Syöttekö nakkeja ja perunasalaattia uutena vuotena.
Minä en aio syödä. En vielä tiedä mitä syön uutena vuotena.
Kommentit (52)
En usko. Mennään kylään, joten en tiedä vielä mitä on tarjolla. Minun vastuullani on tuoda salaatti, leipä ja kakku, isäntäväki hoitaa pääruoan. Ollaan vietetty uuttavuotta samalla porukalla ainakin 5 v. enkä ainakaan muista että olisi ollut nakkeja. Perunasalaattia on saattanut olla.
Ei, raclettea tehdään eikä siihen kuulu moiset.
Vierailija kirjoitti:
Ei, raclettea tehdään eikä siihen kuulu moiset.
Ei olekaan moneen vuoteen muistettu koko raclettesydeemiä, pitäiskö kaivaa esiin?
Voisinhan minä nakkeja keittää, sitten perunasalaattia, perinteiset dipattavat vihannekset, tuo jonkun mainitseva hummus kuulostaa myös hyvälle, alkoholia ei ehkä nyt näihin juhliin, mutta jotain sipsejä, jätskiä on jo
Öööh, syödäänkö missään ihmis Joukoissa enää nakkeja ja perunasalaattia Uutenavuotena? Eikö niitä syöty joskus menneinä vuosikymmeninä,?
Lapsen toiveen mukaan syödään: pizzaa ja pannaria kera sipsin ja karkin, sopii mullekin!
Enpä tiedä vielä mitä on menussa. Kaupan perunasalaattia en syö, mutta jos teen itse niin perunasalaattikin käy. Kylkeen paketti nakkeja tai vaikka grillimakkaroita.
Ei syödä. Varastin viime kesänä Viikkarin reseptin kimchikana-leipään, niillä ja skumpalla aatto 😋
Ehdottomasti on höyrynakkeja ja perunasalaattia. Teen myös jonkin toisen salaatin, suolaisia pasteijoita ja texmexiä. Ei mitään monimutkaista.
Mä oon kokannu viimeisen viikon aikana 4 kertaa 7 hengelle joten uuden vuoden laistan ja syödään vanhan ajan nakkeja ja Forssan perunasalaattia.
Ei ollut HK vaan Kotimaista tms.