Finlaysonin vai Ikean pyyhkeet?
Kertokaa omia kokemuksia. Omat jo yli 10 vuotta vanhat Ikean kylpypyyhkeeni ovat yhä priimaa. Marimekon Ratia-pyyhkeet ovat myös kestäneet vuosia, mutta ompeleet ovat purkautuneet. Ikean pyyhkeissä ompeleetkin ovat yhä kunnossa.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finlaysonilla on paremmat. Itse ostin ikeasta kokeilumielellä kaksi pyyhetta. Materiaali sellainen pehmeä ja tuntuu ettei ime kosteutta iholta. Finlayson on paljon parempi. Molemmat 100 % puuvillaa, mutta ihn erilainen imupinta.
Eipä ole tullut sellaisia pyyhkeitä vastaan, jotka ei kuivaisi riittävän hyvin, vaikka olen ostanut halvimpia. Taidat puhua paskaa, kuten Kurttila.
Oletko Kurttila?
Tuo on minun käyttökokemus. Ikeasta minulla on aikaisemmin ollut vain pussilakanoita ja keittiöpyyhkeitä ja pussilakanat ovat olleet todella hyviä. Ne oli 100% puuvillaa. Nyt näyttää ikeassa olevan melkein kaikki pussilakanat puuvilla/polyesteriä. Ensimmäistä kertaa ostin kylpypyyhkeitä kaksi kokeiluun. En osta enää. Todella paksut ja nätin näköiset. Ei vain kuivaa kunnolla.
Pyyhkeet, missä ei ole ripustunlenkkiä ovat ärsyttäviä. Onkohan joku perheenjäsen tehnyt reiän yhteen pyyhkeeseen, jotta voi ripustaa siitä? Ihan töketön näköinen. Ei niin. Eikö jotain irtoklipsejä ole myynnissä tuota varten? ?
Ei kumpiakaan, Lexingtonin pyyheitä pitää olla.
Välja mellan kräfta och cancer? Varför, då det finns riktigt bra alternativ på marknaden.
Om du köper badlakan en gång på tio år, hur viktigt är priset i jämförelse med att var gång ångra att man snålade på fel ställe?
Suomesta saatavat pyyhkeet ovat kovin ohuita. Saksalaiset Vossen-pyyhkeet ovat erittäin paksuja, esim. 620 g / neliömetri. Niitä ei varmaankaan saa Suomesta.
Merkillä ei ole väliä kunhan näyttävät hyviltä ja laatu on kohdillaan. Näkemättä ostaessa verkosta tuo laatu on merkistä riippumatta aina riski.