Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään vielä sairauslomalla, mutta keskiviikkona baariin?

Vierailija
29.12.2025 |

Eilen illalla oli vielä kuumetta, joten olin vielä tämän päivän pois töistä. Seuraava työvuoro on vasta lauantaina. 

Mietin, että onko ihan asiatonta lähteä näin pian kipeänä olemisen ja sairausloman jälkeen baariin? Ystäväporukan kanssa oli jo muutenkin suunnitelmissa mennä paikalliseen uutena vuotena.

Pientä hengenahdistusta tulee jos enemmän liikun ja se on yleistä mulla flunssan yhteydessä astman vuoksi. Astmalääkitystä olen toki tehdostanut. Kuumetta ei ole tänään ollut. Nenä enää vähän tukossa.

Pieni paikkakunta niin helposti menee esihenkilön korviin jos olen baarissa. Toki mulla on tuolloin vapaata eikä enää sairauslomaa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai menet niin on tarttunut sitten kaikkiin muihinkin. 

Vierailija
2/27 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin montako päivää pitäisi vielä pysyä kotona jos eilen ollut viimeksi kuumetta? Olet melkoisen hysteerinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vain jos kyse ei ole influessasta tai koronasta. Et sä enää keskiviikkona tartuta. Räkätaudin voi saada ihan kaupastakin.

Vierailija
4/27 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee elimistölle hyvää jos on vielä toipumassa sairaudesta. Pitäisi levätä ja ottaa rennosti ja baarissa meno on kaikkea muuta kuin sitä. Alkoholin käyttö ja siitä seuraava krapula on kova rasite sisäelimille ja liika aktiivisuus esim. tanssiminen voi aiheuttaa vaikka sydänlihastulehduksen aivan kuin juoksulenkille lähtö. 

Itse pysyisin ihan vaan kotona, baariin ehtii sitten viikonloppuna kun on varmasti terve ja työkykyinenkin. 

Vierailija
5/27 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tee elimistölle hyvää jos on vielä toipumassa sairaudesta. Pitäisi levätä ja ottaa rennosti ja baarissa meno on kaikkea muuta kuin sitä. Alkoholin käyttö ja siitä seuraava krapula on kova rasite sisäelimille ja liika aktiivisuus esim. tanssiminen voi aiheuttaa vaikka sydänlihastulehduksen aivan kuin juoksulenkille lähtö. 

Itse pysyisin ihan vaan kotona, baariin ehtii sitten viikonloppuna kun on varmasti terve ja työkykyinenkin. 

Ap: lla on viikonloppuna töitä ja silloin pitäisi sun mielestä mennä baariin. Silloin kun ystävät ei ole sinne menossa vaan ovat menossa huomenna.

Mun mielestä ap voi ihan hyvin mennä baariin huomenna. Hysteerikot voi tukehtua nakkeihinsa.

Vierailija
6/27 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään syytä miksi et voisi mennä.

Vierailija
7/27 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset siis ei enää osaa kuulostella omaa vointia, lähteä vai ei. Kyllä mä ystäville sanoisin, et kattelen vielä olenko voimissani lähtemään vai en. Meillä työkaverit tulee saikun jälkeen liian aikasin töihin ja valittavat kun ei oikein jaksa. No päätit tulla,pakko sun on sitten jaksaa. Et sä tänne istumaan tullu vaan töitä tekemään. Olisit jatkanut saikkua.

Vierailija
8/27 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistilla on aina mielessä koska voi juoda.

Mites sinulla?

Vierailija
9/27 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites sinulla?

Vain alkoholistilla tulee mieleen, että uudenvuoden juhlinnassa kavereiden kanssa alkoholi on pääosassa.

Vierailija
10/27 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites sinulla?

Sä taidat itse olla alkoholisi kun ajatusmaailma on kuin idiootilla. Olet jo juonut aivosi pilalle.

Vierailija
11/27 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin montako päivää pitäisi vielä pysyä kotona jos eilen ollut viimeksi kuumetta? Olet melkoisen hysteerinen.

Kaks viikkoa tarttuu vielä bakteerit tollo.

Vierailija
12/27 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään syytä miksi mennä.

Vierailija
13/27 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä teitä vajak keja riittää? AP:lla ystävien kanssa suunnitelmia ja se ei sun paskamaailmassa ole mikään syy lähteä? 

Vierailija
14/27 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites sinulla?

Vain alkoholistilla tulee mieleen, että uudenvuoden juhlinnassa kavereiden kanssa alkoholi on pääosassa.

Älä jauha pas kaa. Aloittajahan kertoi että menevät BAARIIN. OPETTELE LUETUN YMMÄRTÄMINEN talidomi.

Vierailija
15/27 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen päivän haluaisin nähdä, kun työnantaja antaisi olla kotona kaksi viikkoa viimeisen kuumeettoman päivän jälkeen ettei vaan bakteerit tartu :D Eihän nuo jatkuvasti saikuttavat pienten lasten vanhemmat tulisi enää koskaan töihin.

Vierailija
16/27 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä teitä vajak keja riittää? AP:lla ystävien kanssa suunnitelmia ja se ei sun paskamaailmassa ole mikään syy lähteä? 

Sinun paskamaailmassa lähdet tartuttamaan muita. KOSKA KYLLÄ VIELÄ TARTTUU. Mistä teitä va jak keja riittää?

Vierailija
17/27 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen päivän haluaisin nähdä, kun työnantaja antaisi olla kotona kaksi viikkoa viimeisen kuumeettoman päivän jälkeen ettei vaan bakteerit tartu :D Eihän nuo jatkuvasti saikuttavat pienten lasten vanhemmat tulisi enää koskaan töihin.

Influenssa-bakteerit elävät kaksi viikkoa. Yksilön sairastettua tulee vaste. Usein käy kaikki ihmiset läpi missä bakteeri-kontaminaatio. Mitä minäkin idi oo tille selitän, et ymmärrä kuitenkaan.

Vierailija
18/27 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ei lopu flunssaan. Ei ainakaan perusterveellä työikäisellä. Jos et ole huomenna sairas, et ole sairauslomalla ja on vapaapäivä niin teet mitä haluat.

Vierailija
19/27 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites sinulla?

Älä jauha pas kaa. Aloittajahan kertoi että menevät BAARIIN. OPETTELE LUETUN YMMÄRTÄMINEN talidomi.

Sinä et voi baarissa tehdä mitään muuta kuin vetää pään täyteen? Surullista.

Vierailija
20/27 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influenssa-bakteerit elävät kaksi viikkoa. Yksilön sairastettua tulee vaste. Usein käy kaikki ihmiset läpi missä bakteeri-kontaminaatio. Mitä minäkin idi oo tille selitän, et ymmärrä kuitenkaan.
Sinä suuri ja viisas bakteeriasiantuntija, kerrothan minulle lisää influenssa-bakteerista? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä