Monenako päivänä söit jouluruokaa tänä vuonna?
Minä oikeastaan vain aattona ja joulupäivänä. Lapset ovat syöneet varmaan 10 päivänä.
Kommentit (31)
Niin paljon että koen olevani paksuna.
Kahtena päivänä. Aattona mun vanhempien luona ja seuraavana päivänä kotona
Vierailija kirjoitti:
Niin paljon että koen olevani paksuna.
Tein raskaustestinkin.
Mies40
Aattona, joulupäivänä ja tapanina. Kaikki meni jetsulleen tasan paitsi kinkkua jäi vähän yli (en säästä sitä)
Eilen tein perinteisesti karjalanpaistin lopusta lihakeiton ja tulee helposti.
Vielä on jäljelläkin monta alennusmyynnistä ostamaani laatikkoa, tosin viimeiset käyttöpäivät alkavat tulla nopeasti vastaan, saankohan edes syötyä ne kaikki ajoissa...
Neljänä päivänä. Nyt ongelmia ulostamisessa.
24. ja 25.12. 26.12. sitten tehtiin jo loppukinkusta muuta ruokaa.
Mikä lasketaan jouluruoaksi? Jos puhutaan perinteisistä kinkusta ja laatikoista niin yhtenä, hotellin joululounaalla alkukuusta. Kotona oli kahtena päivänä lohta ja katkarapusalaattia, se oli meidän jouluruoka.
2.
Plus joululounas puolen kuun aikoihin
24-28.12 Eli viitenä päivänä tähän mennessä. Vielä tänään varmaan. Sitten alkaa loppua. Paitsi kinkku, jota laitettu pakastimeen jo aiemmin.
Nyt vasta alkanut oikein maistua.
Viitenä eli vielä eilenkin 28.12.25. Kinkun syöntiä edelleenkin jatkan, muut ovat nyt loppuneet.
Kuutena, kun vietettiin aattoa jo 23. päivä. Tänään paluu arkeen.
Median mukaan jotkut ryntäsi pizzalle jo parin päivän jälkeen. Ikäänkuin se pizza jotain parempaa olisi:)
Varsinaiset herkkusuut oikein. Omasta mielestään.
Syön edelleen. Uutenavuotenakin riittää pakastimesta syötävää. Ehkä sitten katkolle ja keväällä pakko syötän itselleni loput. Laatikoita.
Vierailija kirjoitti:
Syön edelleen. Uutenavuotenakin riittää pakastimesta syötävää. Ehkä sitten katkolle ja keväällä pakko syötän itselleni loput. Laatikoita.
Noista saa tehtyä juuresrieskoja.
Yhtenä, ei ole oikein minun juttu.