Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vielä uusi huhtikuinen ilmoittautuu

25.09.2008 |

Tai uusi ja uusi, mä "tunnen" teidät te ette vaan mua :) eli oon seuraillu keskustelun kulkua jo muutaman kuukauden. No mutta:

Hei kaikille! Olen 23 vuotias, mies 24 ja asustellaan Itä-Suomessa ja synnäri ois sit Joensuussa P-KKS siis. L.A on 7.4.

Syy siihen että viestittelen vasta nyt on lamauttava keskenmenon pelko, niitä meillä on takana jo kolme ja vieläkin on pelko per****ä et ei tääkään voi onnistuu. Vaik tiistaina käytiin np-ultrassa ja kaikki oli hyvin.

Tilasin myös oman mielenrauhani vuoksi sellasen kotidopplerin, joka ei vielä oo tullu (tilasin heti tiistaina ultran jälkeen ja lupasivat et ois seur. päivänä tod. näkösesti perillä) kiukuttaa...

Raskausoireista: Pari kertaa olen oksentanut mut nyt helpottanut kokoaikainen kuvotus ja suunnaton ja kokoaikanen pääkipu. Sitä mä oon halunnu ihan ekaks muilta kysellä että onko kellään muulla ollu aivastelut raskausoireena? Meitsi on ihan sikana ruennu aivastelee aina kun oon ollu raskaana, tulisinkohan jotenki herkemmäks pölylle tai jotain..?

candelafin kanssa samoilla linjoilla kotopuolessa mennään, eli mies haaveilee ja ettii vaan uutta autoo, ei kuulemma mahdu vaunut ja kaikki tohon nykyseen(tavallisen kokonen henkilöauto ja hyvin on kaverin vaunut mahtunu) mut on se mukavampi kun ei tartte sit tunkea :)

Mullon ollu niin paljo asioita mielessä ja nyt kun päätin kirjottaa niin en muista puoliakaan, no kirjottelen sitämukaa kun mieleen tulee. Ihanaa kun saa tilittää tuntojaan edes vähän ja jossakin! Ei olla kerrottu siis kuin mun parhaalle kaverille.. Ja anopille, et keskustelukumppanit on vähissä kun kaverikin asuu kaukana.

aunis 12+2

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla