämäntilanteeni, yleisen "oman fiiliksen" ja ulkonäköni suhteen. Ulkoisesti minua luullaan 20-27-vuotiaaksi, joten olemukseni muiden silmissä ainakin vastaa omaa olotilaani. Voi olla, että elämäntilanteen muutos lähitulevaisuudessa muuttaa kaiken, ja tunnen sittenkin melkein "yön yli" olevanikin "aidosti" kolmekymppinen, ken tietää.
Vierailija kirjoitti:
60. Olen melkein koko elämäni tuntenut itseni suunnilleen 40-vuotiaaksi, jo teini-iässä. Nykyään olen vain väsyneempi ja aika tuntuu kuluvan aina vain nopeammin. Ruumiillinen ja henkinen ikä ovat kaksi eri asiaa.
Sama, oon tosin 65. Jotenkin aina aattelen, et milloinkahan se vanheneminen alkaa. Viiskymppiseksi asti ajattelin, et varmaan moni ihmettelee, miten tämän ja tämänkin osaan, vaikka olen niin 'nuori', sittemmin tää jäänyt pois (onneksi)
Huvipuistohullu kirjoitti:
51 ja 15 😄
Oikeesti 51?
Oon lukenu sun kommentteja useammassakin ketjussa, luulin kolmikymppiseksi :)
Olen 67v. välillä tunnen olevani 5v. ja välillä 100v.
55v, 16v. Elämä muuttui tuossa kohdassa niin paljon, että jäin sinne.