Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko ikinä nähnyt ryöstöä?

Vierailija
27.12.2025 |

Itse olen pari kertaa kaupan kassalla. Yhdet juoksukaljat, yhdet piilokaljat ja yhdet suklaapatukat.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varkauksia melkein kaikki nämä, mitä tähän kirjoitettu. Ryöstö on kyseessä silloin kun käytetään väkivaltaa tai uhataan sillä 

Vierailija
22/27 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähty kun usassa sheriffi pidättää narkomaanin joka osti kaupasta viinapullon tai varasti , osti kai. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varkauksia melkein kaikki nämä, mitä tähän kirjoitettu. Ryöstö on kyseessä silloin kun käytetään väkivaltaa tai uhataan sillä 

wtf? kun iso jengi ympäröi Helsingissä ja vie kaikki rahasi niin se ei taida olla rikos koska EU Ursula Von Der Leyen kannustaa kaikkia jengejä tähän?

Vierailija
24/27 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta työstöä senkin edestä ja takaa.

t: tosi mies

Vierailija
25/27 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähimmäksi tullut niin, että työkaveri oli aikoinaan ollut duunissa Jakomäessä siinä konttorissa jonka ryöstäjä räjäytti itsensä ja panttivangin Mikkelissä.

Vierailija
26/27 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

wtf? kun iso jengi ympäröi Helsingissä ja vie kaikki rahasi niin se ei taida olla rikos koska EU Ursula Von Der Leyen kannustaa kaikkia jengejä tähän?

Ei hajuakaan mihin Ursula kannustaa, mutta jos jengi sinut piirittää ja vaatii rahasi, niin kyllähän siinä silloin täysin selvä väkivallan uhka päällä. Jos ei olisi, niin silloinhan voisit vaan kävellä tiehesi, eikä tapahtuisi mitään.

Vierailija
27/27 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta laiset pari kertaa, som ali ja iraki kerran 90-luvulla stadissa ryösti mut ja pari kertaa ihan kotosuomalaiset kundit. Olen siis nähnyt