Tänään vielä sairauslomalla, mutta keskiviikkona baariin?
Eilen illalla oli vielä kuumetta, joten olin vielä tämän päivän pois töistä. Seuraava työvuoro on vasta lauantaina.
Mietin, että onko ihan asiatonta lähteä näin pian kipeänä olemisen ja sairausloman jälkeen baariin? Ystäväporukan kanssa oli jo muutenkin suunnitelmissa mennä paikalliseen uutena vuotena.
Pientä hengenahdistusta tulee jos enemmän liikun ja se on yleistä mulla flunssan yhteydessä astman vuoksi. Astmalääkitystä olen toki tehdostanut. Kuumetta ei ole tänään ollut. Nenä enää vähän tukossa.
Pieni paikkakunta niin helposti menee esihenkilön korviin jos olen baarissa. Toki mulla on tuolloin vapaata eikä enää sairauslomaa.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
No tottakai menet niin on tarttunut sitten kaikkiin muihinkin.
Selvitäpä nyt itsellesi milloin ja miten taudit tarttuvat niin ei tartte itsestään ihan typerää tehdä.
Ei ole mitään syytä jättää menoa väliin, jos et enää ole saikulla ja oma olotila menot sallii, olisit huomenna varmaan mennyt töihinkin, jos olisi työvuoro?
Ei hyvänen aika mitä menoa täällä on ollut, kun olen ollut poissa. Taattua palstaa taas.
Ei, mulla ei ole influenssaa. Ei ole myöskään koronaa. Ihan tavallinen flunssa vain oli ja sellainenkin ottaa helposti astmaatikolla keuhkoihin.
Ei, en ole alkoholisti. Ennalta suunniteltu baarireissu ystävien kanssa ei ole mitään alkoholismia. Ei myöskään ole tarkoitus vetää mitään räkäkännejä.
Mun vointi on nyt ihan hyvä ja jos tosiaan olisi huomenna töitä, niin menisin töihin ihan normaalisti.
Ap
Tavis flunssat ei tartu helposti aikuisiin ihmisiin. Esim meillä ei ole ikinä tarttunut lasten flunssat meihin vanhempiin. Influenssaa ei ole ollut. Aikuiset lapset ovat sairastaneet koronan mutta me vanhemmat ei. Kerran oli noro kun lapset oli pieniä ja se kyllä tarttui. Joten tuskin ne ap:n kaverit just ap:n flunssaan baarissa sairastuu. Joku hyppykuppa voi toki tulla.