Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettynyt ystäviin, uuden vuoden vietto ei onnistu, kun minulla ei ole vara heidän suunnittelemaan menuun.

Vierailija
29.12.2025 |

Siinäpä se otsikossa tuli. Tarkoitus oli mennä ystävän vanhempien mökille, tai muut siis menevät itsellä ei ole varaa. Ihan tosissaan vänkäävät, että totta kai lähdet mukaan, että pihistelet sitten pitkin kevättä. 

Uuden vuoden aaton menu ei ole nakkeja ja perunasalaatia tms, vaan mädit sun muut tuulihattu canapet ja juomaksi ei kelpaa kuohuviini, vaan pakko olla samppanjaa - ja samaa linjaa aamubrunsseista illallisiin. 
Eikä tule kuulonkaan, että ottaisin omat eväät ja juomat. Ei kuulemma mahdu jääkaappiin. 

Kiitos, kun jaksoit lukea. Minua harmittaa, eikä kukaan oikein ymmärrä, koska kenellepä muulle tästä puhuisin kuin näille ystäville. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ystäville että et tarvitse jääkaappia eväillesi. Näillä keleillähän eväät säilyy hyvin ulkona. Otat mukaan jonkin ison kannellisen kattilan, tai jonkin laatikon, mihin voit laittaa eväät, ettei eläimet pääse niitä syömään.

Vierailija
2/9 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo tosissas 😳

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on totta, niin on kyllä harvinaisen vatipäisiä kavereita. Olisiko uusi vuosi ja uudet kaverit hyvä idea tässä vaiheessa?

Vierailija
4/9 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästät kuitenkin uudelleenkäyttämällä aikaisempia aloituksia. Esimerkillistä kiertotaloutta.

Vierailija
5/9 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on viidelläkympillä raketteja ja pari pussia sipsejä ja mikropoppareita ja pari dippiä.

Vierailija
6/9 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas? Tämä sama ollut täällä myös viime vuonna.

Vierailija
7/9 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen jännä juttu kuin kylmälaukku on keksitty. WWAUUUUU ihmeellistä eikös vaan? Laita sinne omat evääsi ja ulos.

Vierailija
8/9 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kaverit tietävät, että vain tuolla tavalla sinut saa pysymään poissa.

Vierailija
9/9 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Minä lopetin kuoroharrastuksen ihan siitä syystä, että tän kuoron naiset tykkäsi suunnitella joka armaan esitykseen uudet asut, jotka teetettiin, sovitettiin pariin kertaan ja maksettiin itse. Ja tietynlaiset kengät piti itse hankkia jokaisen asun kanssa.

Kyllä minulla siihen varaa oli. Mutta kuorovaatteisiin meni enemmän rahaa kuin omiin vaatteisiini.

Alkoi tympimään se rahan tuhlaaminen asiaan, joka oli minun arvomaailmassa turhuuteen, kerran käytettäviin asuihin.

Lopetin kuoron ja aloin täyttämään vaatwkaappiani mieluummin itse valitsemillani vaatteilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi