Lääkäri määräsi Pkv lääkkeen ahdistukseen
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Opamox on erittäin mieto rauhoittava. Voit hyvin ottaa pahimpaan ahdistukseen. Auttaa yli. Vie ahdistuksen pahan olon pois. Voit vaikka kokeilla puolikkaalla ensin.
On tosiaan erittäin mietoa tavaraa. Ensimmäinen ja viimeinen purkki näitä lääkkeitä. Olin pitänyt purkkia kaapissa ja tänään otan niitä. Aamulla otin kello 11 alkaen yhden pillerin tunnin välein. Ei mitään vaikutusta. Tuossa tunti sitten otin 2 kerralla. Nyt niistä on ihan lievä väsyttävä vaikutus. Niin lievä että päiväkahvi vie varmaan tuon lievänkin vaikutuksen.
Aika huonoja lääkkeitä kun näitä joutuu ottamaan paljon että niistä on mitään hyötyä. En tod pyydä näitä uusittaviksi. Jos lääkäri kirjoittaa ns. vaikuttavia lääkkeitä niin kirjoittaisivat jotain sellaista joka oikeasti vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opamox on erittäin mieto rauhoittava. Voit hyvin ottaa pahimpaan ahdistukseen. Auttaa yli. Vie ahdistuksen pahan olon pois. Voit vaikka kokeilla puolikkaalla ensin.
On tosiaan erittäin mietoa tavaraa. Ensimmäinen ja viimeinen purkki näitä lääkkeitä. Olin pitänyt purkkia kaapissa ja tänään otan niitä. Aamulla otin kello 11 alkaen yhden pillerin tunnin välein. Ei mitään vaikutusta. Tuossa tunti sitten otin 2 kerralla. Nyt niistä on ihan lievä väsyttävä vaikutus. Niin lievä että päiväkahvi vie varmaan tuon lievänkin vaikutuksen.
Aika huonoja lääkkeitä kun näitä joutuu ottamaan paljon että niistä on mitään hyötyä. En tod pyydä näitä uusittaviksi. Jos lääkäri kirjoittaa ns. vaikuttavia lääkkeitä niin kirjoittaisivat jotain sellaista joka oikeasti vaikuttaa.
sinä haet jotain humaltumista, et oikeaa lääkevaikutusta.Lääkityksen vaikutusta ei ole tarkoituskaan "tuntea",koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ahdistuksen syy? Kyllä se sieltä löytyy, mutta vaatii rehellisyyttä ja joskus kovaa luontoa myöntää se itselle ja lääkärille. Siihen juurisyyhyn kannattaa paneutua. Ahdistusta eli oiretta itseään ei kannata hoitaa ainakaan pameilla, joutuu vain ojasta allikkoon.
En ole ap, mutta mulla ahdistus ja univaikeudet ovat autismin liitännäisoireita. Tässä yhteiskunnassa ei pysty olemaan ("elämään") kuormittumatta idiooteista.
Neurosensitiivisenä mulle riittää neljsäosa tablettia, että pääkoppa tasaantuu nukkumismoodiin.
Mitään tolea tai rebound-tiloja ei ole tullut, vaan sama annos joka toinen ilta. Joka toinen sitten muuta, samansukuista vireystilan tasaajaa.
Tällä palstalla näitä "tietäjiä" riittää. Huooh. Jokainen on lukuja vaille (erikois)lääkäri.
Vierailija kirjoitti:
"Sekoitat jälleen ketipinorin ssri-estäjiin eli antidepressantteihin, joilla on harvoille potilaille tilapäinen ja ohimenevä libidoa heikentävä vaikutus."
Minulla Efexor vei tunnon ja orgasmikyvyn n. viideksi vuodeksi lääkityksen lopettamisen jälkeen.
Libidoon eivät muuten vaikuttaneet millään tavalla, se oli ihan yhtä voimakas kuin aina, joten itse sekoitat nyt asioita.
(Itse sairaus ei vaikuttanut ikinä seksiin millään tavalla.)
Nykytiedon mukaan ssri-lääkkeet voivat aiheuttaa myös pysyvän seksuaalihaitan.