Mieheni ei laukea yhdynnässä
Onko tälläinen yleistä? Yhdyntää meillä on ja hän jaksaa sitä joskus 30 minuuttiakin ja sanoo nauttivansa siitä ja erektio pysyy kovana, mutta hän ei laukea. Itse saan orgasmeja yhdynnästä. Miehen saan sitten käsiä käyttäen laukeamaan yhdynnän jälkeen tai hän itse masturboi (pitää siitä että masturboin hänen kanssaan).
Tosiaan hän on ollut elämäni ainoa seksikumppanini, niin mietin onko tämmöinen normaalia, kun yleensä kuulee vain siitä että mies laukeaa turhan nopeasti.
Kommentit (36)
Käy naimassa jonkun nuoren pojan persereikää välillä, siinä ei paljon lötjäkevitut tunnu :D
Vierailija kirjoitti:
Onko ap:lla nyt joku ongelma tämän kanssa, vai oliko tämä pelkkää uteliaisuutta? Ap saa itse ja mieskin nähtävästi saa sillä tavalla kuin itse tykkää. Miksi seksin pitäisi mennä jonkun käsikirjoituksen mukaan, eikö se ole hyvää silloin kun hyvältä tuntuu?
Totta tämäkin, mutta olen huomannut, että yhdyntä on kivempaa kun molemmat nauttivat. Seksi helposti yksipuolistuu, jos vaan toinen nauttii.
Veikkaan, että ap:lla on ns. Nakki ämpärissä tilanne. En ihmettele, jos pikkupeniksinen mies saa ainoastaan käsin, erityisesti jos nainen on väljempää mallia. Intialaiset mainitsivat asiasta jo Kama Sutrassa.
Vierailija kirjoitti:
Käy naimassa jonkun nuoren pojan persereikää välillä, siinä ei paljon lötjäkevitut tunnu :D
Tulee linnareissu tuollaisesta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poika on 18 ja haluaa sedänkyrpää, ei oo sulta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poika on 18 ja haluaa sedänkyrpää, ei oo sulta pois.
Aa no ei sit mitään. Vinguta sitä twinkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Runkkailun lopettaminen ja seksiin vaihtelua lisää auttanee, itsekin olen pitkään panemista kestävää lajia. Runkkaaminen on ainakin itsellä tehokkain keino saada ensin lisää kestoa ja säännöllisempänä estää tosiaan laukeamisenikin. Runkkujen lopetus kokonaan palauttaa herkkyyttä niin, että laukean naimalla n. 15-20 minuutissa. Vaihtelu seksissä nopeuttaa laukeamistani myös, lähetyssaarnaajan tai lusikan sijaan takaapäin tai nainen vatsallaan nopeuttaa vaikka olisin runkkaillutkin. Seksiähän voi maustaa vaikka millä tavoin lisää, pelkkä suuseksin lisäys jos sitä ei muuten ole, toimii jo hyvin. Anaaliseksi on monen miehen fantasia myös.
Anaalin lisäki fantsuni on pieruseksi.
Niin varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäinen postaaja tässä. 3. ketjun viesti ei ole minun vaikka siinä niin väitetään.
Kiitos tähän mennessä asiallisesti vastanneille. Eniten minua juuri uteliasuus laittoi kysymään, itsellä ei ole sellaisia kavereita joiden kanssa näistä asioista voisin puhua, ainakaan näin suoraan.
Ehkä myös hieman mietityttää juuri tuo, että onko riittävää miehelleni että huippu saavutetaan muulloin kuin yhdynnän aikana. Joskus asiasta kysyin ja sanoi silloin että on 100% tyytyväinen seksiin, mutta oliko silloin täysin rehellinen
Jospa miehesi kävisi panemassa jotain kaveriasi. Jos silloin laukeaa sisään, niin selitys on siinä.
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni hyvin harva nainen osaa käyttää lannelihaksia oikein. Ero tavalliseen panoon on valtava.
Näin on, mutta naiset eivät vaan usko tätä. Se, joka on tuollaisen lypsypillun päässyt kokemaan, ei unohda sitä ikinä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäinen postaaja tässä. 3. ketjun viesti ei ole minun vaikka siinä niin väitetään.
Kiitos tähän mennessä asiallisesti vastanneille. Eniten minua juuri uteliasuus laittoi kysymään, itsellä ei ole sellaisia kavereita joiden kanssa näistä asioista voisin puhua, ainakaan näin suoraan.
Ehkä myös hieman mietityttää juuri tuo, että onko riittävää miehelleni että huippu saavutetaan muulloin kuin yhdynnän aikana. Joskus asiasta kysyin ja sanoi silloin että on 100% tyytyväinen seksiin, mutta oliko silloin täysin rehellinen
Jospa miehesi kävisi panemassa jotain kaveriasi. Jos silloin laukeaa sisään, niin selitys on siinä.
Ai alat jo epäilemään miehesi rehellisyyttä vaikka syy on pillussasi.
Oletko kokeillut omituista ja irtoaako
Mikäli ei niin siitä sit anaaliin niin irtoaako
Tähän löysäpilluisuuteen ja huonoihin lihaksiin tulisi kiinnittää enemmän huomiota palstalla sekä monen kotona. Monet naiset luulevat, että pelkkä reikä on miehelle riittävästi. Mutta asia ei ole ihan näin.
Vierailija kirjoitti:
"Tähän löysäpilluisuuteen ja huonoihin lihaksiin tulisi kiinnittää enemmän huomiota palstalla sekä monen kotona. Monet naiset luulevat, että pelkkä reikä on miehelle riittävästi. Mutta asia ei ole ihan näin."
Olen tässä kovin samalla mielellä, on naisia jotka osaa tosiaankin käyttää lantiopohjan lihaksiaan ja sen todella huomaa siinä, miten nopeasti mies laukeaa. Vaimoni kuuluu tähän joukkoon ja saa minut laukeamaan oikestaan silloin kun haluaa niin käyvän. Ihan vaan puristamalla pillunsa tiukaksi kun olen vetäytymässä ulos ja rentouttaa paikat kun liikun sisään. Se tuntuu aivan lypsämiseltä kalussa. Sitten on naisia (ennen nykyistä vaimoani olleita) joiden pillu ei tiukkuudestaan huolimatta tunnu kovinkaan eläväiselle ja kun pillu luonnostaan jää kalun paksuuden verran auki kun panovauhti kiihtyy, se voidaan erheellisesti tulkita pillun löysyytenä vaikka se supistuukin tiukemmin kalua hyväilemään jos mies malttaa hetkeksi himmata tahtiaan. Vaimon lantiopohjan lihaksiston ja sen ansioista pillun eläväisyys taisi minut aikanaan saada rakastumaankin. Joskus kysyin, miten on oppinut pilluaan sillä tavoin käyttämään ja kuulemma geishapalloilla joita voi liikutella pillussaan ylös/alas.
Ap:n tussero on kun messuhalli, penis ei saa tarvittavaa ärsykettä laukeamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n tussero on kun messuhalli, penis ei saa tarvittavaa ärsykettä laukeamiseen.
Noh noh Veijo, pistähän se prinssinakkisi takaisin pikkuisiin aluspöksyihisi.
Ai tuttua meilläkin tuo ap:n ongelma, mikä ei ole ongelma miehelle. Miksi normaalit asiat ovat naisille ongelmia?