Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset miehet ihastuvat sinuun?

Vierailija
24.04.2007 |

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ennen kaikkea lyhyemmät miehet, mitä en voi sietää! ;) Monesti kyllä ihmettelen, miksi tietyn tyyppiset minusta kiinnostuineita, ei mene tajuntaan....!

Vierailija
2/31 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikenlaiset hullut sekä rikolliset. Tosi kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- olkapäätä kaipaavat, joille olen hyvä kuuntelija ja neuvoja, mutta en kuitenkaan sitten se " äiti" , sillä en voi sietää jatkuvaa itsesäälissä kiemurtelua ja voivottelua, asioissa pitää mennä eteenpäin ja ongelmia ratkoa. Nämä miehet eivät saa minusta tyttöystävää, vain hyvän ystävän.

- itsetunnoltaan vahvat miehet, joiden kanssa moni liian kiltti nainen olisi vaikeuksissa. En ole äitityyppi, en suostu passaamaan, en hyysää, totean vain että jaha, en ole susta riippuvainen, muuten heitin pesemättömät vaatteesi roskikseen, mä meen nyt töihin. Hae ne sieltä ennen roskisautoa. Jää jos jäät, lähde jos lähdet, mutt mä en ole sun pyykkäris enkä keittäjäsi. Heiltä olen saanut yllättävän rehellistä rakkautta ja kunnioitusta.

Nykyisin onnellisesti naimisissa miehen kanssa, jolta sujuu oma-aloitteisesti sotkujen siivous.

Vierailija
4/31 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. sinkkuko hamaan tulevaisuuteen?

Vierailija
5/31 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi lupasi elättää minut, ettei tarvitse töitä tehdä, ja jopa siivoojan hommata. Pitäisi kuin kukkaa kämmenellä. Sanoin jo aiemmin että naimisissa olen kiitos vaan. Mutta kullema olisi parempi kuin mieheni. TOSI outoja nuo insinöörit...

Vierailija
6/31 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen joka on ihastuksensa mulle ilmassut, on istunut linnassa tai saanut tuomion pahoinpitelyistä sun muista. En käsitä mikä kumma siinäkin on. Oma aviomies ei kyllä kuulu tähän ryhmään.

Vierailija
7/31 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs miespuolinen kaverini totesi kerran, että olen " nainen vaativaan makuun" .

Vierailija
8/31 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä hieman feminiiniset, herkät miehet, joilla on erityisen hyvä suhde äitiinsä ovat mun perään. Vaarana ovat mammanpojat.

Vierailija
9/31 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joukosta löytyy tosin myös aika paljon laidasta laitaan. Itse sitten tietenkin retkahdan aina niihin muusikoihin ja muihin renttuihin ja siitä ei sitten seuraakaan mitään hyvää..

Vierailija
10/31 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun en varatuista huoli, olen yksin.

Toinen ryhmä on itseäni nuoremmat, ei niitäkään kiitos.

Vierailija
11/31 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki ystävinä ovat myös homot ihastuneet.

Vierailija
12/31 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi. Itsekin tykkään sellaisista, oma mieheni on samanlainen. ;)

Vierailija
13/31 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ryhmä, mikä nyt tulee mieleen on kiltit hiljaiset miehet, joille monet naiset on tylyjä. Niille ei tarvitse olla kuin peruskohtelias, niin ihastuvat. :)

Vierailija
14/31 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen kanssa menin sitten naimisiinkin :)

Vierailija
15/31 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä ihastun aina " vääriin" miehiin :(

Mikä siinä on että jos joku on sinusta kiinnostunut ja kaikella tavalla täydellinen niin ei kelpaa kun on " tylsä" . Pitää olla haastetta ja sitten sitä haastetta riittää koko loppu elämäksi :(

Vierailija
16/31 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse hieman ujo ja kuulemma " eteerisen kaunis" (no en kyllä itse tuota allekirjoita, tavallinen harmaahiirulainen). Nyt seurustelen miehen kanssa, joka kaikkea muuta kuin taiteilija, enemmänkin insinöörityyppiä =D

Vierailija
17/31 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minuun EI ihastu kovin itsetietoiset, sovinistiset miehet. Ehkä he aistivat jo alkumetreillä, etten ole heidän pillin mukaansa tanssiva, piipittävä nainen.

Tosin kerran tällainen kaveripiiriini kuulunut naisia hurmaava minäminäminä-tyyppi pyysi minua treffeille ja lähdin muuten vain, vaikka en kiinnostunut ollutkaan. Illaan päätteeksi mies sitten tunnusti olevansa minuun vähän ihastunut. Minä totesin siihen ystävällisesti, että no minä en kyllä ole ihastunut sinuun. Ilmeisesti asia jäi kuitenkin häntä kaivelemaan, kun vielä yli kahden vuoden kuluttua hän tuli kerran sanomaan, että kuule, olet tosi hieno tyyppi mutta ei meistä paria tule. Ihme tyyppi, kun koki tarvetta vielä vuosien jälkeen varmistaa asian!!! Ei ilmeisesti uskonut kieltävää vastausta silloin ekalla kerralla. :DD

Mutta vastauksena alkuperäiseen kysymykseen: ehkä minuun on monesti ihastunut sellaisia suht kilttejä ja mukavia miehiä. Omanikin on sellainen. Tämä on jännä juttu, koska vaikka en ole piipittävä nainen, en myöskään ole mikään jyrä. Eli jotain siltä väliltä, ja arvostan miehiä, joiden ei tarvitse pönkittää omaa miehisyyttään alistamalla naista.

Vierailija
18/31 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-vahvat miehet

-hyvän itsetunnon omaavat

-varakkaat

-kiltit

-työnarkomaanit

Vierailija
19/31 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kännipäissään tietenkin. (Juoksen tietenkin karkuun) Ei mene hyvin minulla ;D

Vierailija
20/31 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä iskin mieheni ja hän oli niin yllättynyt ja tohkeissaan saamastaan huomiosta että lähti leikkiin mukaan.

olisi ihana jos joku ihastuisi. itse olen niin elämässä ja rakkaudessa pettynyt että kaikki miehet etoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan