Vapaaehtoisesti lapsettomat OFFICIAL
(Huom: ennen kuin postaat, tiedostathan, että tämä ketju on tarkoitettu velojen elämäntavasta keskustelemiseen. Jos olet vanhempi ja haluat tulla kertomaan, tee se jossain muussa ketjussa. Älä ole siis moukka, vaan toimi fiksusti.)
Kun on official ketjuja muistakin aiheista niin miksipä ei myös vapaaehtoisesti lapsettomien (velojen) elämästä ja mitä itse kullekin velalle kuuluu. 😇
Kommentit (26)
Mukava sukujoulu vietetty, sopivasti kreisibailattu, katsottiin juuri miehen kanssa leffa ja pian saunaan. Mulla on huomenna töitä, miehellä ei, se vähän latistaa tunnelmaa mutta kyllä se siitä taas lähtee.
Kissakin on vielä vanhemmillani joululomalla.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin meidän talon ne pariskunnat, jotka ovat lapsettomia, ovat niitä kaikkein äänekkäimpiä. Koko ajan on jotain säätämistä, käy tuttuja, en tiedä miksi ovat niin äänekkäitä. Toivottavasti rauhoittuvat iän myötä, nyt ovat levottomia.
Mistä tiedät ovatko he veloja vai aidallaistujia vai tahattomasti lapsettomia? Oletko kysynyt?
Hyvää kuuluu. Kaapissa vielä herkkuja joulun jäljiltä (mm. juustoja ja suklaita), lomaa vielä viikko jäljellä ja löysin uuden hyvän sarjan. Mikäs tässä ollessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten samaa kuin lapsellisillekin, mutta ilman niitä lapsia. Ihan tavallista elämää lapsettomatkin elää, vähän rauhallisempaa ja hiljaisenpaa vaan.
Rauha ja hiljaisuus 5/5 🥰
Ja yksinäisyys. Joulu yksin. En tiedä, miten jaksan aina nämä juhlapyhät. Joka vuosi aina pahemmalta ja pahemmalta tuntuu, kun ei ole ketään.
Oman yksinäisyysongelman korjaaminen vauvalla olisi hyvin itsekästä.
Oletko kuullut ystävien hankkimisesta?
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä, että mitä keskustelemista tässä on. Itse tajusin joskus 25vuotiaana, että lapsia ei ole pakko tehdä. Luulin siis sen kuuluvan osana elämään samalla tavalla, kuin vaikka flunssan. Että se tulee, vaikka ei haluaisikaan. Sen jälkeen kun ymmärsin sen olevan valintakysymys, niin elämästä tuli paljon miellyttävämpää, kun ei tarvinnut enää pelätä, että milloin on pakko alkaa ovulaatiota seuraamaan ja panemaan pakosta sinä päivänä, että voi synnyttää ja revetä, sitten erota aika pian, kun kumpikaan ei halua lasta eikä kestä sellaista huutoa mitä niistä lähtee.
Mutta mun elämä mieheni kanssa on mukavaa. Koira rakaskin vanhuuttaan menehtyi, niin nyt voimme tehdä mitä haluamme, milloin haluamme. Ei kukaan tai mikään rajoita elämää.
N40
Olet kypsä ja tujunnut sen verrattain aikaisin. Ideaalisti tuo herääminen tapahtuisi kaikilla viimeistään 20 vuotiaana, mitä haluaa elämältään.
Monet ei tiedä vielä edes 40 vuotiaana, ja vatvovat lapsiasiaa loputtomiin.
Monissa kulttuureissa velaus on melko tuntematon asia myöskin, eli kielletty/tabu asia , johtuen takapajuisesta uskonnosta/kulttuurista tms.
Ei koirat ikuisesti elä. Kyllä niissä lapsissa on paljon enemmän töitä. Koiran kanssa vaan lenkkeillään ja kotona käpertyy sohvalla kainaloon, lomien ajaksi menee hoitolaan. Koira pitää kunnon kunnossa.