Oletko ikinä nähnyt ryöstöä?
Itse olen pari kertaa kaupan kassalla. Yhdet juoksukaljat, yhdet piilokaljat ja yhdet suklaapatukat.
Kommentit (27)
Nähty kun usassa sheriffi pidättää narkomaanin joka osti kaupasta viinapullon tai varasti , osti kai.
Vierailija kirjoitti:
Varkauksia melkein kaikki nämä, mitä tähän kirjoitettu. Ryöstö on kyseessä silloin kun käytetään väkivaltaa tai uhataan sillä
wtf? kun iso jengi ympäröi Helsingissä ja vie kaikki rahasi niin se ei taida olla rikos koska EU Ursula Von Der Leyen kannustaa kaikkia jengejä tähän?
En mutta työstöä senkin edestä ja takaa.
t: tosi mies
Lähimmäksi tullut niin, että työkaveri oli aikoinaan ollut duunissa Jakomäessä siinä konttorissa jonka ryöstäjä räjäytti itsensä ja panttivangin Mikkelissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varkauksia melkein kaikki nämä, mitä tähän kirjoitettu. Ryöstö on kyseessä silloin kun käytetään väkivaltaa tai uhataan sillä
wtf? kun iso jengi ympäröi Helsingissä ja vie kaikki rahasi niin se ei taida olla rikos koska EU Ursula Von Der Leyen kannustaa kaikkia jengejä tähän?
Ei hajuakaan mihin Ursula kannustaa, mutta jos jengi sinut piirittää ja vaatii rahasi, niin kyllähän siinä silloin täysin selvä väkivallan uhka päällä. Jos ei olisi, niin silloinhan voisit vaan kävellä tiehesi, eikä tapahtuisi mitään.
Musta laiset pari kertaa, som ali ja iraki kerran 90-luvulla stadissa ryösti mut ja pari kertaa ihan kotosuomalaiset kundit. Olen siis nähnyt