Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei laukea yhdynnässä

Vierailija
28.12.2025 |

Onko tälläinen yleistä? Yhdyntää meillä on ja hän jaksaa sitä joskus 30 minuuttiakin ja sanoo nauttivansa siitä ja erektio pysyy kovana, mutta hän ei laukea. Itse saan orgasmeja yhdynnästä. Miehen saan sitten käsiä käyttäen laukeamaan yhdynnän jälkeen tai hän itse masturboi (pitää siitä että masturboin hänen kanssaan).

Tosiaan hän on ollut elämäni ainoa seksikumppanini, niin mietin onko tämmöinen normaalia, kun yleensä kuulee vain siitä että mies laukeaa turhan nopeasti.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tunnukaan. Pimppiin laukeaminen on niin paljon parempaa, että välillä korvissa vinkuu sen jälkeen. 

Offtopic: siitäkö se johtuukin? On vinkunut yli 25 vuotta eikä loppua näy :(

Tinnitukseni syy on siis selvinnyt! Lääkärit eivät ole sitä keksineet. 

Vierailija
62/66 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän monet naisetkaan saa orgasmia seksistä. Onko tuo nyt ongelma. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on normaalia löysempi pillu.

Eikö kaikilla naisilla ole samanlainen?

ap.

On ainakin itsellä ollut eroja. Toiset löysiä toiset ei. 

Vierailija
64/66 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli ihan asiallisia kirjoituksia että tosiaan emättimen suu voi tuntua todella tiukalta mut sit kun paksuin kohta eli terska on vaginassa niin ei ole mitään niin tiukkaa tuntoa tai puristusta että pystyisi laukeamaan yhdynnässä.

Vierailija
65/66 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies saa noin 3-4/5 kerrasta.. ikää 55. Silloin ei laukea jos ei ole alunperin sillä päällä, mutta houkuttelen hänet seksiin kuitenkin, hänellä seisoo kyllä hyvin. Jos on oikein kiimoissaan (tai edellisestä kerrasta esim viikko aikaa) laukeaa nopeastikin. Ja tosiaan yleensä ei ongelmaa ja tulee noin 10-15min, mutta joskus aina jää tulematta ja varsinkin jos on vaikka edellisinä päivinä naitu paljon. Joskus erilaiset seksijutut voi olla sellaisia ime vähän mun kullia tai mä nuolasen sun pillua eikä tavoitellakaan huippua. 

Ja nyt ei ole väljästä pillusta tässä siis kyse; suullakin saa imeä/tehdä taikoja (ja olen hyvä siinä), oikeastaan suihin tulee ihan parhaiten kun samalla nuolee mua.. peppupanokaan ei aina vie maaliin. jos häntä koskee, vaatii aika kovaa käsittelyä (tästä hämmästyin itse kun häneen tutustuin). Pitää mua kyllä hyvin seksikkäänä ja kemiaa on eli ei ole siitäkään kiinni.

Jotenkin kyse pään kiimasta. Tähän vaikuttaa työstressi, uni ym.. sanoo myös että tuntuma on erilainen iän myötä kullissa, se ei enää ole niin herkkä. Voiko tässå olla kyse testoistakin? Joka tapauksessa en ota paineita eikä hänkään varmastikaan, hyvä seksisuhde meillä ja aikuisten leikkiä, iloa ja rakkautta. Mietin vaan voiko iän myötä vaikeutua vielä pahastikin, jos jollain on kokemuksia tästä?

Vierailija
66/66 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän monet naisetkaan saa orgasmia seksistä. Onko tuo nyt ongelma. 

Mitä tarkoitat? Miten niin "seksistä"...ei ole synonyymi yhdynnälle kylläkään. Minä saan kyllä kun harrastamme seksiä, vaikkaen pelkässä yhdynnässä. Onhan seksiä monenlaistakin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi