Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syöttekö nakkeja ja perunasalaattia uutena vuotena.

Vierailija
29.12.2025 |

Minä en aio syödä. En vielä tiedä mitä syön uutena vuotena.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainostavat Cittareissa HK-nakit 1,99€ ja S-Marketissa 2,99€. Miten voi olla noin iso hintaero?

S-marketissa on 1.95

Ei ollut HK vaan Kotimaista tms. 

Vierailija
42/52 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Mennään kylään, joten en tiedä vielä mitä on tarjolla. Minun vastuullani on tuoda salaatti, leipä ja kakku, isäntäväki hoitaa pääruoan. Ollaan vietetty uuttavuotta samalla porukalla ainakin 5 v. enkä ainakaan muista että olisi ollut nakkeja. Perunasalaattia on saattanut olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska aion syödä pizzaa

Vierailija
44/52 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, raclettea tehdään eikä siihen kuulu moiset.

Vierailija
45/52 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, raclettea tehdään eikä siihen kuulu moiset.

Ei olekaan moneen vuoteen muistettu koko raclettesydeemiä, pitäiskö kaivaa esiin? 

Vierailija
46/52 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinhan minä nakkeja keittää, sitten perunasalaattia, perinteiset dipattavat vihannekset, tuo jonkun mainitseva hummus kuulostaa myös hyvälle, alkoholia ei ehkä nyt näihin juhliin, mutta jotain sipsejä, jätskiä on jo

Vierailija
47/52 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh, syödäänkö missään ihmis Joukoissa enää nakkeja ja perunasalaattia Uutenavuotena? Eikö niitä syöty joskus menneinä vuosikymmeninä,?

Vierailija
48/52 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen toiveen mukaan syödään: pizzaa ja pannaria kera sipsin ja karkin, sopii mullekin!

Vierailija
49/52 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä vielä mitä on menussa. Kaupan perunasalaattia en syö, mutta jos teen itse niin perunasalaattikin käy. Kylkeen paketti nakkeja tai vaikka grillimakkaroita.

Vierailija
50/52 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei syödä. Varastin viime kesänä Viikkarin reseptin kimchikana-leipään, niillä ja skumpalla aatto 😋

Vierailija
51/52 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti on höyrynakkeja ja perunasalaattia. Teen myös jonkin toisen salaatin, suolaisia pasteijoita ja texmexiä. Ei mitään monimutkaista.

Vierailija
52/52 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kokannu viimeisen viikon aikana 4 kertaa 7 hengelle joten uuden vuoden laistan ja syödään vanhan ajan nakkeja ja Forssan perunasalaattia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan