Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatteko lastenvaatteita kavereilta?

Vierailija
24.04.2007 |

Itse saa, tosin vien kyllä jotain esim kahvipaketin/kahvileipää tilalle. Tänääkin menen hakemaan kaverilta kassillisen vaatteita/kenkiä ym.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain myös veljieni perheiltä. Ystävien kanssa lainaillaan ristiin.

Vierailija
2/7 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen tarjoutunut maksamaankin niistä jotain mutta ei huoli rahaa. Tein hänelle sit ison korin jossa viiniä lautasliinoja keksejä juustoja ym ym. ja oli tosi onnellinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mennä myymään ne kamat kirpparille. Ja sitä paitsi kyseessä on hyvintoimeentuleva perhe, ettei ihan pikkurahasta puutetta.

Vierailija
4/7 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen aikaan sain kaverilta lainattua ihan pienia vaatteita aina 74cm asti, mutta sit meidän lapsi hurahti niin ettei enää heiltä kokojen puitteissa saanut lainaan, kun käyttivät samaa kokoa ja nyt paremminkin me voitais lainata heille =) Vaikka ikäeroa 9kk vaan

Vierailija
5/7 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kun saisinkin kiitollisena ottaisin vastaan, jollain vastapalveluksella vastaavasti hyvittäisin, rahaa kun ei ole. Kuka haluaisi meillekin antaa?

nuuskamuikkunen

Vierailija
6/7 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojan vaateet 140 ja neidin 80cm

Vierailija
7/7 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

parilta kaverilta, muilta en. Nämä vaatteita lahjoittavat eivät huoli rahaa vaikka olen tarjonnut, mutta sitten vastineeksi teen heille palveluksen tai autan miten osaan. Esim. minä olen lyhentänyt kaverin housuja ja auttanut pihanhoidossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme