Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kauhea akka töissä

Vierailija
24.04.2007 |

Olen ollut pikku-pomona asiantuntija organisaatiossa (luova ala) puolitoista vuotta. Meillä on respassa (tekee paljon muutakin) kauhea yli nelikymppinen harakka, joka osaa toki olla todella mukavakin, mutta jolla on hermojen kanssa ongelmia. Aina jos asia on vähänkin vaikeampi ilmaista toiselle, hän ei osaa yhtään pysyä rauhallisena. Kaikki vähänkin vaikeammat asiat menee aina kimittämiseksi ja sättimiseksi.

Mulla menee hermot. Olen vuosien saatossa oppinut antamaan aikamoisen paskamaista palautetta naama ihan peruslukemilla ja ystävällisesti kysellen.

Mä vihaan työtäni, koska se akka saa minut niin pyhään raivoon. Olen jo lähtemässä muihin työpaikkoihin. Pidän kuitenkin työstäni, ja pidän vapaista työajoista, palkkakin on ihan kiva.

Kaikki muut on miehiä. Tuntuu tyhmältä, että me emme tule yhtään toimeen, koska juuri meidän pitäisi olla monessa asiassa tekemisissä keskenämme. Kaikkien muiden kanssa voi riidellä ja puhua ja sopia, mutta mä raivostun pelkästä ajatuksestakin, että minun pitäisi puhua enempää kuin pakolliset tämän henkilön kanssa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa maistaa omaa lääkettään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla