Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivon että jatkuva murjotus on uuden lain myötä riittävä syy irtosanoa eräs työntekijä

Vierailija
29.12.2025 |

En jaksa katsella. Pilaa koko duunin ilmapiirin.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos murjotuksen takia saa potkut niin maanantaiaamun jälkeen kaikille voi antaa potkut.

Vierailija
2/35 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden lain myötä voi antaa potkut ihan millä tahansa (teko) syyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat sellaisen joka naureskellen polkee sua anukseen. Lähi-Idästä löytyy.

Vierailija
4/35 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murjotus on henkistä väkivaltaa ja työpaikkakiusaamista.

Vierailija
5/35 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla itse naama nurinpäin

Vierailija
6/35 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos murjotuksen takia saa potkut niin maanantaiaamun jälkeen kaikille voi antaa potkut.

En mä ainakaan murjota töissä koskaan enkä anna "huonojen päivien" näkyä ja kuulua. Työpaikalla käyttäydytään asiallisesti ja neutraalisti. Ei ole vaikeaa.

-sivusta

Vierailija
7/35 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Murjotus on henkistä väkivaltaa ja työpaikkakiusaamista.

Suksi vttuun pystyyn!😂🤣

Vierailija
8/35 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on odotettu uudistus että päästään vihdoin laiskoista saikuttavista uhriutujista eroon ja tilalle saadaan parempia työkavereita jotka tekee Itse työnsä mihin on palkattu eikä aiheuta työkavereille lisää töitä omien töiden lisäksi silla laiskuudella ja jatkuvalla saikuttamisella. Suomessa saa aivan liian helposti saikkua ja sitä käytetään törkeästi hyvöksi hakemalla saikkua jokaisesta pienimmästäkin mielipahasta

Vierailija
9/35 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuden lain myötä voi antaa potkut ihan millä tahansa (teko) syyllä.

Mitä jos alkaisit tekemään työsi ahkerasti ja kunnolla ja lopeta se jatkuva työnantajalle vittuilu niin sinunkaan ei tarvi pelätä työpaikan puolesta?

Vierailija
10/35 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös mun puolesta voisi laittaa pihalle kaikki äksyilijät ja tervehdykseen vastaamattomat murjottajat. En tiedä minkälainen vika pitää aivossa olla, että ei vastaa mitään, kun työkaveri sanoo huomenta.

Vierailija
11/35 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös mun puolesta voisi laittaa pihalle kaikki äksyilijät ja tervehdykseen vastaamattomat murjottajat. En tiedä minkälainen vika pitää aivossa olla, että ei vastaa mitään, kun työkaveri sanoo huomenta.

Oletko miettinyt semmoista että olet muiden mielestä inhottava ihminen ketä ei haluta edes tervehtiä? Vai oletko niitä ihmisiä että pidät itseäsi täydellisenä ja vika on aina muissa?

Vierailija
12/35 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä maanantaina pitäisi murjottaa?

Silloin kun töissä olin, odotin aina maanantaita että pääsisi taas töihin tylsän sunnuntain jälkeen.

Vierailija
13/35 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt semmoista että olet muiden mielestä inhottava ihminen ketä ei haluta edes tervehtiä? Vai oletko niitä ihmisiä että pidät itseäsi täydellisenä ja vika on aina muissa?

En ole inhottava ihminen vaan vika on näissä mörökölleissä, jotka eivät tervehdi ketään. Jotkut eivät ole oppineet edes alkeellisia käytöstapoja. Sinä ilmeisesti olet yksi näistä? :D "Toi ei oo mun kaveri, en moikkaa yhyy"

Vierailija
14/35 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vian ei tarvitse olla suuri, kun se on päässä.

Vierailija
15/35 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on joku mt-vaivainen koko työpaikan riesa ja rasite, jolle tärkeintä ei suinkaan ole saada töitään tehdyksi vaan työkavereidensa huomio asiassa kuin asiassa.. Vatunmoinen energia ja hyvän mielen syöppö, joka näkee itsensä aina uhrina sekä ulisee jatkuvasti, jos ei huomioh*oraamiseensa vastata kuten hän haluaa ja muut sitten siitä mielialastaan riippuen milloin työpaikkakiusaajia, milloin harjoittavat henkistä väkivaltaa jne. Taitaa enemmistö saada jäädä ja ap itse kengitetään pihalle, menköön vaikka kuntouttavaan työtoimintaan leikkimään leikkejään, jos huolitaan sinnekään enää..

Vierailija
16/35 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsos kun on niitä riippakiviä, joilla on joka päivä maanantai :^) 

Vierailija
17/35 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se murjotus ja tervehtimättä jättäminen, vaan se että puhuu vain haluamilleen työkavereille, muille ei sano sanaakaan ja tuhahtelee/nälvii/ilkeilee. Tarkkailee kokoajan muiden tekemisiä ja odottaa että joku tekee virheen josta pääsee sitten äkkiä kieli ruskeana valittamaan pomolle. Varhaiskasvatus Helsinki

Vierailija
18/35 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä maanantaina pitäisi murjottaa?

Silloin kun töissä olin, odotin aina maanantaita että pääsisi taas töihin tylsän sunnuntain jälkeen.

Hän on joko boomer tai zoomer. Ei ammattimaista otetta kummillakaan, vaan aina valitetaan kaikesta ja ei jakseta mitään. 

Vierailija
19/35 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Joku aika sitten tuumin, että jos vielä kerran tapahtuu, niin pysähdyn niille kannoilleni ja kailotan tuolle kovaäänisesti: "Sanoin sinulle huomenta! Miksi et vastannut?"

Mutta nyt onneksi olen päässyt jo työelämästä pois.  

Vierailija
20/35 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuun alussa voi mielellään lähettää puoli miljoonaa murjottajaa kortistoon murjottamaan, koska tilalle löytyy vastaava määrä työhaluisia, jotka arvostaisivat työpaikkaa eivätkä murjottaisi.

Törkeimmät yksilöt, jotka eivät vaivaudu edes tervehtimään työkavereitaan, kuuluisi passittaa päiväkodin taaperoryhmään opettelemaan käytöstapoja - aluksi tutti suussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä