Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

--TAMMITYNNYRIT--

24.04.2007 |

[color=#008000][size=3]¿¿Tammitynnyrit¿¿[/size]

[color=#2F4F4F][b]Pino Tammimammoille, jotka haluavat pudottaa painoaan.

Punnitus joka maanantai, alkaen 30.4-07

○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○

[color=104E8B]

[quote]

Porukassa mukana matkalla keveämmäksi:

[/quote]

[color=8B2252]¿Maria-79

¿lähtöp:73,5

¿Tavoitep:60

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla meinasi usko loppua tähän " herkuttomuuteen" , olin siis ollut pari päivää syömättä herkkuja, muuten kyllä syönyt ja juonut normaalisti, tai veden juontia vielä vähän olen yrittänyt lisätä..

No, iski ihan tajuton päänsärky eilen ja tuntui, ettei se mene millään ohi.. No, pitihän sitä sit vähän lohdutusta pahaan oloon saada ja söin lempparijätskiäni pakastimesta ja lisäksi palan pannukakkua, mitä olin tehnyt aiemmin päivällä lapsille :) Mutta en sure enää, koska sit illalla päänsärky meni ohi (en tiedä millä meni ohi, melkein kaikkea kokeilin) ja nyt on taas ihan hyvä olo..

Ehkä tämä tästä sit lähtee, kun oppisi vain syömään vähän terveellisemmin, kun yritän korvata nyt ne aiemmat herkkuvälipalat hedelmillä ym. terveellisemmällä ja kevyemmällä.

Mutta ens viikolla punnitus, katsotaan, että onko lähtenyt yhtään vielä tämän viikon aloituksella vai tuleeko vielä lisää tässä vaiheessa..

-äitiliini ja läskit

Vierailija
22/39 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kans vähän repsahdellut viikonlopun jälkeen, kun oli noi isomman synttärit ja herkkuja jäi sitten juhlien jäljiltä. Ja meikäläisellä kun ei sitä itsekuria liiemmälti ole...Mä elelinkin jo aika terveellisesti tuossa jonkin aikaa, mutta nyt on päässyt taas lipsuun. Täytyy ihan tosissaan ryhdistäytyä, kohta on kesä ja entiset vaatteet ei ihan vielä mene päälle.

Mutta, laitan tähän pari vinkkiä " terveellisempiin" herkkuihin; jäätelön´himoon kannattaa kokeilla soleron jätskejä, niitä missä rasvaa max 3% ja kaloreitakin taitaa yhdessä olla alle sata. Toimii ainakin mulla jäätelönhimoon. Makeanhimoon hyviä ovat myös noi Alpenin patukat, light-ptaukat tietysti vielä kalorittomampia, kuin ne tavalliset. Eivät nyt ihan suklaata korvaa, mutta paremman puutteessa menevät.

Laittakaa muutkin hyviä kevyitä herkkuvaihtoehtoja, niille on ainakin meikäläisellä tarvetta, kun olen niin perso kaikelle makealle.

Tsemppiä kaikille kilojen kanssa painiville!!!!Kyllä me laihdutaan....joskus....

Nyt täytyy taas rientää poikien pariin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vaan erehtynkö ostamaan Ainon maitosuklaajäätelöä. Mä nimittäin söin sitä eilen ja nyt on ihan järkyttävä HIMO siihen jätskiin!!! Se oli siis niin älyttömän hyvää. Mut niin on se Ainon mustikkapiirakkajäätelökin :)

Täällä siis myös hieman repsahdeltu. Nyt pitää ottaa itseä niskasta kiinni ja tsempata ettei maanantain punnituksessa ole tullut lisää painoa, kun tarkoitus olisi tiputtaa sitä.

Noi Fablen mainitsemat Alpenin myslipatukat on myös minusta ihan hyviä. Tälläkin hetkellä sitä Summer Fruits light löytyy tuolta kaapista. Minä olen myös sellainen herkkusuu, että oksat pois...

Mutta tsemppiä kaikille viikonlopun herkkukoettelemuksiin!

Palaan asiaan maanantaina punnituksen jälkeen...

-Sulina-

Vierailija
24/39 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino 87,4

Pituus 166 cm

BMI 31,57

Tavoite 80 kg (alkuun paino ennen raskautta)

Täysimetyksellä joten kevyemmällä ruokavaliolla ilman herkkuja ja liikuntaa lisäämällä pitäisi yrittää. Tällä hetkellä munaton ja maidoton ruokavalio kokeilussa.

t. Mirabella

Vierailija
25/39 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Jos syöt salaa eikä kukaan näe sitä, siinä ei ole kaloreita.

2. Jos juot dieettilimsaa suklaapatukan kanssa, limsan kalorittomuus neutraloi luonnollisesti suklaapatukan sisältämät kalorit.

