Ihana tuo japaniksi laulanut Laura :).
Tässä tuntuu ihan siltä että minä 35-vuotias perheenäiti hurahdan tuollaiseen musiikkiin :)
Kommentit (32)
varmaan melkoinen ilopilleri siellä teatteriviikonlopussakin!
Mutta en mä olis sitä laittanut jatkoon silti. Mun mielestä se sopii lähinnä lasten lauluja laulamaan sillä 8-vuotiaan äänellään.
Mä tykkään j-rockista ihan hirveästi ja olen käynyt monilla keikoillakin. Mutta tuo Lauran esitys oli ihan pelleilyä.
Mutta en mä olis sitä laittanut jatkoon silti. Mun mielestä se sopii lähinnä lasten lauluja laulamaan sillä 8-vuotiaan äänellään.
Niinkuin se tuomari sanoi, tuollainen myisi kuin häkä pikkutytöille ja teineille. Kaupallistettavaa idoliahan siinä etsitään, plussaa on, jos osaa myös laulaa...
Niinkuin se tuomari sanoi, tuollainen myisi kuin häkä pikkutytöille ja teineille. Kaupallistettavaa idoliahan siinä etsitään, plussaa on, jos osaa myös laulaa...
Mä en vaan osaa kuvitella sitä laulamassa pop-lauluja sillä äänellä, joten itse en siitä pidä ja tuskin ostaisin levyä. Pikkutytöt ja teinit voi olla sitten asia erikseen.
eli miksipä ei voisi menestyäkin, just lasten/nuorten keskuudessa?
uskon, että hänestä kuullaan vielä, mutta ei todellakaan idolsvoittajana
oli ihan hirvee ääni, esitys ja biisi. Mulla sattuu päähän tommonen "pirteä" "tyttömäisyys". ARGH!
Kaikkea hyvää silti hänelle. :)
Ostaisin mielelläni tuon idolin levyn lapselleni!
Helppohan tuollaista söpöilyä on matkia. Ja laulaa vähän nuotin vierestä.
kun katsoin idolsin videon :D
Meillä ala-asteikäiset lapset ihastuivat täysin.
t. äiti 45v ;D
Tähän pahaan maailmaan jotain hyvääkin, iloa, positiivisuutta ja HYVÄÄ MIELTA!!!!
mutta teennäinen , eikä kovin musikaalinen tai osannut laulaa, siksi ihmettelen miksi pääsi jatkoon
Oli kyllä pirtsakka ilmestys, jos nyt ei idols ura pitkäksi tule, niin eiköhän se johonkin lastenlauluihin tai lastenohjelmiin ainakin oteta kilvan... Tuli hyvä mieli siitä tytöstä.
mutta niin vain pääsi loppufinaaleihin ja sai levysopimuksen. :)
Joo, olipa positiivinen ilmestys. Hauskasta laulutyylistä tuli hyvä mieli.