Äänestän sitän puoluetta joka lupaa eniten tukia
Luonnollisesti, koska olen itse tukien varassa elävä. Miksi ihmeessä äänestäisin oikeistoa joka haluaa viedä loputkin tuet??
Ja meitä on paljon, kohta miljoona
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Jos elät tukien varassa, älä missään nimessä äänestä puoluetta, joka haluaa tänne lisää tukien käyttäjiä. Meille on tällä vuosikymmenellä tullut 100 000 uutta tuilla elävää maamme ulkopuolelta. Tämä on se syy, miksi tukia on leikattu ja joudutaan leikkaamaan jatkossakin. Toinen syy on heikko valtion talous. Demarit ovat jo ilmoittaneet, että eivät peri tukileikkauksia, mikäli nousevat valtaan. Eli kannattaa miettiä, ketä äänestää.
Kokoomus: työvoimapula!
SDP: kansainväliset sopimukset, olemme rikas maa!
Vasemmistoliitto: valkoinen mies on tuhottava, vaikka vaihtoehdot huonompia!
Vihreät: kehitysmaalaiset on rikkaus, ihmisoikeudet velvoittaa Kela gold
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs on se elätti-puolue?
SDP ja Vasemmistoliitto. Vihreillä ei ole selkeää linjaa.
Sanna Marin: Yhteiskunta pitää huolen sinusta. (-> Pohjois-Korea)
Ompa taas heleppo äänestellä. Itse tykkään, kun tyhmät kurmottaa.
Mistä lähtien vasemmiston ja SDP:n vaalilupaukset ovat olleet totta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä tavalla kenelläkään ei ole tulevaisuudessa tukia. Eikä töitä.
No mitä sitten. Se ei ole minun päänsärkyni.
Tässä nähdään kuinka tyhmiä vihervassarit ovat.
Vierailija kirjoitti:
Miljoona äänestäjää riittää mainiosti äänestämään jakajat valtaan, siinä ei kukaan voi sanoa mitään. Pitää vaan olla yhtenäinen äänestyskäyttäytymisessä
Tyhmä. Kun sitä rahaa ei Lindtmanilla tai Koskelallakaan ole. Haluan totisesti kuulla heidän selityksensä, miksi nyt ei jaetakaan, vaikka luvattiin.. Lupaaminen on aina ollut helppoa, myös ja ennen kaikkea vasemmalla. Eli aloittaja, mistään suunnasta rahaa ei tule, vaan sinun pitää jankkia se itse. Nyt vain opinto-opas käteen ja hakupaperit koulutukseen.
Itse ratkaisin koko kansantalousongelman omalla kohdallani muuttamalla pysyvästi Norjaan kolme vuotta sitten. Vielä neljä vuotta ja saan kansalaisuudenkin.
Eräät puolueet, kuten demarit, tuntuvat haluavan tuoda suomeen lisää tukien saajia. Mitä enemmän tukien saajia, sitä enemmän on näiden puolueiden äänestäjiä. Selkärangattomilla politiikoilla on vain omat taskut. On ihan yhdentekevää miten suomalaisen veronmaksajan, tai ylipäätään suomen käy, kunhan itse saa valtaa ja rahaa.
Ikävää että Kokoomuskin on tällä huonolla asialla liikkeellä, sillä heitä puolestaan on lobattu haluamaan lisää "osaajia" volttikuskeiksi, ja muihin vastaaviin tehtäviin, joissa tosin "osaajat" ovat vain sen aikaa töissä kunnes pääsevät täyden sosiaaliturvan piiriin.
Tilanne on kutakuinkin sama jos kusisi pakkasella housuunsa lämpimikseen. Hetken se vain lämmittää.
Samalla asialla ovat myös he, jotka tekevät tyhjästä jonkin rasismiskandaalin ja toitottavat sitä koko maailmalle pönkittääksen itseään. Siinä housujen sijasta kustaan omiin muroihin.
Suomalaisen veronmaksajan täytyy olla oikeasti silmät auki seuraavissa vaaleissa, käyttää omia aivoja ja sulkea korvansa hysteerikoilta ja propagandaalta. Sitä tulee kyllä oikealta ja vasemmalta.
Täytyy valita pienin paha.
Ei ole tullut mieleen tehdä elämässään jotain ettei olisi pelkästään muista riippuvainen?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tullut mieleen tehdä elämässään jotain ettei olisi pelkästään muista riippuvainen?
Miksi vaivata päätään jos ei ole pakko? Sosialismi on moraaliton ideologia.
Jokos sitä bensaa saa eurolla litran?
Vierailija kirjoitti:
Jokos sitä bensaa saa eurolla litran?
Jos sosialistit vielä päästetään valtaan niin bensaa ei saa enää ollenkaan.
Tukiaisia... Johanna Tukiaisia. Tuessa pysymisen Johanna Tukiaisia. Tuettavia tuessa pysymisen Johanna Tukiaisia.