Suomessa pankkimadilmassa
Siis rikosten tekijöt eli tililtä laittomasti rahoja veloittavat ovat tasavertaisessa asemassa uhrin kanssa eli oma vika kun niin pääsi tapahtumaan ja oma vika jos rahoja ei saa takaisin jos pää kolmantena jalkana ei juokse heti pankkiin selvittelemään?
Monia asioita ei voi edes selvittää muuten kun viestillä tai puhelimella, koska yrityksellä ei fyysistä toimistoa. Jos näin on, saa rosvot toimia vapaasti?
Kommentit (3)
Jos asiakas selvittää asiaa heti, mutta yritys ei vastaa ja asiakas odottaa kiltisti vastausta usean viikon lähettämällä välillä sähköpostia, onko asiakkaan vika, jos jää ilman rahojen palautusta? Eikö asiakas olekaan tehnyt velvollisuutensa viestiessään sinnepäin useaan kertaan?
Ajaa asiakkaalla on vai omat velvollisuutensa selvitellä ja tutkia isojen yritysten ja varkaiden mokia? Tuo onko ihan uutta. Pelkkä yhteydenotto yrityksiin, jotka vastuussa ei riitä?
Onko aikaraja minkä puitteissa asiakkasn ta uhrin on kyettävä selvittämään yrityksen oma moka tai ei saa rahoja takaisin ja on oma vika? Entä jos yritys ei vastaa tai vastaa hitaasti ja on nettifirma? Asiakkaan vika?
Miksi paytrail ei palauta rahoja pelkästään ilmoittamalla tilinumeron sinne? Jopa zalando tai muut pystyy palauttamaan rahat noin.
Ei suomalainen paytrail? Hassua.
Tiedättekö muuten, että ainoastaan pankin sivustoista voi olla varma, että jos lukee oikea osoite, on oikea nettiosoite. On jokin varmennus mitä muilla sivustoilla ei ole.
Melko naiivia ajatella, että hakkeroitu sivu on vain tyyliä: Yli.fi vaikka pitäisi olla YLE.fi. Kyllä siellä voi lukea täysin oikea osoite ja silti olla väärennys.
Ei kannata aliarvioida hakkerointi taitoja.
Sössönsöö