Parempi vaan unohtaa miehet
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Parempi on unohtaa miehet, mutta ei siksi ettei kukaan muka kiinnostu. Säästyt hyväksikäytöltä ja pahoinpitelyltä.
No en kyllä ajatellut jännämiehiin tutustua
Vai ajattelitko että joudun pahoinpidellyksi eläkkeen takia mille en itse mahda mitään?
Vierailija kirjoitti:
Mietin ihan samaa. Sain taas vaan nolot pakit, kun kutsuin treffaamani miehen luokseni. Miehet ei oikeasti halua edes seksiä mun kanssa, miettikääpä sitä.
Varmasti. Itse en ole ollut minkäänlaisilla edes etäisesti treffeiksi ajateltavissa olevaksi tapaamisessa kohta vuosikymmeneen. Viimeisimmät oli tammikuun lopulla -16 ja sovittiin siinä ne seuraavat treffitkin, mutta sitten tuli se klassikko eli vartin varoitusajalla mies soitti, pahoitteli että tuli muuta ja sanoi että katotaan myöhemmin parempi aika. Ei sitä sitten tullut ikinä.
Tuo oli vielä kunnon jääsaavillinen niskaan kun olin jo melkein lähtövalmis ja varma puhelimen soidessa että pahus kun onkin nyt jollakin äidillä / kaverilla huono ajoitus. Sitten kun näin kuka soittaa niin siinäkin vaiheessa vielä olin varma, että hän ilmoittaa olevansa jo alhaalla tai sitten kertoo, että myöhästyy muutaman minsan. Erilaisia ohareita ja vedätyksiä oli siis tullut koettua ihan riittämiin jo aiemmin muiden toimesta mutta ei tuossa tilanteessa sellainen vaihtoehto käynyt edes mielessä. Oltiin siis tapailtu jo jonkin aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi on unohtaa miehet, mutta ei siksi ettei kukaan muka kiinnostu. Säästyt hyväksikäytöltä ja pahoinpitelyltä.
Vai ajattelitko että joudun pahoinpidellyksi eläkkeen takia mille en itse mahda mitään?
Ei siihen aina tarvitse syytä itsessä ollakaan. Se riittää että pahoinpitelijällä on huono päivä, pinna tiukalla tai työmatkalla oli törppöjä liikenteessä. Noin esimerkiksi.
Ei siis sillä, että mikään oikeuttaisi pahoinpitelyn mutta kovin vähän niihin "syihin" on mahdollisuutta uhrilla vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen aina tarvitse syytä itsessä ollakaan. Se riittää että pahoinpitelijällä on huono päivä, pinna tiukalla tai työmatkalla oli törppöjä liikenteessä. Noin esimerkiksi.
Ei siis sillä, että mikään oikeuttaisi pahoinpitelyn mutta kovin vähän niihin "syihin" on mahdollisuutta uhrilla vaikuttaa.
Totta tuokin
Iltalehdissäkin aina välillä on näitä että joku on vaikka puukottanut ihan itselleen tuntematonta kadunkulkijaa yllättäen ja keskellä kirkasta päivää
Tosin joku saattaa pahoinpidellä minut jo pelkästään koska olen eläkkeellä ainakin olen huomannut että tällä palstalla on paljon eläkeläis ja työttömien vihaajia vaikka eivät mahda asialle itse mitään