Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monenako päivänä söit jouluruokaa tänä vuonna?

Vierailija
29.12.2025 |

Minä oikeastaan vain aattona ja joulupäivänä. Lapset ovat syöneet varmaan 10 päivänä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna poikkeuksellisesti laatikoita neljänä päivänä. Kyläpaikasta annettiin mukaan, kun oli ylimääräisiä. Yleensä syön vain aattona vanhempien luona, joulupäivänä jo ennemmin pastaa.

Vierailija
22/32 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmena meni laatikot + kinkku + rosolli. Laatikoita jäi vielä, mutta noista voi tuunata jotain joka ei ole niin jouluista myöhemmille päiville. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Median mukaan jotkut ryntäsi pizzalle jo parin päivän jälkeen. Ikäänkuin se pizza jotain parempaa olisi:)

Varsinaiset herkkusuut oikein. Omasta mielestään.

Tuttu ravintoloitsija kertoi että oli jo 25.12. paljon pizzan syöjiä ja hakijoita. Toki mekin tapsana oltiin pizzalla, todellakin hyvistä raaka-aineista taiten tehty pizza on parempaa kuin lanttulaatikko ja kinkku, mun mielestä. Joku toinen saa olla eri mieltä. Toki mä syön kerran-pari pizzaa joka viikko, ruokaympyräni perusta. 

Vierailija
24/32 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, mutta ei nekään olleet näitä joulun suomalaisia perinneruokia vaan savulohta ja paistia.

Vierailija
25/32 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainaki 40 päivänä. Ekat söin 1.1. - 14.1. välillä ja sitten 26.11. jatkoin samaa menoa

Vierailija
26/32 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisiä jouluruokia en syönyt kertaakaan. 

Vierailija
27/32 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Median mukaan jotkut ryntäsi pizzalle jo parin päivän jälkeen. Ikäänkuin se pizza jotain parempaa olisi:)

Varsinaiset herkkusuut oikein. Omasta mielestään.

Tuttu ravintoloitsija kertoi että oli jo 25.12. paljon pizzan syöjiä ja hakijoita. Toki mekin tapsana oltiin pizzalla, todellakin hyvistä raaka-aineista taiten tehty pizza on parempaa kuin lanttulaatikko ja kinkku, mun mielestä. Joku toinen saa olla eri mieltä. Toki mä syön kerran-pari pizzaa joka viikko, ruokaympyräni perusta. 

Työkaveri kertoi tarinaa siitä miten joku tuon tuttu oli tilannut jouluksi kinkkupizzat kun ei osannut/jaksanut tehdä muutakaan ruokaa.

Vierailija
28/32 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtenäkään. Ei tullut ostettua edes pientä kinkkua tänä vuonna. Aattona syötiin lasagnea ja joulupäivänä aasialaista. 

Vierailija
29/32 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perinteisiä jouluruokia en syönyt kertaakaan. 

Kysyttiin että monenako päivänä söit? Elikkä jos ei syönyt olleenkaan niin esim. sinun ei olisi pitänyt vastata. Kysymys ei koskenut sinua.

Kysyttiin paljonko/ kuinka pitkään söit.

Vierailija
30/32 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna söin jouluruokaa todella vähän verrattuna aiempiin jouluihin eli  aattona, joulupäivänä ja tapaninpäivänä ja vain kerran per päivä.

Vierailija
31/32 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viides päivä tässä alkamassa. Lipeäkalaa en ole vielä edes ehtinyt saada pöytään, ja tortut on paistamatta.

Vierailija
32/32 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syön edelleen. Uutenavuotenakin riittää pakastimesta syötävää. Ehkä sitten katkolle ja keväällä pakko syötän itselleni loput. Laatikoita. 

Noista saa tehtyä juuresrieskoja.

Kyllä olen lukenut tuon hyvän idean ja laitan asian harkintaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme