Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ikinä nähnyt ryöstöä?

Vierailija
27.12.2025 |

Itse olen pari kertaa kaupan kassalla. Yhdet juoksukaljat, yhdet piilokaljat ja yhdet suklaapatukat.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varkauksia melkein kaikki nämä, mitä tähän kirjoitettu. Ryöstö on kyseessä silloin kun käytetään väkivaltaa tai uhataan sillä 

Vierailija
22/44 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähty kun usassa sheriffi pidättää narkomaanin joka osti kaupasta viinapullon tai varasti , osti kai. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta työstöä senkin edestä ja takaa.

t: tosi mies

Vierailija
24/44 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähimmäksi tullut niin, että työkaveri oli aikoinaan ollut duunissa Jakomäessä siinä konttorissa jonka ryöstäjä räjäytti itsensä ja panttivangin Mikkelissä.

Vierailija
25/44 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varkauksia melkein kaikki nämä, mitä tähän kirjoitettu. Ryöstö on kyseessä silloin kun käytetään väkivaltaa tai uhataan sillä 

wtf? kun iso jengi ympäröi Helsingissä ja vie kaikki rahasi niin se ei taida olla rikos koska EU Ursula Von Der Leyen kannustaa kaikkia jengejä tähän?

Ei hajuakaan mihin Ursula kannustaa, mutta jos jengi sinut piirittää ja vaatii rahasi, niin kyllähän siinä silloin täysin selvä väkivallan uhka päällä. Jos ei olisi, niin silloinhan voisit vaan kävellä tiehesi, eikä tapahtuisi mitään.

Vierailija
26/44 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta laiset pari kertaa, som ali ja iraki kerran 90-luvulla stadissa ryösti mut ja pari kertaa ihan kotosuomalaiset kundit. Olen siis nähnyt

Vierailija
27/44 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytin sähkö autoa merkki liikkeessä korjattavana

Vierailija
28/44 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Minut on ryöstetty aseella uhaten.

Vierailija
29/44 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä poliitikot, virkamiehet ja korporaatiot ryöstävät häpeilemättä tavallisia kansalaisia. Tästäkin huolimatta aivopestyt lampaat äänestävät ja ihailevat näitä itseään kurjuuttavia isäntiään. 

Vierailija
30/44 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ryöstöä, mutta varkauden. Mies nappasi Raxista pizzasiivun ja rynni ulos. Lapseni muistaa vuosia myöhemmin aina sanoa kyseistä paikkaa ohittaessa, että sillä sedällä taisi olla kova nälkä.

Vierailija
31/44 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden paon,en itse ryöstöä.Ja useammat mannejen juoksukaljat. (Lasketaanko ryöstöksi kun pakoauto odotti ovella?)

Vierailija
32/44 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minut on ryöstetty Helsingin keskustassa puolisoni kanssa  ja kukaan ei tule apuun Suomessa se jos jokin on varmaa ja joka muuta sanoo niin valehtelee

mitähän nämä alapeukut ovat, ai niin Suomessa pitää sanoa että olemme kaikki onnellisia ei täällä kukaan ryöstä ketään ja kaikki auttavat uhreja aina... 

Älä inise imbesilli. Ei täällä kukaan muukaan ala itkemään jos saa alanuolia.

Vierailija
33/44 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt R kioski ryöstön. Mun ansiosta rosvo jäi kiinni koska seurasin sitä juosten. Se rosvo meni yhteen kerrostaloon ja poliisi tuli pian kun soitin  niille.

Vierailija
34/44 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt R kioski ryöstön. Mun ansiosta rosvo jäi kiinni koska seurasin sitä juosten. Se rosvo meni yhteen kerrostaloon ja poliisi tuli pian kun soitin  niille.

rosvo meni vuokra-asuntoon? ullatuus.

Vierailija
35/44 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOKA TORSTAI TULEE SUORANA OHJELMA MISSÄ RYÖSTETÄÄN  SUOMEN KANSALTA KAIKKI MIHIN VAAN PYSTYTÄÄN  purran ja orpon JOHDOLLA..

36/44 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä olen nähnyt monta kertaa kun alepasta miehet ottavat juoksukaljoja.

Röyhkeimmät ottavat kaupasta korin mukaansa joka on lapattu täyteen alkoholia.

Ulkomailla matkustaessa  en ole nähnyt koskaan vastaavaa tilannetta.

Vierailija
37/44 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minut on ryöstetty Helsingin keskustassa puolisoni kanssa  ja kukaan ei tule apuun Suomessa se jos jokin on varmaa ja joka muuta sanoo niin valehtelee

mitähän nämä alapeukut ovat, ai niin Suomessa pitää sanoa että olemme kaikki onnellisia ei täällä kukaan ryöstä ketään ja kaikki auttavat uhreja aina... 

Ihmisillä on itsesuojeluvaistoa. En syyllistäisi. 

Vierailija
38/44 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina on vanhemmat opettaneet, että pidä huoli omista asioistasi.

Vierailija
39/44 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isommissa kaupungeissa asuu, ja liikkuu paljon varsinkin keskustassa, niin ei oikein voi välttyä siltä, että tämmöistä ei koskaan näkisi. 

Vierailija
40/44 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt pankkiryöstön. Näpistyksiä sitten muutamia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi