Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu, jos nainen jatkuvasti haukkuu miestään tämän selän takana?

Vierailija
28.12.2025 |

Vähättelee ja puhuu alentavaan sävyyn. 

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kumppanin tai kaikkien miesten/naisten solvaaminen kertoo solvaajan heikosta itsetunnosta ja projektiosta.

Mutta: on myös totta, että tietynlainen nainen joutuu aina suhteisiin juoppojen tai väkivaltaisten kanssa. Jokin hänessä oikein vetää puoleensa juoppoja ja hakkaajia. Ehkä nainen on kasvatettu liian kiltiksi, tahdottomaksi, omia rajojaan asettamaan kykenemättömäksi. Voi toki olla jossain samanlainen mieskin, joka identifioituu kiltiksi ja jolta viedään kerta toisensa jälkeen lompakko, puhelin, auto, rahat. 

Rikolliset ja rakkaushuijarit on lähinnä miesliigoja. Naiset pyrkivät tienaamaan elantonsa rehellisin keinoin ja toimimaan yhteiskuntaa hyödyttävästi. Tämä ero liittyy siihen, että nainen synnyttäjänä arvostaa elämää enemmän kuin mies, jolle kaikki, myös elämä, on tullut ikäänkuin ulkopuolelta ja täysin vaivattomasti. MIehen osuus ihmiskunnalle on siemensyöksy, jonka voisi hoitaa mielellään purkkiin. Sen koommin mi

Facts.

Mutta mies ja nainen eivät ole samaa lajia, eikä meidän myöskään tarvitse asua samoissa yhteiskunnissa.

Vierailija
22/45 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haukkuisi ihanaa ja mukavaa ihmistä? Niinpä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten naisten suosikkiharrastus, etenkin niiden jotka ovat oman lisääntymisikänsä loppupuolella tai ohittaneet jo

Naiset oppivat miehiltä, jotka vihasivat vaimojaan vuosituhannet

Aika pitkäikäisiä naisia ja miehiä.

Vierailija
24/45 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan olisi yhdessä sellaisen ihmisen kanssa, joka ei ole ihana ja mukava? Niinpä.

Vierailija
25/45 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

valittaminen, ruikuttaminen ja uhriutuminen on naisilla geeneissä.

Vierailija
26/45 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä naiset syitä keksii. naisilla kaikki on aina huonosti. varsinkin pms aikaan.

Vierailija
27/45 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan olisi yhdessä sellaisen ihmisen kanssa, joka ei ole ihana ja mukava? Niinpä.

Asiat ei ole aina niin mustavalkoisia. Esimerkiksi moni alaikäisten lasten vanhempi varmasti pohtii näitä asioita paljon. 

Vierailija
28/45 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiat ei ole aina niin mustavalkoisia. Esimerkiksi moni alaikäisten lasten vanhempi varmasti pohtii näitä asioita paljon. 

Mitä etua alaikäisten lasten kasvu ja kehitys saavat siitä, että vanhemmat ovat katkeria toisilleen ja haukkuvat toisiaan selän takana?

Vierailija
29/45 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osittain varmaan johtuu siitä, että mies kohtelee vaimoaan huonosti. Jos miestä voi kunnoittaa, ei häntä ole tarvetta haukkua ja mollata selän takana. 

Jos mies ei arvosta vaimoaan ja puhuu tälle rumasti ja kohtelee muutenkin välinpitämättömästi, ei mies ole muuta ansainnut, kuin haukut. 

Ulospäin mies voi olla jotakin íhan muuta, mutta vaimolle inhottava.

Normaali ihminen eroaisi tuollaisessa tilanteessa.

Varmaan nuori ihminen eroaakin ja hyvän itsetunnon omistava. Mutta ei välttämättä vanhempi tai huonolla itsetunnolla varustettu joka ajattelee, ettei ole parempaakaan ansainnut.

Olen vasta nyt vanhempana tajunnut, että minulla on koulukiusaamisen seurauksena (joka oli sekä fyysistä , että henkistä . Ihan oikeasti lyötiin esim mahaan ohi kulkiessa tai heiteltiin kivillä ja lumipalloilla sekä koulumatkoilla takaa ajamista  ym ym mutta ennen kaikkea haukkumista kiusaamista. Olen tyttö ja nuo kiusaajat oli kaikki poikia)  niin huono itsetunto ja tuntemus siitä, että olen huonompi ja arvoton ihmisenä, että en osannut edes kuvitella seurustelevani miehen kanssa, jonka mielestä olisin ollut ihmisarvoista kohtelua ansaitseva ihminen. 

Pelkäsin poikia, jotka olisi olleet minulle hyviä, koska se oli niin outoa. En mielestäni ollut hyvän ihmisen arvoinen. Olin nuorena kaunis ja ottajia olisi ollut. 

Mutta valitsin miehen, joka ei minua arvostanut ja on tehnyt minulle asioita, joita en koskaan kehtaisi kertoa kenellekään ja on aina kohdellut minua huonosti. 

En silti ole haukkunut miestä muille , kuin sisarelleni. Muille esitän, että kaikki on ok.  Ja vaikka ymmärrän, että olisin onnellisempi ilman miestä, niin silti edelleen jotenkin kuvittelen, että olen jotenkin ansainnut kaiken tämän paskan.

Olen aina ihan äimänkäkenä, kun esim työelämässä tajua, että joku oikeasti kuuntelee mitä sanon ja että minun sanomisia pidetään arvossa.  Olen kotona tottunut siihen että sanomisellani ei ole paskan merkitystä, eikä minua arvosteta mitenkään. 

Hämmentävää.

Vierailija
30/45 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehethän ne ruikuttaa ja uhriutuu jos vaikka pitää siivota omat sotkut.

Mies uhriutuu jos pitää tehdä ruokaa, siivota tai pestä pyykkiä.

mies uhriutuu, jos pitää hoitaa omaa lastaan jne.

Mies on uhriutumisen mestari. 

Vierailija
31/45 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä naiset syitä keksii. naisilla kaikki on aina huonosti. varsinkin pms aikaan.

Mies ei ymmärrä, että hormonitoiminta oikeasti vaikuttaa naisen elämään todella paljon. Naisten koko elämä on yhtä hormonimylläkkää. Esim juuri nuo pms aika on monelle tosi vaikea ja mielialanvaihtelut on suuria. Raskaus muuttaa naisen hormonitoimintaa todella rajusti ja kun se yhtäkkiä loppuu, kuin seinään, kun lapsi syntyy, on edessä taas valtava muutos naisen elimistössä. 

Vaihdevuodet samoin, koska  hormonitoiminta muuttuu taas todella rajusti. 

Ja sitten vielä ehkäisypillerit jotka sotkee naisen elimistön ja hormonitoiminnan totaalisesti. 

Miehet on tässäkin suhteessa elämän vapaamatkustajia. 

Vierailija
32/45 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehethän ne ruikuttaa ja uhriutuu jos vaikka pitää siivota omat sotkut.

Mies on uhriutumisen mestari. "

No miksi ihmeessä olette noin paskojen miesten kanssa? Se on ihan vapaaehtoista!

Vierailija
33/45 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies ei pysty tyydyttämään naista. Voi johtua iästä, varustuksesta tai muusta poikkeamasta. 

Vierailija
34/45 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden haukkuminen on yleensä merkki heikosta itsetunnosta tai siitä, että on tyytymätön itseensä. Näin minulle pienenä opetettiin, ja siinä on kyllä vissi totuus.

Vierailija
35/45 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuva toisen haukkuminen ei tee haukkujaa itseään ihanaksi ja mukavaksi ihmiseksi, vaan herättää lähinnä ihmetystä.

Vierailija
36/45 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu ko. naisen kyvyttömyydestä aikuismaiseen käytökseen.

Ai jaa. Eikös se vanha sanontakin ole, että "pojat on poikia" ja tarkoittaa sitä, että miehen tekemiä typeryyksiä pitää ymmärtää vielä aikuisenakin, kun ei miehiltä voi koskaan vaatia aikuisen käytöstä. Ovat ns ikuisia pikkupoikia. 

Vierailija
37/45 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehethän ne ruikuttaa ja uhriutuu jos vaikka pitää siivota omat sotkut.

Mies on uhriutumisen mestari. 

ei ne sotkut miestä haittaa. nainen niistä nalkuttaa

Vierailija
38/45 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne miehet sitten on niiden vaimojensa kanssa, vaikka ne ei ole mukavia? 

Taitaa vaan silti olla helpompi elämä, kun ei tarvitse huolehtia oikein mistään.  Vaimo huolehtii omien töidensä lisäksi kotihommat, miehen tarvii vaan käydä töissä ja muu elämä hoituu vaimon tekemänä. 

Vierailija
39/45 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

no miksiköhän?

oletko koskaan tavannut naista, jolla olisi omasta mielestään asiat hyvin?

Vierailija
40/45 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos naisilta kysyt niin siinä on kyse aina naisen oikeutetusta raivosta ja kostosta miestä kohtaan, koska nainen on siitä erikoinen lumihiutale, että pahuutta tai ilkeyttä ei löydy koskaan synnynnäisesti omasta takaa, vaan se on aina miehen tuottamaa. Hieman realistisempi tarina on se, että yhtä selittävää syytä ei löydy vaan siellä on elämän mukanaan tuomat tuhannen ja yhden yön tarinat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi