Eila Roineen hautajaisista tulee vielä hirveä kaaos, sanokaa minun sanoneen
Mitä ne tekevät kun sinne pyrkii 30 000 ihmistä ruusujen kanssa?
Kommentit (16)
Mitä 🤔
Miksi sinne niin moni menisi
Juu, kyä näin o. Me tamperelaiset ollaan tunnetusti niin sähäkkää ja kuumaveristä porukkaa, ettei pystytä käyttäytymään rauhallisesti edes hautajaisissa.
Enpä usko. Sen sijaan Pate Mustajärven hautajaisiin saattaa olla tunkua. Eivät varmaankaan kerro koska Pate haudataan.
Mummotappelu tulossa. Kepeillä heiluvat ja raivaavat tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat vie lapsiaan Roineen hautajaisiin ja sitten piltit itkee kun jonotusta oli kolme tuntia eikä päässyt mummin luo.
Meneekö sinne muita kuin ne, jotka katsoivat sata vuotta sitten Heikki ja Kaija sarjaa ja ovat vielä hengissä?
Vierailija kirjoitti:
Meneekö sinne muita kuin ne, jotka katsoivat sata vuotta sitten Heikki ja Kaija sarjaa ja ovat vielä hengissä?
Varmaan pikku kakkosrn katsojia myös.
Käy samoin kuin köyhien jouluaterialla.
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut taloyhtiössä jossa sarja kuvattiin ja olen alle 100v.
Ylikomisario Rautakallio Tampereen poliisilaitokselta hoitaa paikalle pari partiota pitämään järjestystä yllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat vie lapsiaan Roineen hautajaisiin ja sitten piltit itkee kun jonotusta oli kolme tuntia eikä päässyt mummin luo.
Hän oli pikkukakkosen mummina 1996...2013. Suurin osa silloisista pilteistä on jo aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut taloyhtiössä jossa sarja kuvattiin ja olen alle 100v.
Eli 99.
Kaaos? Ei kai tuolla, vaikkakin tosi hyvä näyttelijä olikin, nyt sentään noin kauhea fanijoukko ole?
Eikö julkisissa hautajaisissa oteta kirkkoon sen mitä mahtuu ja loput jää sitten vaan ulos? Tietty omaiset ovat etusijalla.
Veikkaan samaa.