Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

" Puhdistavatko" jotkut oikeasti vielä vauvan tutin käyttämällä sen omassa suussaan???

Vierailija
24.04.2007 |


Eikö nykyään pitäisi kaikkien jo tietää, että sillä vaurioittaa vauvan tulevia hampaita siirtämällä omia huonoja bakteereita vauvan suuhun?



Meillä oli viikonloppuna yhdet tutut käymässä ja isä kysyi äidiltä, että pesenkö tutin vai imasetko sen puhtaaksi? Järkyttävää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on parempi huuhtoa SATUNNAISESTI maahan pudonnut tutti omassa suussa kuin antaa paskasena takasin?



KOSKA pöpöt jokka aiheuttaa Kariesta ei tartu kerta laakista VAAN päivittäisestä usein tapahtuvasta kontaminaatiosta -siis tarttumisesta.

Vierailija
2/7 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun käsitys on, että ihmisen suu se vasta paskainen paikka onkin. Paras olisi varmaan pyyhkiä vaatteeseen tms.?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat kylässä, missä tuskin " paskaista" jos tutti tipahti lattialle. Tai toisaalta sen olisi voinut huuhtaista hanan alla. EI SUUSSA, koskaan!

Vierailija
4/7 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOSKA pöpöt jokka aiheuttaa Kariesta ei tartu kerta laakista VAAN päivittäisestä usein tapahtuvasta kontaminaatiosta -siis tarttumisesta.

Vierailija
5/7 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, hämmästyin vaan todella paljon ettei jotkut tiedä asiasta.



Meillä on kotona ollut lapsesta asti se, ettei vauvalle anneta samalla lusikalla tai ettei tuttia " puhdisteta" omassa suussa. Ja kenelläkään meistä neljästä lapsesta ei ole yhtäkään reikää ja muutenkin todella hyvät hampaat. Uskon sen suureksi osaksi johtuvan em. asioista.

Vierailija
6/7 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tosiaan luole vauvan tuttia enkä anna muidenkaan tehdä niin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000-luvulla joku vielä " puhdistaisi" vauvansa tutin käyttämällä sitä omassa suussaan... Pakko kait se on vaan uskoa.



Meidän lapsuudenkodissa pidettiin tarkasti huolta siitä, että aikuiset eivät tartuttaneet kariesta meille lapsille (ei samoja lusikoita, ei suukkoja suulle jne.) Ja tämän ansiosta minulla ja siskollani on täysin ehjät ja reiättömät hampaat.