Millainen paikka on Chamomix? Mies osti lennot ja varasi hotellin mulle lahjaksi <3
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Pakkaa laskettelukamppeet mukaan.
On pakattu. Nimenomaan sitä varten sinne mennään.
ap
Minäkin tulisin juuri ennen matkaa vauvapalstalle LOL
Ruuhkaista on tähän aikaa vuodesta.
Olen ollut siellä vain kesällä mutta viehättävä paikka
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tulisin juuri ennen matkaa vauvapalstalle LOL
Lähdetään joskus puolita päivin kentälle. Et sun mielestä enää ei saisi palstailla?
ap
Vierailija kirjoitti:
Ehkä miehes tietää.
Ei se kauheasti tunnu tietävän. Tää on kummallekin eka kerta siellä. Toki Alpeilla oltu useasti.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä miehes tietää.
Ei se kauheasti tunnu tietävän. Tää on kummallekin eka kerta siellä. Toki Alpeilla oltu useasti.
ap
Tuskin olette olleet. Se olisi jo rutiinia, etkä viitsisi availla ketjuja siitä. Asiat muuttuvat tavallisiksi toistojen myötä.
Varmaan googlettamalla selviää paljon enemmän kuin tältä palstalta. Ja luulis että olette selvittäneet kohdetta jo aiemmin kuin lähtöpäivän aamuna.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä off-piste.
Joo en uskalla. Mies tykkää noista. Kuulemma heliski mahdolkisuuskun ja sinne se tietty haluis.
gulp
ap
Vierailija kirjoitti:
Ruuhkaista on tähän aikaa vuodesta.
Joo tiedän. Onneksi saatiin huone hyvästä hotellista viime tipassa. Joku peruuttanut.
ap
Vierailija kirjoitti:
Varmaan googlettamalla selviää paljon enemmän kuin tältä palstalta. Ja luulis että olette selvittäneet kohdetta jo aiemmin kuin lähtöpäivän aamuna.
Olen googlannu. Nyt kyselen henkkoht kokemuksia, vinkkejä ym kun virittäydyn matkafiiliksiin.
Ja ei ehditty paljon tutkia etukäteen jun mies buukkas matkan pari päivää sitten.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen googlannu. Nyt kyselen henkkoht kokemuksia, vinkkejä ym kun virittäydyn matkafiiliksiin.
Ja ei ehditty paljon tutkia etukäteen jun mies buukkas matkan pari päivää sitten.
ap
Tripadvisor.
Chamonix on Ranskan alpeilla ja tosi kaunis paikka. Lähin lentokenttä on Sveitsin puolella.