Mitä mieltä olette ihmisistä, jotka eivät käy joka päivä suihkussa?
Kommentit (59)
Olen joskus kokeillut pestä vain kriittisimmät paikat kehosta ja se todennut sen kerran jälkeen, että helpommalla pääsee, kun menee ihan kokonaan suihkun alle.
Käyn sen vuoksi aamuin illoin suihkussa. Aamuisin pelkkä vesi riittää ja iltaisin käytän tarpeen mukaan pesuaineita.
Jos kävisin aamuil illoin suihkussa, niin lordilta tulisi varmaan vesilaskun korotuskirje.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei edes Women's Health-lehden mukaan suihkussa tarvitse käydä välttämättä kuin 2-3 päivän välein, ellei harrasta sitten päivittäin hikoilua synnyttävää liikuntaa tms. Tosin jotkuthan ovat tavallista pahanhajuisempia vaikkeivat hikoilisikaan.
Jotkut puolestaan ovat tarkkanenäisempiä kuin toiset, siis aivan älytön koiranenä ja ihmishaju ei saisi pelmahtaa missään välissä. Toisten ihmisten kainalot pitää aina olla kuorrutettuna heti suihkusta tulon jälkeenkin jonkun sortin kemikaaleilla ettei häiritsisi pahat ihmishajut.
Mulla on tarkka hajuaisti ja valitettavasti alan kakoa ja oksentaa, jos haistan jonkun pesemättömän päänahan tai hienhajun. Puhumattakaan kusen, paskan tai oksennuksen löyhkästä. En voi sille mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tai eskimot?
Ne haisevat.
Todella.
En ikinä, koska ulkosauna.
Suihkussa ei puhdistu kunnolla eli haise sinä haisunäätä jatkossakin.
Kylmällä muuten ihmiset haisee, eivät helteellä.
Keinokuituvaatteet ns.kylmänhiki
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vanhemmilla naisilla 35---> tuppaa torttu tuoksumaan aika hiivaiselta.
Vesi kallista. Osaa käsketty välttämään ylimääräistä veden käyttöä. Köyhä alistuu siihen ja kärsii hiljaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko satamaan vuotta kun Suomessakin kaikki kävi kerran viikossa saunassa. 🤣🤣🤣🤣🤣
Ennen Helsingissä halpojen korttelisaunojen aikaan käytiin useammin. Joka korttelissa oli julkinen edullinen sauna.
Helsinki ei ole koko Suomi.
Suihkussa kannattaa käydä tarpeen mukaan, ei kellon. Jos ei ole hikoillut eivätkä hiuksetkaan ole ehtineet rasvoittua edellisen pesun jälkeen, ei ole järkeä käydä valelemassa koko kroppaa vedellä. Joskus pitää käydä useamman kerran saman päivän aikana.
Vierailija kirjoitti:
Sun mielestäsi kaikilla tuon ikäisillä on hiiva, niinkö?
Mä käyn päivittäin aamulla ja illalla suihkussa. En voi sietää naisia, jotka käy kerran viikossa suihkussa. Sorry. :-)
M31
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn päivittäin aamulla ja illalla suihkussa. En voi sietää naisia, jotka käy kerran viikossa suihkussa. Sorry. :-)
M31
Siinähän käyt, eivätkä naiset voi sietää sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä liikunnallisena ihmisenä käyn joka päivä suihkussa. Vaan miksi vaikkapa lähinnä kotonaan istuvan vanhuksen, joka hikoilun sijaan jatkuvasti palelee, pitäisi käydä?
Koska ihminen alkaa nopeasti haisemaan eltaantuneelta pesemättömyydeltä, ei niinkään hieltä.
Miten selität sen ettei esimerkiksi afrikan aavikoilla elävät kansat käy suihkussa kovinkaan usein eikä siellä haise eltaantunut? Tai eskimot?
Oletko henkilökohtaisesti käynyt haistelemassa heitä ja tarkkaillut peseytymistottumuksia?
Siellä igluissa ei ole ollut suihkuja moneen vuosisataan 😅
Vierailija kirjoitti:
Eikun ne on niitä NUORIA :D
Vierailija kirjoitti:
M31
Välimuotoa ei tuosta ole, vai?
Ei sitten ole muuta tekemistä kuin lutrata lämmintä vettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikun ne on niitä NUORIA :D
:D :D :D :D kolmekymppinen nuori :D
Joo jotkut ovat vähän ylikriittisiä. Yksi mies tuli kerran ruokalassa sanomaa minulle, että "sinä haiset". Sanoin, että ei tuo ole ihmekään kun fillarilla hikisenä tänne poljin.