3. Jos syöt seurueessa, omia kaloreitasi ei tarvitse laskea, jos muut syövät enemmän.

4. Lääketieteellisiin tarkoituksiin nautitun ruoan kaloreita ei lasketa koskaan. Tällaisia ovat mm. kaakao, jäätelö, viinat ja lakritsa.

5. Jos lihotat perheenjäsenesi, näytät itse laihemmalta.

6. Elokuviin, tv-sarjoihin yms. liittyvät nautintoaineet eivät sisällä lisäkaloreita, koska ne ovat osa viihdepaketin kokonaisuutta. Tällaisia tuotteita ovat mm. limsat, erilaiset purukumit, popcorn, perunalastut, keskikalja jne.

7. Kekseissä ei ole rasvaa. Murrettaessa keksin sisältämä rasvahan putoaa murusina lattialle, pöydälle jne.

8. Lusikoista, veitsistä, kulhoista yms. keittiövälineistä nuolemasi (runsaatkin) rippeet eivät sisällä kaloreita, sillä se on valtavasti energiaa vaativaan tiskiin valmistautumista.

9. Samanvärisissä ruoka-aineissa on saman verran kaloreja. Esimerkiksi: pinaatti ja pistaasijäätelö, sienet ja valkoinen suklaa, tomaatti ja mansikkajäätelö jne. HUOM! Ruskea suklaa on universaali väri, ja sillä voidaan korvata mikä tahansa muu väri

10. Pakastetuissa ruoissa ei ole kaloreita, koska kalorit ovat lämpöyksiköitä. Tällaisiä ovat esimerkiksi jäätelö, pakasteesta otetut piiraat jne.

Vierailija
26/39 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidampa printata tuon Fablen ruokaraamatun jääkaapin oveen... Mä painan tällä hetkellä reilusti enemmän kuin viikko sitten, joten jättäydyn huomisesta punnituksesta pois ihan kokonaan. Nolottaa... Miten sitä voi ihminen olla näin lev(e)äperäinen??? Ehkä sit ens viikolla uskallan nousta jo vaa' allekin.

Tsemppiä muille, selkärankaisille mammoille!

¨c¨

Vierailija
27/39 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas yllätti tulos! Siis vaikka olen syönyt mm. sitä Ainon suklaajätskiä (mitä en muuten jatkossa syö, sillä tekee pojalle ilmavaivoja), niin paino oli pudonnut reilun kilon.

[b]Eli painoni tänä aamuna 79,8kg! Pudotusta siis yhteensä 1,2kg.[/b]

Liian hyvä alku ollakseen totta, heti päästiin jo alle 80kg:n. No eiköhän sitä takapakkia vielä tule, niin iloitaan tästä nyt niin kauan kun ehditään.

Onko kellään hyviä vinkkejä, miten välttää vapun herkkuhoukutukset?

-Sulina-

Vierailija
28/39 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tulos on eilisaamulta kun en muistanut punnita ennen syömistä. Söin tänään leivät ja lämpimän voipullan (oli pakko ostaa ku kaupassa kävin aamusta) sekä join 1/2l vettä.

Välillä vähän retkahdettu joten ei paljoa ole pudonnut. (kiitos miehen kun kävi jätskiautossa ostamassa jätskiveneitä, minun herkkua)

eli paino eilen aamulla oli 73,8 eli vähennystä vaan -200g

Mut eiköhän se siitä kun lähdetään tänään mökille mettähommiin kaatamaan puita niin kilot karisee.

Vierailija
29/39 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aamuvaa' alla käyty ja tulos oli erittäin positiivinen =)

Eli painoa 90,1kg,

eli ihan en vielä päässyt toiselle kymmenluvulle, mutta ehkä se tästä :) Tietysti vielä tulee varmasti takapakkejakin, mutta iloitaan nyt tästä. Eli olen kyllä viikonlopun aikana jopa vähän herkutellut, mutta silti painoa näköjään saa " helposti" poiskin, kun vain malttaa vähän enemmän kuluttaa ja syödä sitä oikeaa ruokaa kunnolla, ettei tee mieli joka välissä niitä herkkuja ;) Eli yritän jatkaa tällä hyväksi havaitulla tavalla, eli mahdollisimman paljon ulkoilua (puutarhatöitä) ja herkut pois pikkuhiljaa kokonaan, niin eiköhän tässä päästä jossain vaiheessa sinne 79 kiloon, mikä on tällä hetkellä se mun tavoite. Jos siihen pääsis ens jouluun mennessä, niin olisin enemmän kuin tyytyväinen, mutta välitavoitteena pysyköön se 83kg.

Nyt siivouspuuhiin, kun meillä taas koti näyttää aika pahalta..

-äitiliini ja lapsoset sekä äidin jättikilot =)

Vierailija
30/39 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans pelosta vavisten noustiin vaa' alle..

Tulos:72,8 !

Tänään ollaan kyllä lähdössä viihteelle ekaa kertaa vuoteen,joten tänään on turha miettiä kaloreita ;)

Vierailija
31/39 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#008000][size=3]¿¿Tammitynnyrit¿¿[/size]

[color=#2F4F4F][b]Pino Tammimammoille, jotka haluavat pudottaa painoaan.

Punnitus joka maanantai, alkaen 30.4-07

○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○

[color=104E8B]

Porukassa mukana matkalla keveämmäksi:

[color=8B2252]¿Maria-79

¿Pituus: 166

¿lähtöp: 73,5

¿Tavoitep: 60

¿lähtö BMI 26,49

◘1.punnitus: 72,8

[color=104E8B]¿Sulina

¿Pituus: 175

¿lähtöp: 81

¿Tavoitep: 70

¿lähtö BMI 26,4

◘1.punnitus: 79,8

[color=8B2252]¿Evelyn79

¿Pituus: 159

¿lähtöp: 74,2

¿Tavoitep: 65

¿lähtö BMI 29,27

[color=104E8B]¿Fable

¿Pituus: 159

¿lähtöp: 62,9

¿Tavoitep: 55

¿lähtö BMI 24,9

[color=8B2252]¿_äityli_

¿Pituus: 168

¿lähtöp: 71,9

¿lähtö BMI 25,49

[color=104E8B]¿titsi83

¿Pituus: 170

¿lähtöp: 81,8

¿Tavoitep: 73--65

¿lähtö BMI 28,3

[color=8B2252]¿chicca

¿Pituus: 168

¿lähtöp: 85,2

¿lähtö BMI 30,12

[color=104E8B]¿äitiliini78

¿Pituus: 180

¿lähtöp: 92

¿Tavoitep: 83

¿lähtö BMI 28,4

◘1.punnitus: 90,1

[color=8B2252]¿birgit2

¿Pituus: 163

¿lähtöp: 74 (77,6)

¿Tavoitep: 63-60

¿lähtö BMI 27,85

◘1.punnitu: 73,8

[color=104E8B]¿elin@

¿pituus: 166

¿lähtöp: 72,5

¿tavoitep:65

¿lähtö BMI 26,13

[color=8B2252]¿Taneli75

¿Pituus: 171

¿lähtöp: 87,6

¿Tavoitep: 70

¿lähtö BMI 29,75

[color=104E8B]¿Mirabella

¿pituus: 166

¿lähtöp: 87,4

¿tavoitep: 80 (alkuun paino ennen rask.)

¿lähtö BMI 31,57

Vierailija
32/39 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluutteko että laitetaan ero viime viikkoon,eli paljonko edellisen viikon painoon on tulos muuttunut?

Vai riittääkö vaan uusi tulos?

Ja muistakaa tarkistaa mun söhellykset osaltanne :)

Vierailija
33/39 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria, jos viitsit niin laita vaan se ero edelliseen viikkoon.

Aamun punnituksen tulos 86,4 kg. Johtunee siitä kun eilen ei tullut paljon syötyä, kostautuu jossain vaiheessa :-) Ei jaksa mennä kävelylle kun on niin kauhea tuuli, leivon siis maidottomia ja munattomia kristallipullia...

t. Mirabella

Vierailija
34/39 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin viikonloppuna uuden vaa`an, joka näyttää rasvaprosentit ja kehon nestepitoisuuden ja kuinkas ollakaan, tämä uusi vaaka näyttääkin kilon enemmän kuin toi vanha vaakani. Harmi, ois ollu niin kannustavaa painaa se kilo vähemmän.

Mutta nyt siis painoni 63,2 tän uuden vaakan mukaan. Punnitsin tolla vanhallakin, että sais sen viikon saldon sitten niin se näyttää 62,2. Eli näin ollen paino olis siis tippunut -700g viikossa.

Mutta jos Maria viitsit korjata mulle lähtöpainoksi tuon 63,2kg, niin aloitan nyt sitten tän uuden vaakan kanssa tästä eteenpäin punnitseen.

Sekavaa selitystä....

Mutta ihan tyytyväinen olen tuohon -700g/viikko. Mutta eihän se joka viikko voi näin hyvin mennä. Rasvaprosentti oli 31,3, mitähän se tarkoittaa, liikaa on, mutta mikä on normaali. Tarvii kaivaa toi käyttöohje, siinä siitä kai on enemmän.

Hyviä lukemia oli teillä muillakin jo, kyllä se tästä lähtee. En tiedä kuinka vappuna käy, olen tässä jo pitemmän aikaa himoinnut classicin uutta korvapuusti jätskiä ja vähän suunnittelin, että jos antaisin itselleni luvan herkutella sellasella nyt vappuna. Jos muuten eläis kurinalaisesti. Muuten vappuherkut ei oikeen kiinnosta, en ole ikinä tykänny simasta enkä pahemmin munkeistakaan.

Eilen aloin miettiin, että kantsisko mun hommata vaunuihin sellainen seisomalauta. Meillä on emmaljungan yhdistelmät ja ainakin lastentarvike näyttää myyvän niitä lautoja. Vanhempi poika on kyllä jo 4v. ja jaksaa kävellä aika pitkiä matkoja, mutta kauheen pitkälle ei kuitenkaan uskalla lähtee jos se sitten ei jaksakaan takasin. Joten aattelin, että jos tuon laudan avulla pääsis pitemmille lenkeille ja muutenkin seikkaileen tuonne luontoon. Onko kellään kokemusta, onko toi hyvä sijoitus, hinta kai aika tyyris 50e tai jotain. Yhdestä laudasta, kyllä kaikella rahastetaan. No joo, nyt ulkoileen. Sori jos on kirjotusvirheitä, en jaksa lukee uudestaan läpi ja ajatus on vähän pätkinyt kun toi vanhempi poika tossa höpöttää koko ajan. Sillä on joku vaihe nyt ettei viihdy yhtään yksin, koko ajan pyörii ympärillä ja höpöttää.

Mutta hyvät vaput kaikille!!!

Vierailija
35/39 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeiles kattoo huuto.netistä käytettyä...

t:huuto.net addikti

Vierailija
36/39 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin aikoinaan ennen lapsia kun tarkkailin painoa, niin söin päljon maitorahkaa. Eli pelkkää maitorahkaa, siihen makeutusainetta ja ananasta pilkottuna oman maun mukaan. Aina kun tuli makean nälkä niin hain rahkakulhon kaapista.

Ja töinen vinkki että kun tekee mieli jäätelöä. Minulla on aivan mahoton himo jätskiin...Jäätelöautolta saa ainakin sokeritonta jätskiä. Itse ostin raskausaikana sieltä, kun iski se raskausdiabetes. Siellä on tuutteja ja sellainen vanilija laatikko.

Jospa tänään kävisin ostamassa puntarin, kun tähän asti peili on ollut puntari. En ole elämässäni puntaria omistanut. Neuvolassa olen vain noussut puntarille. Minä kun olen hiihtänyt ja pelannut pesistä ja paljon olen käynyt punttisalilla, niin peili on vain ollut puntari....

No kaikille

KEVYTTÄ VAPPUA!

Vierailija
37/39 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkäs eka punnitus oli 70.3 eli paino olis tippunu yli kilon.. ihan en kyllä usko kun en ole muuta tehnyt kun jättänyt ne älyttömän hyvät herkut pois.. mutta nyt vapun juhlintaan!!

Vierailija
38/39 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täällä on tänään syöty sitten koko viikon annos herkkuja ;) Tiesihän sen, että vappu aiheuttaa tämän, mutta annetaan tämän kerran mennä ja mietitään näitä sitten taas, kun arki koittaa.. Eli entistä kovempi herkuttomuustahti päälle sitten ja likuntaa, liikuntaa =)

Mutta nyt normaaleihin iltajuttuihin, ei paljon vappu vaikuta meidän perheen tekemisiin.. (paitsi sen verran, ette mies mene huomenna töihin).

-äitiliini ja syödyt herkut =)

Vierailija
39/39 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin vasta tänään puntarilla, kun olin pe-ma mun kotona kyläilemässä tenavien kanssa, kun ukko karkasi Ruotsiin =). Arkipäivät meni viime viikolla ihan ok, olin ahkerasti pihalla hommissa ja kävin kävelyllä. Viikonloppuna sitten repsahtikin ihan kunnolla, kun äitini halusi tehdä kaikkea hyvää tuolle esikolle =/. Tuli nautittua mm. popcorneja, hillomunkkia, savulohta ja kermaisia lihapullia. Aattelinkin, että huonosti kävi, mutta yllätys oli tänään suuri, kun paino oli silti tippunu 400g!!! Paino oli siis 72.1 kg. Annoin vauvallekin ison pusun, kun on ilmeisesti neutraloinu tissillä tota äiskän herkuttelua =).

Nyt kuitenki palataan ruotuun, kunhan on käyty anopin luona vappukahveilla ;)

Tässä muuten helppo ja kevyt jauhelihakastike:

Kevyttä naudan jauhelihaa (en käyttäny rasvaa paistamiseenkaan)

paseerattua tomaattia

vähärasvainen lihaliemikuutio

mausteita maun mukaan, minä käytän sipulijauhetta, mustapippuria, paprikaa ja pizzamaustetta

ja jos haluaa enemmän kastiketta, lisää vettä ja suurusta Maizenalla tai vesi-jauhoseoksella

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi