Montako nakkia per vieras?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Miehille siis yksi vähemmän
Niin tuolla luki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittää varmaan mutta riippuu onko syöjät raavaita miehiä vai lapsia. Keitä lisää, jos tarvii. Riippuu myös mitä muuta on tarjolla.
No jos miehille 10 kpl nakkia, naisille 5 nakkia ja lapsille 3-4 nakkia per vieras?
Minä olisin vihainen, jos saisin vain viisi nakkia. Ennemmin minä jätän muita höysteitä vähemmälle ja syön niitä vähähiilarisempia nakkeja.
T pakkokarppi pikainskan käyttäjä
Nakkeja ei keitetä, ne höyrytetään.
16 voisi olla sopiva määrä. Ainakin itse syön kerralla sen verran. Tosin jos nakit ovat pitkiä, vähempikin määrä saattaa riittää.
Jos Tynkkynen niin vähintään gotler-tanko
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme, että ootte lihavia
Melkoisen vähähiilarista syötävää, eli ei lihota. Kyllä ne muut mässyt on lihomisen syynä.
Vierailija kirjoitti:
Keität arvioidun määrän ja sitä mukaa lisää kun näyttää menevän. Nakithan tulee muutamassa minuutissa.
Mistä nakit tulevat? Missä olivat kun vieraat saapuivat? Hitto noita tottelemattomia nakkeja😡
Viisi nakkia. Osa syö vähän, osa paljon. Sillä se tasaantuu.
Viisi on oikea määrä.
Vierailija kirjoitti:
Ne kuumennetaan mausteliemessä, jossa on lihaliemikuutio, maustepippuria ja laakerinlehti. Liemi kiehautetaan, väänbetään virrat pois ja nakit kylpyyn. Ne nousevat pintaan lämpiminä.
Liemen voi jättää levylle ja käyttää monta kertaa.
Kukaan ala kotona nakkeja höyryttää.
Varmaan urpot tuhoaa nakkinsakin airfryerillä.
Vierailija kirjoitti:
Ja köyhiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoisen vähähiilarista syötävää, eli ei lihota. Kyllä ne muut mässyt on lihomisen syynä.
Nakki on suolaa, rasvaa ja vehnäjauhoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne kuumennetaan mausteliemessä, jossa on lihaliemikuutio, maustepippuria ja laakerinlehti. Liemi kiehautetaan, väänbetään virrat pois ja nakit kylpyyn. Ne nousevat pintaan lämpiminä.
Liemen voi jättää levylle ja käyttää monta kertaa.
Kukaan ala kotona nakkeja höyryttää.
Varmaan urpot tuhoaa nakkinsakin airfryerillä.
Minä höyrytän aina. Helppoa höyrykattilalla.
Luuleeko joku pösilö, että nakki on vähähiilarinen 😂
Perus av-mamma vetaisee melkoisen viuhkan nakkeja huiviinsa.
Osta vege-nakkeja - niitä tuskin kukaan syö kahta enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitapa tänne linkkejä nakeista, joissa on vehnäjauhoja, neropatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun suosimissani nakeissa on hiilaria 0,3 g 100 grammassa, mitenkähän iso osa tuosta sitten lie vehnäjauhoja? Ainakaan tuoteselosteessa ei ole sitä mainittu. Oletko sinä ylipäätään edes täysijärkisen kirjoissa?
Miehille siis yksi vähemmän