Kuinka moni oikeasti haluaisi ekoilla treffeillä tuntemattoman kanssa illalliselle?
Monessa deitti-aiheisessa keskustelussaon nostettu illallistreffit esimerkiksi hyvästä treffivalinnasta, mutta kuinka moni oikeasti haluaisi tuollaisia ekoja treffejä tuntemattoman kanssa? Ja mikä siinä on syy, että just tällaiset treffit? Itse voin lähteä illallistreffeille kyllä vaikka toisilla tai kolmansilla treffeillä, kun tietää jo, että haluaa viettää aikaa toisen kanssa ja tutustua paremmin, kun on jo todettu, että on kemiaa. Mutta missään tapauksessa en haluaisi ekoilla treffeillä syömään, enka varsinkaan jonnekin illallisravintolaan.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvila on sopiva ensi treffeille. Tarpeeksi nopea jos ei olekaan kemiaa mutta voi hyvin jatkaa treffejä vaikka pienellä kävelyllä jos juttu luistaa. Ravintolassa on aika vaivaannuttavaa jos ei ole mitään puhuttavaa ja on kärsittävä läpi koko ateriointi.
Mikä tuppisuu sä olet?
En ole sama, mutta vastaampa silti. Jos olet koskaan käynyt illallisella ravintolassa, tiedät varmaan, että tilausten tekemisestä laskun maksamiseen asti ravintolan pöydässä istutaan kaikenkaikkiaan melko pitkään. On ihan hemmetin kiusallista ustua vastakkain ja yrittää väkisin jutella toivoen kokoajan, että pääsisi pian lähtemään, jos sitä yhteistä kemiaa ei olekaan ollenkaan. Ja sen onko sitä kemiaa, tietää vasta, kun on toisen oikeasti tavannut, ei pelkän viestittelyn perusteella. Siksi en todellakaan lähtisi ekoille treffeille jonkun nettitutun kanssa ravintola illalliselle. Kahvilla käynti sen sijaan käy, silloin on mahdollisuus päästä huomattavasti nopeammin pois. Illalliselle lähdetään sitten, kun tiedetään että viihdytään yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäisin. Paras tapa tutustua hyvän ruuan äärellä.
Pöytätavat, seurustelutavat jne. kertoo paljon, ei tarvitse kautta rantain kuulustella. Pitää olla tarpeeksi vaativa illallispaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvila on sopiva ensi treffeille. Tarpeeksi nopea jos ei olekaan kemiaa mutta voi hyvin jatkaa treffejä vaikka pienellä kävelyllä jos juttu luistaa. Ravintolassa on aika vaivaannuttavaa jos ei ole mitään puhuttavaa ja on kärsittävä läpi koko ateriointi.
Mikä tuppisuu sä olet?
En ole sama, mutta vastaampa silti. Jos olet koskaan käynyt illallisella ravintolassa, tiedät varmaan, että tilausten tekemisestä laskun maksamiseen asti ravintolan pöydässä istutaan kaikenkaikkiaan melko pitkään. On ihan hemmetin kiusallista ustua vastakkain ja yrittää väkisin jutella toivoen kokoajan, että pääsisi pian lähtemään, jos sitä yhteistä kemiaa ei olekaan ollenkaan. Ja sen onko sitä kemiaa, tietää vasta, kun on toisen oikeasti tavannut, ei pelkän viestittelyn perusteella. Siksi en todellakaan lähtisi ekoill
Etkö osaa jutella ihmisen kanssa ilman mitään "kemiaa"? Kai nyt normaali ihminen kykenee tunnin pari olemaan toisen ihmisen seurassa ja jutella niitä näitä ilman että siihen pitäisi liittyä mitään sen kummempaa kemiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 58 eri miehen kanssa. Näistä treffeistä n. 2/3 oli illallinen tai brunssi. Aina oli vähintäänkin ihan ok tunnelma. Voihan sitä puhua pask*aa ihan muuten vaan.
Olitko noista kaikista kiinnostunut? Valtava määrä treffejä! Itse tuskin löytäisin edes 10 vuodessa noin monta oikeasti kiinnostavaa miestä. Huh!
noista 58 miehestä jonkin verran oli myös sellaiisa, että minä ajattelin, että en ole kovin kiinnostunut, mikä pitikin paikkansa, mutta toisaalta, ethän sä tutustu keneenkään muuten kuin tapaamalla livenä. Ja voihan sitä mennä puhumaan pas*kaa kenen vaan kanssa tunniksi.
Te vajaaälyiset ette sitten osaa jatkaa sieltä kahvilasta kävelylle tms. Eikä sielä kahvilasta tarvitse vartissa pihalla olla.